Jump to content
MAINOS

Peijaksen PPKL:lla työpaikka


OldOne

Recommended Posts

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7028480&index=11&anchor=7028480

Tulkaa meille töihin ;) Korjauksena tohon ilmoitukseen, tää on 3-vuorotyötä, ei 2-vuoro, siihen pääsi livahtamaan virhe. Polin tilat ja laitteet on uusia, tilat olleet käytössä vasta reilun vuoden. Kyseessä siis esh-päivystys, erikoisaloina lähinnä sisätaudit ja kirurgia. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 2134,08 € . Työkaverit parasta A-ryhmää. Hakuaika päättyy 13.8 joten nyt on kiirus. Jos tota ei kerkee hakemaan, kohta tulee toinen hakuun.

HUSsin intraa lukemaan pääsevät voivat katsoa polin esittelyn tuolta http://intra.hus.fi/binary.aspx?path=11460,183181,12221,134490,157187

Tässä liitteenä myös pari otosta, mutta ne näkyvät vain kun olet sisäänkirjautunut foorumille.

__kahvihuone_thumb.jpg

__sisatautitarkkailu_thumb.JPG

__lanssiensisaantulo_thumb.JPG

__kirrantarkkailu_thumb.JPG

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mä muuten oikeesti mietin jos hakisin tuonne, mutta ehkä mä vähän jänistän. Takana on ne ajat jolloin meni mihin vain ymmärtämättä mikä vastuu siellä on... Mutta ehkä mä vielä rohkaistun kunhan tässä aika kuluu  ;)

Mutta tsiisus teillä on hienot taukotilat!! Nyt oon kade  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei se päivystystyö mitään rakettitiedettä o, kunhan perusasiat on hanskassa niin loput työ opettaa. :) Meillä on moni aloittanu suoraan koulun penkiltäkin ilman ylitsepääsemättömiä ongelmia. Ainoa edellytys vaan on että pitää olla kiinnostunut päivystystyöstä. Jos rutiinit on tärkeitä, sitten tää ei o hyvä vaihtoehto. Päivystyksessä lähes kaikki on sen luonteen takia ennakoimatonta, ei-suunniteltua toimintaa.

Mutta tsiisus teillä on hienot taukotilat!! Nyt oon kade  :o

Tohon kuuluu vielä iso aurinkoparveke pehmustettuine lepotuoleineen ;D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voi sentään, ihan oikeesti  ;D teillähän on kunnon leelian lepotuolit siellä  :o

Päivystys mua kiinnostaa ihan oikeesti. Oon ollut monessa talossa keikoilla ppkl:lla ja tykännyt. mä inhoan selkeitä rutiineita (esim että tiedät töihin mennessä koska on ruokatauko ja koska pääset vessaan jne).

Pitää siis miettiä... vielä ehtii pari päivää  :)

tai sitten siihen seuraavaan hakuun ....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sisustarkkailussa on näköjään sama monitorijärjestelmä käytössä kuin meillä CCU:ssa. Ihan mukavan näköiset tilat kaiken kaikkiaan löytyy teiltä. Kai on aikaa käyttää taukotilaa?

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sisustarkkailussa on näköjään sama monitorijärjestelmä käytössä kuin meillä CCU:ssa.

Drägerit? Ne on tommosissa kattokeskuksissa kiinni, jota saa kätevästi liikuteltua potilaan ympärillä. Kts liite (kuva otettu ennen tilojen käyttöönottoa)

Ihan mukavan näköiset tilat kaiken kaikkiaan löytyy teiltä. Kai on aikaa käyttää taukotilaa?

Heh, harvemmin sitä tulee aurinkoa otettua aurinkoterassilla ;D Mut on siellä kiva käydä evääät syömässä.

Peruspalkka nousee muuten ensi kuussa sen 2,4%, eli sitten se on jotain 216x,xx euroa.

__IMG_3290_thumb.jpg

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olin 90-luvulla opiskelijana 8 viikkoa siellä. Tilat olivat silloin aivan perseestä. Nyt kävin keväällä asiakkaana ja tilat ainakin hyvän tuntuiset. Työkaverit silloin ainakin jees, varmaan nykyäänkin.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mäkin oon muuten ollut tuolla harjottelussa, muistin vasta nyt  ;D Toinen ohjaaja oli aivan super hyvä, toinen taas... hmm.. no nätisti sanoen aivan karsee  :o

Silloin kun mä olin siellä, niin laajennus oli suunnitteilla ja paperilla se näytti hienolta. Mutta kyllä valmiinakin se näyttää hienolta! Mä olin muistaakseni syksyllä 2003 siellä, silloin kun se yksi mieshoitsu lähti perheineen Turkuun opiskelemaan lääkäriksi...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olin 90-luvulla opiskelijana 8 viikkoa siellä. Tilat olivat silloin aivan perseestä. Nyt kävin keväällä asiakkaana ja tilat ainakin hyvän tuntuiset.

Joo ne vanhat tilat oli ahtaat ja todellakin perseestä. Silloin vielä samoissa tiloissa oli ESH ja tk joka vaan lisäs kärsimyskerrointa.

Kävitkö asiakkaan TK-päivystyksessä(MedOne) vai meillä erikoissairaanhoidossa (HUS)? Ne tk-päivystyksenkin tilat on ihan kivat, siellä on lapsille omat leikki ja lepotilat jne. Mutta se on siis nykyään eri päivystys ja henkilökunta kokonaan eri firmasta.

Silloin kun mä olin siellä, niin laajennus oli suunnitteilla ja paperilla se näytti hienolta. Mutta kyllä valmiinakin se näyttää hienolta! Mä olin muistaakseni syksyllä 2003 siellä, silloin kun se yksi mieshoitsu lähti perheineen Turkuun opiskelemaan lääkäriksi...

Hi-skihän se oli. Se kirjoitteli siitä täälläkin.

Mäkin oon muuten ollut tuolla harjottelussa, muistin vasta nyt  ;D Toinen ohjaaja oli aivan super hyvä, toinen taas... hmm.. no nätisti sanoen aivan karsee  :)
Se olin varmaan mä, siis se karsee :o Mäkin lähin kolmeks vuodeks veks noihin aikoihin, tais olla 7/2004 jossen väärin muista. Noiden aikojen jälkeen porukka on vaihtunut valtaosin ja henkilökuntamääräkin on paljon isompi.

Muokkaus:vuosiluku

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Käväsin teillä, kun myyrmäen lääkäri ylireagoi. Olin reväyttänyt kylkeni ja se luuli, et se et oo revähdyttänyt toi on kuumeton keuhkokuume. Pistin sinne sis-puolelle röntgen + lab ja tunnin päästä kotiin. Oli kylki revähtänyt.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hi-skihän se oli. Se kirjoitteli siitä täälläkin.

No kun mä en muistanut oliko hän kirjoittanut täällä, niin en uskaltanut laittaa nimeä. Mutta nimen muistin kuitenkin  :o

Se olin varmaan mä, siis se karsee ;D

Ei Osku, et se ollut sinä  :) se oli nainen... ja karsea sellainen. Molemmat oli naisia ja toinen (se mukava) on siellä vieläkin.  Hitsit, nyt alkaa taas tehdä mieli ihan oikeesti ottaa riskejä ja lähteä katsomaan jotain ihan muuta.

Kuinka paljon teillä tehdään pitkiä päiviä? "tappeletteko" öistä tai vkl:n vuoroista? Tuleeko paljon ylitöitä (tietenkään ei pidä tulla, mutta paikataanko sairastumiset omista vai saadaanko keikkalaisia tms) ??

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuinka paljon teillä tehdään pitkiä päiviä? "

Mä en itseasiassa tiedä kun en niitä itse tee, mutta saa niitä tehdä, sen HUSin oman sopimuksen puitteissa.

tappeletteko" öistä tai vkl:n vuoroista?

Ei, osa haluaa tehä, osa ei.

Tuleeko paljon ylitöitä
Mä en o viimeseen vuoteen tehnyt kovin montaa minuuttia ylitöitä, kyllä sieltä yleensä pääsee ajoissa lähtemään jos vaan haluaa. Seuraava vuoro tulee pääsääntöisesti hyvissä ajoin ottamaan hoitovastuun potilaista. Niin se pitää ollakkin.

(tietenkään ei pidä tulla, mutta paikataanko sairastumiset omista vai saadaanko keikkalaisia tms) ??
Extravuoroja saa tehdä jos haluaa. Keikkalaisia käytetään jonkin verran, mutta usein ne on omia äityislomalaisia tms. Mutta on keikkalaisia aina silloin tällöin.

Kaikenkaikkian rankka paikkahan tää on, ei todellakaan mikään lepokoti, mutta jos päivystystyö kiinnosta, tää on puitteiltaan hyvä paikka.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Drägerit? Ne on tommosissa kattokeskuksissa kiinni, jota saa kätevästi liikuteltua potilaan ympärillä. Kts liite (kuva otettu ennen tilojen käyttöönottoa)

Joo, Dräger Infinity Delta 12-kanavaisella kytkennällä ja arteriavehkeineen + paikkakohtaisilla työasemilla ja keskuksella. Samanlaiset kattokeskukset käytössä, tosin "hieman" vanhemmat.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Drägerit? Ne on tommosissa kattokeskuksissa kiinni, jota saa kätevästi liikuteltua potilaan ympärillä. Kts liite (kuva otettu ennen tilojen käyttöönottoa)

Joo, Dräger Infinity Delta 12-kanavaisella kytkennällä ja arteriavehkeineen. Samanlaiset kattokeskukset käytössä, tosin "hieman" vanhemmat.

Joo on ne varmaan samat (joskin varmaan vanhempaa mallia). Kaikki pumppuvikaset on aina 12-kan moduuleissa kiinni, niin ekg:tä voi tulostella vaikka minuutin välein. Ja onhan noita muitakin moduuleja vaikka kuinka artteriamoduleista lämmönmittaukseen katikasta jne.

Hi-skihän se oli. Se kirjoitteli siitä täälläkin.

No kun mä en muistanut oliko hän kirjoittanut täällä, niin en uskaltanut laittaa nimeä. Mutta nimen muistin kuitenkin  ;D

http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=297.0 :o
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hienon näköiset tilat. Olispa jo valmis sh. Otetaanko Peijaksen ppkl:lle 3. vuoden sh-opiskelijoita kesätöihin? Kova hinku olis jo päästä töihin. ;D

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hienon näköiset tilat. Olispa jo valmis sh. Otetaanko Peijaksen ppkl:lle 3. vuoden sh-opiskelijoita kesätöihin?

Tota sun täytyy kysyä johtajilta, en o varma. Ei meil kyl o opiskelijoita pidempään töissä muistaakseni ollut, korkeintaan vasta valmistuvia jotka on ollu meillä harjottelemassa .
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Kyllä uusi on aina uusi. Noi työtilat ja kaffehuone näyttävät viihtyisiltä ja tilavilta. Jos en olisi suuntautumassa noihin alapään juttuihin, niin tuo olisi suorastaan houkutteleva paikka. Paitsi että täältä Länsi-Vantaalta pääsen julkisilla nopeammin NKL/Kättäri/Jorvi  kuin Peijakseen omalla autolla

Mites teillä onnistuu toi henkilökuntapysäköinti? Onko tarpeeksi paikkoja? Maksaako se jotain?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä uusi on aina uusi. Noi työtilat ja kaffehuone näyttävät viihtyisiltä ja tilavilta. Jos en olisi suuntautumassa noihin alapään juttuihin, niin tuo olisi suorastaan houkutteleva paikka. Paitsi että täältä Länsi-Vantaalta pääsen julkisilla nopeammin NKL/Kättäri/Jorvi  kuin Peijakseen omalla autolla

Mites teillä onnistuu toi henkilökuntapysäköinti? Onko tarpeeksi paikkoja? Maksaako se jotain?

Joo L-vantaalta bussilla tulo kestää jumanpitkään, itse kuljen autolla. Mutta 2014 L- vantaalta pääsee junalla töihin Leinelän asemalta tosin pitää kävellä tai ostaa joku romupyörä millä kulkee välin leinelä- peijas  :)

No henkilökunta pysäköinti sujuu, aina jostain löytyy tilaa, ja ei ole maksuklisia paikkoja meillä (viellä).

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7028480&index=11&anchor=7028480

Tulkaa meille töihin ;D Korjauksena tohon ilmoitukseen, tää on 3-vuorotyötä, ei 2-vuoro, siihen pääsi livahtamaan virhe. Polin tilat ja laitteet on uusia, tilat olleet käytössä vasta reilun vuoden. Kyseessä siis esh-päivystys, erikoisaloina lähinnä sisätaudit ja kirurgia. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 2134,08 € . Työkaverit parasta A-ryhmää. Hakuaika päättyy 13.8 joten nyt on kiirus. Jos tota ei kerkee hakemaan, kohta tulee toinen hakuun.

HUSsin intraa lukemaan pääsevät voivat katsoa polin esittelyn tuolta http://intra.hus.fi/binary.aspx?path=11460,183181,12221,134490,157187

Tässä liitteenä myös pari otosta, mutta ne näkyvät vain kun olet sisäänkirjautunut foorumille.

Tämä on jo hiukan parempi työpaikkailmoitus! Oikeesti, JOS siellä päin asuisin, niin tuota paikkaa vois ihan oikeesti miettiä omaksi duunipaikakseen!

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olipas tosiaan tilat muuttuneet. Välillä tulee hetkittäin kaipuuta takaisin esh:oon. Mutta kun oikein tarkasti asiaa miettii niin taitaa jäädä comeback tekemättä. Toisaalta kuitenkin vois...  :-

pahimman vastustajani tiedän, minusta itsestäni sen löydän

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aina välillä tulee ikävä takaisin Peijakseen. Jos toi 2 vuorotyö olisi pitänyt paikkansa, olisin voinut harkita. Mutta tosi kivalta ja väljältä teillä nykyään näyttää.

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, on tilat vähän muuttuneet siitä mitä ne oli muutamia vuosia sitten kun siellä tuli pyörittyä enemmänkin. Hetkeen en ole nyt siellä käynyt mutta hienolta näyttää!!! Ja jos mulla olisi saumaa niin hakisin ehdottomasti >:D

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Drägerit? Ne on tommosissa kattokeskuksissa kiinni, jota saa kätevästi liikuteltua potilaan ympärillä. Kts liite (kuva otettu ennen tilojen käyttöönottoa)

Joo, Dräger Infinity Delta 12-kanavaisella kytkennällä ja arteriavehkeineen + paikkakohtaisilla työasemilla ja keskuksella. Samanlaiset kattokeskukset käytössä, tosin "hieman" vanhemmat.

Meillä on nuo samat Drägerit mitä Peijaskin käyttää. Täyttä kuraa koko järjestelmä. Kohta ollaan vuosi niitä katseltu ja vieläkään ne eivät toimi niin kui pitäisi. Viat jotka ilmenevät eivät ole vikoja, vaan ominaisuuksia.  >:D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niissä on helvetisti lastentauteja, se on totta. Meillä on eniten ollu ongelmia keskusvalvonnan ja tulostuksen kanssa. Samaa systeemiä käyttää koko päivystysalue, teho, ccu jne

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...