Jump to content
MAINOS

kesätöitä Norjasta v 2009 ?


Maiju1

Recommended Posts

Hei !

Olen valmistunut v 1995 psykiatriseksi sairaanhoitajaksi. Olen työskennellyt 

erilaisissa psykiatrisen puolen paikoissa Suomessa sekä reilun vuoden Tukholmassa

( tosin tästä aikaa n 8 vuotta. ) Haluaisin uusia haasteita elämääni sekä työkuvioihini ja olisin kiinnostunut lähtemään Norjaan töihin kesällä 2009. Perhe eli mies ja kaksi lasta tulisivat mukana. Olen ollut asian tiimoilta yhteydessä mm Nofiin, mutta

sieltä kautta ei minulle taida töitä järjestyä ( en osaa norjaa ja ruotsikin on sujuvasti

kadonnut , lisäksi en ole koskaan työskennellyt missään somaattisen puolen työpaikoissa kuin dementiaosastolla... olen siis toivoton tapaus... ;) )      ;D

Olisiko kenelläkään vinkkejä, mihin voisin hakeutua ?

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kielitaitovaatimus on minimivaatimus. Suomessakin vaaditaan kielitaitoa. Ei muuta kuin syksyn ja talven aikana kielenopiskelua ja sitten voit hakeutua minne haluat. Lykke til.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen lukenut täältä kuitenkin, että ihmiset lähteneet Norjaan pelkällä kouluruotsi pohjalla...ja opiskeluista lienee ollut jo aikaa. Pidän omaa ruotsin kieltäni kyllä tätä vahvempana; työskentelin sentään Tukholman suurimmalla psykiatrian päivystyspoliklinikalla. Kielioppini tuskin on kauhean oikeaoppista ( millään kielellä ), mutta sanoja tulee kyllä suusta ja hyvin ainakin ruotsissa tulin ymmärretyksi  ;D

Norja on tietysti Norja ja norjan kieli.

Vaan taidanpa sitten kallistua sinne ruotsin suuntaan uudelleen, onhan siellä eläminenkin halvempaa...  :D

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Olisin myös kiinnostunut lähtemään hoitotyöhön Norjaan v. 2009.Ajankohta ja kuinka pitkäksi aikaa ovat avoinna.Ehkä kesän alku aikaisin mahdollinen. Olen yli nelikymppinen hoitsunainen ja toivoisin yhteydenottoja henkilöiltä, jotka mahdollisesti olisivat myös lähdössä tai ehkä jo paikan päällä. s-posti jarvkir@suomi24.fi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kannattaa vaan varmistaa asuminen (hinta ja laatu) ennen lähtöä ja huom verokortin saamisessa kestää 4-6 vkoa paikkakunnasta tietty riippuen. Joten kannattaa yrittää hankkia sellainen ennen töiden alkamista. Muuten olen kuullut pelkkää hyvää norjasta!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...