Jump to content
MAINOS

Terveyskeskusten ajanvaraus internettiin


Reportteri

Recommended Posts

MAINOS

Vantaalla voi tekstarilla jo jotain pelleillä ja Espoossa justiinsa voi alkaa tilaamaan ilmaishoitovälineitä sähköpostilla. Mut että ajanvarauskin, ei mee mun jakeluun... (?) Voisko joku selittää rautalankaversiolla miten se toimii ja miten toteutuu hoitotakuu kun kaikki varaa ajan ilman hoidon tarpeen arviota?

Yksityisellä tuo tietty toimii, mutta yksityisellä ajan saa turhempaankin vaivaan melkeinpä aina samalle päivälle. Kunnallisella puolella resurssit on toiset...

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vantaalla voi tekstarilla jo jotain pelleillä ja Espoossa justiinsa voi alkaa tilaamaan ilmaishoitovälineitä sähköpostilla. Mut että ajanvarauskin, ei mee mun jakeluun... (?) Voisko joku selittää rautalankaversiolla miten se toimii ja miten toteutuu hoitotakuu kun kaikki varaa ajan ilman hoidon tarpeen arviota?

Kunnassa on resurssit liian pienet jos joudutaan ajanvarauspuolellakin arvioimaan lääkärikäynnin tarpeellisuutta, päivystyspuolella tuo on tietysti ihan ok.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vantaalla voi tekstarilla jo jotain pelleillä ja Espoossa justiinsa voi alkaa tilaamaan ilmaishoitovälineitä sähköpostilla. Mut että ajanvarauskin, ei mee mun jakeluun... (?) Voisko joku selittää rautalankaversiolla miten se toimii ja miten toteutuu hoitotakuu kun kaikki varaa ajan ilman hoidon tarpeen arviota?

Kunnassa on resurssit liian pienet jos joudutaan ajanvarauspuolellakin arvioimaan lääkärikäynnin tarpeellisuutta, päivystyspuolella tuo on tietysti ihan ok.

No siis ei resursseja varmaan missään kunnassa mitoiteta niin, että samana päivänä pääsisi ajokorttitodistusta noutamaan. Mut köyhällä Espoolla yhdellä isolla ta:lla on 4 lääkärin virkaa auki, et...  ::)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...