Keikkalainen Posted July 12, 2008 Posted July 12, 2008 Moi! Mitäs ootte mieltä Esperistä työnantajana ja työpaikkana. Lähinnä kiinnostaa tuo sairaankuljetuspuoli... Kokemuksia??
OldOne Posted July 12, 2008 Posted July 12, 2008 Tuol on jotain http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=12107.0
SirLucas Posted July 13, 2008 Posted July 13, 2008 Tuo topic keskittyy pääkaupunkiseudulle, jossa tuo sairaankuljetuskulttuuri on hieman erillaista kuin muualla Suomessa. Esperillä on myös muualla sairaankuljetusta http://retropelaaja.nettisivu.org
nalle22 Posted July 13, 2008 Posted July 13, 2008 mulla ei kokemusta sairaankuljetuksesta, mutta esperin hoivakodista kyllä, enkä tasan enää ikinä astu jalallani sen työnantajan palvelukseen...eikä ne varmaan mua haluaisikaan, kun aikamoisen haloon jouduin toissa kesänä nostamaan. mulle nimittäin ei maksettu palkkaa, ja kun lähdin selvittelemään syytä, niin palkkis kehtas sanoa että no joku on unohtanut laittaa sun listat tänne. ja että palkat maksetaan vain tiettyinä päivinä kuussa, ei milloinkaan muulloin...ja mä kyllä tiedän tasan tarkkaan että niitä palkkoja voi maksaa ihan mikä päivä vaan palkalaskijat viitsii niin tehdä. siis että jos jonkun palkka on jäänyt saamatta, niin se tasan tarkkaan kyllä voidaan siirtää työntekijän tilille ihan milloin vain. ja eipä paikan esimies ollut ikinä paikalla kun mä olin töissä, ei vastannut mun puheluihin, ei tekstiviesteihin, ei sähköposteihin...ei mihinkään. ja lopulta otin sitten yhteyttä superiin ja sieltä oltiin pikkusen raivona...ja kiitos vain sinne, oli ainoa joka sai yhteyden esimieheen, ja sai myös palkan mun tilille... että siitä syystä mulla nousee karvat aina pystyyn kun kuulen sanan esperi... toki tää oli vaan yksittäistapaus..mutta silti halusin sen jakaa...oli siellä sitten jälkeenpäin kuultuna yhdelle muullekin, tosin keikkalaiselle, käynyt samalla tavalla. mutta sairaankuljetus tosiaan on eri asia, vaikka työnantaja onkin sama.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now