Jump to content
MAINOS

Kysymyksiä liittoon liittymisestä...


Sandrah

Recommended Posts

MAINOS

Olet nähtävästi lähihoitajaopiskelija. Sinulle liittoon kuuluminen on vielä täysin ilmaista. Eli ehdottomasti kannattaa laittaa jäsenpaperit heti sisään.

Lähihoitajana suosittelen sinulle SuPeria, eli Suomen Lähi- ja perushoitajaliittoa. Tietenkin opiskelijajäsenenä voit kuulua niin moneen liittoon kuin haluat.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, lähihoitajaksi opiskelen ja tarkoitus olisi siitä jatkaa vielä, varmaankin kätilöksi, jollei nyt mieli ehdi muuttua... ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse suosittelen tietenkin tehyä  ;D Siellä on lähihoitajille oma jaos. Varsinkin jo jatkat kätilöksi, niin sitten on helpompaa kun ei tarvi liittoja vaihdella.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä suosittelen liittymistä opiskelijajäseneksi Tehyyn ja SuPeriin sekä JHL:ään...nauti ilmasista materiaaleista ja teet valintasi myöhemmin sitten.

Puuttukohan tuosta jokin, en jaksa muistaa huh.gif

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä suosittelisin opiskelijajäsenyyttä Tehyyn ja Superiin ;D Itsekin olin opiskelijajäsenissä molemmilla ja JHL:ssä myöskin, mut JHL oli aika turha. Motiivi -lehti meni ensimmäisten lehtien jälkeen suoraan paperinkeräykseen ja ei siitä jäsenyydestä nyt muutenkaan hirveästi hyötyä ollut. Mut tosiaan kannattaa liittyä sekä Superiin, että Tehyyn, ja sit samalla voit miettiä kumpaan haluaisit sit ihan oikeaksi jäseneksi valmistuttuasi. Vaikka tietty jos jatkat opintoja kätilöksi niin silloin tuo Tehy on varmasti kannattavin :>

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

JHL oli aika turha. Motiivi -lehti meni ensimmäisten lehtien jälkeen suoraan paperinkeräykseen

-Lehden takia ei kyllä kannatta ainakaan Tehyyn liittyä. Joutavanpäiväisempää lehteä ei olekkaan. Paitsi ehkä Sairaanhoitaja-lehti.

NO, rehellisyyen nimissä myönnettäköön muistikuvien Sairaanhoitaja-lehdestä olevan n. 13-14 vuoden takaa. Yäk.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joutavanpäiväisempää lehteä ei olekkaan. Paitsi ehkä Sairaanhoitaja-lehti.

True. Sairaanhoitaja-lehdessä on myös se huono puoli, että se on semmosta kovaa kiiltävää paperia, joten luonnon kutsuun ei voi vastata ko. lehti kädessä.

"Say goodbye to the sorrow, and hello to tomorrow"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...