Loorak Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 Olen kahlaillut viestejä, eikä silmiin osunut edes tuossa palkkakysely ketjussa tätä. Eli, paljonko HUS:lla on lähtöpalkka mielisairaanhoitajalle? Olenko ihan hakoteillä, vai onko niin että lähihoitajia tituuleerataan HUS:ssa mielisairaanhoitajiksi? Jos olen, niin lähihoitajan alkupalkkaa kyselisin ;D Olen kahlannut KVTES:n läpi myös, mutta en siitä hullua hurskaammaksi tullut ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freebird Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Ammattinimike taitaa olla mielenterveyshoitaja nykyään. Lähtöpalkka riippunee aika pitkälti osastosta, mulla 1852€ "Niin gimis on Stadi, ois toivomus snadi: 0 et tsiigaa sais sen vielä kerran" Link to comment Share on other sites More sharing options...
noor- Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 jopp, nimike on mielenterveyshoitaja eli mth. mulla kanssa 1852e. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mielenterveystyöntekij Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Tehtävänimike Husissa mielenterveyshoitaja. Tehtäväkohtainen palkka perustuu tehtävien vaativuudenarvioitiin, jonka mukainen vaativuustaso vaihtelee työyksiköittäin. Palkkatasosssa myös eroavuuksia sairaanhoitoalueiden kesken. Ylivoimaisesti suurinosa HUS/Hyksin mielureista mainitussa 1852 euron tehtäväkohtaisessa palkassa. Muutamassa yksikössä kympin-kaksi ylempi tai alempi taso. HUS/Hyksin mielurien tehtäväkohtaisen palkan alimmantason ollessa tällähetkellä 1832 euroa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.