Jump to content

Kysymys vanhuspaikasta.

Recommended Posts

Posted

Olen menossa harjoitteluun Riistavuoren vanhustenkeskukseen ja olen kuullut karmeita juttuja sieltä. Vaikka että oppialaita ei ohjat ja vanhuksia ei hoideta. Pitääkö tämä paikkansa. Voinko Vaihtaa harjoittelupaikkaa näistä syistä. Onko kukaan vastaava kuullut samoja asioita tuosta paikasta. Kiitollisena otan vastaan.

Pusin saa joka kertoo totuuden  :(

MAINOS
Posted

Voinko Vaihtaa harjoittelupaikkaa näistä syistä?

En tiedä Riistavuoresta enempää kuin mitä lehdistä olen lukenut. Se tuskin on koko totuus.

Mutta harjoittelupaikan vaihtamiseen osaan vastata omasta kokemuksesta. Eli jos sinua ei ohjata tai paikka ei muutoin täytä niitä kriteereitä, joita harjoittelullesi on asetettu, niin vaihtamaan vain.

Itse vaihdoin ihan ensimmäisessä harjoittelussa paikkaa, siihen oli monia syitä mutta menin sinne siis sh-opiskelijana, lh-taustalla. ja sain vain pestä pyykkiä ja mankeloida / silittää. En siis nähnyt yhtään potilasta niiden 3 päivän aikana jotka suostuin katsomaan touhua. Sitten ilmoitin koululle, jotta nyt loppuu ja uusi paikka mulle. Sain uuden paikan.

Toisen kerran vaihdoin paikkaa kun menin äitiys-naistentautien harjoitteluun sairaalaan, josta synnytysosasto laukkautettu juuri vajaa kk aiemmin. Minä ja opiskelukaverini purettiin vain vauvalaa, pakattiin nuttuja lähetettäväksi muiden sairaaloiden synnäreille jne. Eli ei yhtä ainutta potilasta ollut sillä osastolla enää. Sitä vain purettiin. Joten siihenkin koulu puuttui kun kerrottiin mikä tilanne siellä on. Ja uusi paikka tuli.

Itse pitää olla aktiivinen ja osata myös vaatia.

Posted

Kiitos kaunis. Ihan mielenkiinnosta. Mitä niissä lehdissä sitten on ollut?

MAINOS

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...