Jump to content
MAINOS

Listojen suunnittelu valmiiksi miinukselle?

kattiriina

Recommended Posts

En ymmärrä. Miksi minulla on työvuorolista suunniteltu valmiiksi miinukselle? ylityöraja se normaali 144,45 ja tunteja nyt listalla 107. Yhtään yövuoroa ei ole joten ei kuittaudu aikahyvityksillä. Onko tämä normaali käytäntö ja mikä lienee motiivi että näin tehdään?

Näenkö jo peikkoja joka puolella kun kuvittelen että näin olen käytettävissä halvempana työvoimana jos tarvetta tehdä pitkä päivä? Saan kyllä hälytysrahan mutta muutenhan ylityökorvaukset jää saamatta?

Muuten hän oli niin kuin

Yksi meistä vain,

Hän rokkia rakastaa

Ja öisiä katuja...

MAINOS

Juhannusaatto-aamu, ei muuta?

Muuten hän oli niin kuin

Yksi meistä vain,

Hän rokkia rakastaa

Ja öisiä katuja...

Mulla on myös listassa tuo 107 jotain, kun normaalisti on 114 jotain. Juhannuksesta tulee "ylim." vapaapäivä. Siis 3vk:n listassa.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Mulla on myös listassa tuo 107 jotain, kun normaalisti on 114 jotain. Juhannuksesta tulee "ylim." vapaapäivä. Siis 3vk:n listassa.

Normaali suunnittelu ja ylityöraja on 114 h 45 min.

Työaika lyhenee 7 h 39 min eli juhannuslistalla suunnitteluraja on 107 h 6 min, tämä myös lisätyöraja, ylityöraja on tuo 114 h 45 min.

Se on sitten työpaikasta kiinni tuleeko se ylimääräinen vapaa vai lyhempiä työpäiviä. Koulutuksessa olin juuri ja yllättävän yleistä tuntui olevan ettei sijaisille ainakaan sitä ylimääräistä vapaata anneta..

On ne niin erilaiset raulit, toinen on herkkä ja ujo, toinen taas suuna päänä

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...