Jump to content
MAINOS

Hoitajat.net kesäkisa!


OldOne

Recommended Posts

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Mutta assosiaatio sanoista kesä + työ johtaa helposti aiheisiin, joissa oleellista on nimenomaan työn poissaolo :-)

Osallistuin, mutta vielä ei kilpailukuvaani näy galleriassa, galleristin pitää se ilmeisesti hyväksyä. En tokikaan odota, että ylläpito hyväksyy kuvia yöt päivät läpeensä, mutta olen ollut jo kaksi vuorokautta ihan tulisilla hiilillä koska Hieno Kuvani ilmestyy kisaan!

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä vedin oman kuvani pois, koska se ei liittynyt työhön vaan töistä poissaoloon  ;D

No hö, ei sitä nyt noin kirjaimellisesti pitäny ottaa :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No mutta kun ei se liittynyt töihin niin aattelin ottaa pois  ;D Taisin silloin olla yövuorossa ja sika väsynyt ja kun luin viestin kesäkisaohjeiden muistutuksesta niin äkkiä otin pois kun tajusin rikkoneeni ohjetta. Mutta ei mulle traumoja jäänyt  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Help! Osaisko joku näppärä neuvoa kuinka sais 1,75 Mt kuvan kutistettua kisavaatimusten mukaseks? huh.gif

Älykäs tuntee toiset, viisas tuntee itsensä. - Lao Tsu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Ok, lisätään kilpailuaikaa ad 15.8.2008 ;D

15.8 olisi sitten huomenna, vielä kerkee mukaan!

Osku, koskas voimme odottaa tuloksia?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

* kilpailuaikaa ad 15.8.2008, jonka jälkeen kuvista järjestetään viikon kestävä äänestys. Jokainen saa antaa kaksi ääntä.

Laitan äänesytyksen pystyyn loppuviikon aikana.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

* kilpailuaikaa ad 15.8.2008, jonka jälkeen kuvista järjestetään viikon kestävä äänestys. Jokainen saa antaa kaksi ääntä.

Laitan äänesytyksen pystyyn loppuviikon aikana.

Tarttis vissiin opetella lukemaan ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...