Jump to content
MAINOS

Muu henkilökunta teillä?


Tuplalähis

Recommended Posts

Kysymysellä tarkoitan, että millainen muu henkilökunta teidän työyksikössänne on hoitajien lisäksi ja minkäkokoinen työyksikkönne asukas/asiakas määrältä on?

Meillä on n. 15 asukkaan hoitokoti ja meillä on ulkopuolinen siivoaja (ei ammattisiivoaja, tukityöllistetty tälle ulkopuoliselle) käy 2-3 krt/vk  4h/krt ja imuroi&pesee lattiat sekä wc:t.Valitettavasti työnlaadusta huomaa, ettei työntekijä ole yhtä motivoitunut asiaan,kuin edellinen. :)

Päiväruuan tekee yökkö ja iltaruuan vuorossa olevat hoitajat. Myös pyykistä huolehdimme me hoitajat muun työn ohessa, osastolla pyykkikone ja talossa kuivaushuone.

Pomot eivät valitettavasti osallitu hoitotyöhön meillä.

Kertokaa muut omista paikoistanne. Onko tällaista muualla? Onko tämä yleistäkin yksityisellä puolella? Entä onko tällaista kuntapuolella tai muualla?

Toinen kysymys Miten teillä hoidetaan asukkaan vieminen tk:hon esim. antibioottipiikille,kun osaston henkilökuntaan ei kuulu sairaanhoitajaa/lääkäriä?

Meillä tahtoo olla vääntöä siitä,että millä mennään.Talossa on pomolla auto,mutta... Aika paljon joudumme sitten menemään taksilla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olen työskenellyt muutaman kuukauden pienessä yksityisessä hoivakodissa joka huolestuttavasti kuulostaa aivan samalle. Tosin talossa oli yksi sairaanhoitaja joka hoiti nämä piikit ja muutenkin lääkehoidon.Taksilla seilattiin tk:seen ja takaisin.

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä oon kyllä ta:lla töissä joten ei verrattavissa, mut just tänä aamuna oon taas pohtinu mistä noita töitä löytyy noille toimistosihteereille kun mekin tehdään paperitöitä. Ja vaksinkopissa istuu kaks ihmistä joiden roolia mä en kans tajua...  ::)

Mut nyt hoitajapula on kuulemma niin paha, että toimistosihteerit saa taas lisää meiän paperitöitä hoidettavakseen...  ;) Mäkin tulin aamulla pahasti myöhässä, mut oh sano vaan, et "pääasia kun tulit, ei mulla tässä tilanteessa voi olla muuta sanottavaa"  :)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toinen kysymys Miten teillä hoidetaan asukkaan vieminen tk:hon esim. antibioottipiikille,kun osaston henkilökuntaan ei kuulu sairaanhoitajaa/lääkäriä?

Meillä tahtoo olla vääntöä siitä,että millä mennään.Talossa on pomolla auto,mutta... Aika paljon joudumme sitten menemään taksilla.

Tiedän yhden entisen yksityisen, ts. säätiön omistaman kokonaisuuden(nyttemmin kunnallistettu), johon kuuluu palvelutalo ja hoitokoti. Siellä  sairaanhoidolliset toimenpiteet, kuten injektiolääkkeet, lääkkeenjaot ja verinäytteet hoiti kunnan kotisairaanhoito, mikä oli sinällään ihmeellistä, kun firman palkkalistoille kuului kuitenkin sairaanhoitajakin. Ja voihan lähihoitajakin antaa sc ja im injektioita ja koulutuksen jälkeen ottaa mysö verinäytteitä. Riippunee paikasta tuo.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...