Jump to content
MAINOS

papakokeen tulokset


anakonda

Recommended Posts

MAINOS

Hei, kuinka perusterveydenhuollossa on tapana ilmoittaa papakokeiden tuloksista? esim kuinka toimii terveyskeskus?

Jos näyte on otettu kontrollina, niin silloin pyydetään soittamaan/annetaan soittoaika noin kahden viikon päähän. Jos kyse joukkotarkastuksesta, niin silloin tulos tulee kotiin kirjeessä.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei, kuinka perusterveydenhuollossa on tapana ilmoittaa papakokeiden tuloksista? esim kuinka toimii terveyskeskus?

Espoossa ainakin (ei koske joukkotarkastuksia) itse pitää varata puhelinaika lääkärille 4vkon päähän.

Mut mitä arkaluontoista tässä on?

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Heippa,

itse kävin just joukkopapassa hesan puolella (viime viikolla) ja kirjeellä lupasivat ilmoittaa. Viimeksi 10v sitten joukkopapan tulos tuli myös kirjeellä vaikka tulos ei ollut normaali eli siinä oli selvää muutosta. Jatkoa en muista, mutta hoidot oli kättärillä ja viiden vuoden seuranta kättärillä. Vaihtelee varmasti kunnittain. Epänormaali tulos tuli viikon kuluttua kotiin....jos kuluu aikaa yleensä silloin luvassa positiivista postia. Toki ei ihan aina voi luottaa tuohon.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oulussa ainakin soittoaika omalle lääkäriille piti varata että tuloksen sai.

- Satu

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en jotenkin luottais siihen että lääkäri soittaa jos näkyy muutoksia. Eli soittoaikaa vaatisin :(

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli yhteenvetona: TARKISTA oman terveysasemasi toimintatapa, PISTE. :D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mulla sentään papa otettiin kättärillä yhden toimenpiteen yhteydessä, olisin olettanut että sieltä tulee vastaus, tai olisi sanottu että sitä voi kysellä jonkun tietyn ajan päästä jostain numerosta. mutta lääkäri tosiaan siellä sanoi että tieto tulee vain ja ainoastaan jos siellä jotain on, muuten ei ilmoitella.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...