Jump to content
MAINOS

papakokeen tulokset

anakonda

Recommended Posts

Posted

Hei, kuinka perusterveydenhuollossa on tapana ilmoittaa papakokeiden tuloksista? esim kuinka toimii terveyskeskus?

MAINOS
Posted

Soittoaika.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Posted

Hei, kuinka perusterveydenhuollossa on tapana ilmoittaa papakokeiden tuloksista? esim kuinka toimii terveyskeskus?

Jos näyte on otettu kontrollina, niin silloin pyydetään soittamaan/annetaan soittoaika noin kahden viikon päähän. Jos kyse joukkotarkastuksesta, niin silloin tulos tulee kotiin kirjeessä.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Posted

Minulle on ainakin tullut aina kirjeenä vaikka ihan joukkotarkastusten ulkopuolisesti käynyt.

Guest Nightmare74
Posted

Mulle sanottu että lääkäri soittaa mikäli jotain poikkeavaa löytyy..

Posted

Espoossa ainakin (ei koske joukkotarkastuksia) itse pitää varata puhelinaika lääkärille 4vkon päähän.

Mut mitä arkaluontoista tässä on?

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

• 2 months later...
Posted

Heippa,

itse kävin just joukkopapassa hesan puolella (viime viikolla) ja kirjeellä lupasivat ilmoittaa. Viimeksi 10v sitten joukkopapan tulos tuli myös kirjeellä vaikka tulos ei ollut normaali eli siinä oli selvää muutosta. Jatkoa en muista, mutta hoidot oli kättärillä ja viiden vuoden seuranta kättärillä. Vaihtelee varmasti kunnittain. Epänormaali tulos tuli viikon kuluttua kotiin....jos kuluu aikaa yleensä silloin luvassa positiivista postia. Toki ei ihan aina voi luottaa tuohon.

Posted

Oulussa ainakin soittoaika omalle lääkäriille piti varata että tuloksen sai.

- Satu

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Posted

Mä en jotenkin luottais siihen että lääkäri soittaa jos näkyy muutoksia. Eli soittoaikaa vaatisin :(

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Posted

mulle sanottiin että tieto tulee ainoastaan jos jotain poikkeavaa on, muuten ei tule ilmoitusta ollenkaan...

Posted

Mulle on aina lääkäri soittanu oli tuloksissa jotain poikkeavaa tai ei..

Posted

Eli yhteenvetona: TARKISTA oman terveysasemasi toimintatapa, PISTE. :D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Posted

mulla sentään papa otettiin kättärillä yhden toimenpiteen yhteydessä, olisin olettanut että sieltä tulee vastaus, tai olisi sanottu että sitä voi kysellä jonkun tietyn ajan päästä jostain numerosta. mutta lääkäri tosiaan siellä sanoi että tieto tulee vain ja ainoastaan jos siellä jotain on, muuten ei ilmoitella.

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...