Jump to content

Oys:n sairaanhoitajan peruspalkka?

Recommended Posts

Posted

siis ilman vuorolisiä? mitähän mahtaa olla? kuka kertois?

MAINOS
Posted

Julkisella puolella palkat ovat myös julkisia - ei muuta kuin soitto palkkoihin ja kysyä. Hieman voi riippua siitä mille osastolle tai toimialueelle olet menossa, ja millainen koulutus, osaaminen ja työkokemus sinulla itsellä on tarjota.

Joissain taloissa antavat joitain tietoja ilmaiseksi puhelimitse, osa taas taitaa ottaa jonkin toimisto/tulostus maksun.

Tämä näin yleisesti vaikka ko. paikan asioista en mitään tiedä.

Posted

Käsittääkseni siinä 1950 euron paikkeilla, mikäli en taas ole aivan hukassa.

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Posted

itse olen ollut polilla päivätyö v.2006 ja palkkani oli 1754e /kk. Onneksi nousua on tapahtunut...

Posted

itse olen ollut polilla päivätyö v.2006 ja palkkani oli 1754e /kk. Onneksi nousua on tapahtunut...

Tervehdys!

Tuo yllä mainitsemasi kk palkka ei voi olla sairaanhoitajan palkka. Ymärtääkseni tämänhetkinen sairaanhoitajan minimi n.1930€/kk. Jos se kumminkin on sairaanhoitajan palkka, niin kilautapa vaikka luottamusmiehelle.

ps. Ei tällä alalla kukaan saa liikaa palkkaa - toiset vain saavat raakasti liika vähän.

Ei siis kannata kadehtia kaveria jos se saa samasta tehtävästä enemmän, vaan se on peruste nostaa sinun palkkaasi...

Posted

Jees itselläkin mahtoi olla v.2006 peruspalkka about 1750e. Olin tuolloin vasta valmistunut ja "alimmalla palkkatasolla", tais olla perehtyjän palkka ekat 3kk:tta. Nyttemmin reilut pari vuotta samaa hommaa tehneenä peruspalkka n. 2065e ja tuo on yleinen taso ainakin meijän yksikössä (muutaman vuoden kokemuksella, ilman kummempia lisäkoulutuksia). Lähes aina määräyskirjan uusiutuessa on korotusta tullut.

Erehtyminen on inhimillistä,

mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone.

- Paul Ehrlich –

Posted

Voisko joku OYS:lainen laittaa tänne nuo sh:n ja lh:n palkat TVA luokittain 1-3?

• 2 weeks later...
Posted

Heipsistä!

Vaativat hoitoalan tehtävät, peruspalkka: 1958,02 euroa kuussa.En tiijä miten muilla, mutta näin mulla. Ei tässä vieläkään rikastumaan pääse...

Tiede on mainio kalustus yläkertaan, jos alakerrassa on tervettä järkeä.

- O.W.Holmes-

Posted

Osaatko sanoa onko palkkasi TVA tasolla 1, 2 vai 3? Kuullostaisi minun korvaan olevan tasolla 1 koska tietääkseni OYS:n 3. luokan palkka jo ennen työtaistelua oli 2003 euroa?

MAINOS

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...