Jump to content
MAINOS

varokaa näitä paikkoja


Vieras: pam

Recommended Posts

Suhtautukaa varauksella paikkoihin jotka tarjoavat asumispalveluita liikunta vammaisille yms. henkilöille.Kokemuksesta tiedän ettei näissä paikoissa kunnioteta edes hoitajan perusoikeuksia.Apuvälineitä ei anneta käyttää nostamiseen ym.sairaita juttuja niin paljon ettei ilkeä edes ääneen sanoa. Tokihan ei saa yleistää,mutta useammasta tällaisesta paikasta on huonoja kokemuksia Ottavat mielellään töihin vastavalmistuneita jotka eivät osaa vielä välttämättä pitää puoliaan ja eivät tiedä oikeuksiaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Varmasti näissä paikoissa löytyy hoidollisesti eritasoisia ja olen pannut merkille että näitä asumispalvelumuotoisia hoitokoteja on nousut kuin sieniä sateella

viime aikoina. Ja taitaa henkilökuntakin olla aika minimaalista sekä työkenttä laaja mitä näissä ns hoitokodeissa joutuu tekemään.  8)

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Todellakin laaja työnkuva eikä henkilökunnalla mitään  suojaa, liitot eikä mikään voi puuttua.Oli niin hauska tilanne, että "potilaat" olivat myös esimiehiämme.Aivan toivoton patti tilanne yrittää sopia mitään tai muuttaa mitään. Yritin sentään pidemmän aikaa.Työntekijöiden vaihtuvuus valtava Yllättäen!!

Nyt turvallisesti kaupungin kapean leivän syrjässä kiinni  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo varmasti vaihtuvuus on suuri, enkä ihmettele lainkaan. Ja olen huomannut että näissä hoivapalvelua tuottavissa paikoissa on varsin paljon opiskelijoita ;D. Mutta aika usein myös he haluavat sinne opiskelijoita miksiköhän  ;)

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

olin itse todella innoissani ko. paikoista.Ihanaa että liikuntavammaiset voivat asua kotona ja heitä hoidetaan sinne.Karu todellisuus paljastui.Jälkeenpäin olen tosin viisastunut aivovammojen ym.suhteen, että ne aiheuttavat erilaisia ns. psyykkisiä oireita,silloin ajattelin että ovat pelkästään ilkeitä, mutta tämä kaikkihan liittyy oiretiedostamattomuuteen ja puhtaasti psyykkisiin ongelmiin myös. MUTTA mitä tällaiset ihmiset tekevät "esimiehinä" Mutta liittyi niihin myös silkkaa nöyryyttämisen halua.No sairaus kai sekin...Ei voi kuin sanoa että uskomatonta touhua sallitaan samaan aikaan kun väitetään ettei vanhusten ja nuorten hoitoon ole rahaa!!! ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: MeikäLikka

Hep hei!

Olenpa itsekin ollut joskus opiskeluaikaan töissä liikuntavammaisten asumispalveluyksikössä. Ja...oli niin "lusmu" työpaikka ettei tosikaan. Henkilökunta oli tosi kirjavaa koulutukseltaan ja ammattitaitokin kaiketi vähän niin ja näin?!?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

paikasa jossa olin pidempään vaadittiin puolelta henkilökunnalta koulutus.Ei muuten ollut kiva juttu kuulua siihen koulutettuun puolikkaaseen ja olla vastuussa kaikesta ja vielä opettaa kouluttamattomia...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...