Jump to content
MAINOS

Tehyn lahja irtisanoutuneille


OldOne

Recommended Posts

Nyt siitä oli juttua lehdessä. Ne tulee kuun puolivälissä kaikille 1 ja 2 aallossa irtisanoutuneille. Naisille kaulakoru ja miehille solmioneula. Ihan tyylikkään näköinen Kalevala-koru ja kaunis ele. Koru on uniikki, eli ne on suunniteltu vain tätä tarkotusta varten.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 58
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Ainakin tuo naisten koru oli todella kaunis JLP:n kaulassa risteilyllä. Sitä kannan ylpeydellä. Odotan siis kieli pitkällä korun tulemista  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Missä minä solmioneulaa käytän?? Mulla ei ole solmiota.

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Missä minä solmioneulaa käytän?? Mulla ei ole solmiota.

Mä olen käyttänyt iskän solmioneulaa mm. hiuspinninä. Jossain vaiheessa se toimi myös klemmarin asemasta paperinipun kasassa pitäjänä. Luovuutta Otto, luovuutta...  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Missä minä solmioneulaa käytän?? Mulla ei ole solmiota.

Tai jos mieshoitajilla solmiot käytössä työasuissa niin sitten olis voinut käyttää siinä sitä solmioneulaa.... >:D

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Missä minä solmioneulaa käytän?? Mulla ei ole solmiota.

-Sen voi myydä huuto.netissä uniikkina.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko korusta ja solmioneulasta kuvia missään?

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aah, niinpä tietysti  ;D En ole vielä avannut uusinta lehteä.

*hakee järkensä naulakosta ja kaivaa lehden esille*

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voikohan tytöt saada solmioneulan ja pojat kaulakorun niin halutessaan  ;D

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voikohan tytöt saada solmioneulan ja pojat kaulakorun niin halutessaan  ;D

Ei tietenkään, ei Mannerheimilläkään ollut kaulakorua!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voikohan tytöt saada solmioneulan ja pojat kaulakorun niin halutessaan  :)

Ei tietenkään, ei Mannerheimilläkään ollut kaulakorua!

Ei niin, mutta velipojallaan oli. Ja iso olikin

___sophi_thumb.jpg

___marski_thumb.jpg

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Onkos kenellekään tullut korua vielä? Puolen kuun paikkeillahan ne piti lähteä postiin... Odottelen kieli pitkällä, että oma kolahtaa laatikkoon  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eipä ole näkynyt korupostia. Jos ne hukkasi kaikki korut tjs.

Jossain lehdessä (oisko tehyn julkaisu..) oli maininta että korun suunnittelija oli menehtynyt, mutta työt saatetaan loppuun tilatun määrän mukaisesti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehyn lehdessä oli juttu suunnittelijasta. Tämä jäi hänen viimeiseksi työkseen, mutta korun mallihan oli jo valmis ennen kuin suunnittelija menehtyi. Joten lahja ei vaarantunut eikä sitä ole "ronkkinut" useampi suunnittelija.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varmaan lähiaikoina korupostia luukusta kolahtaa. Korut ovat tarkoitus saada kaikille lähtemään samanaikaisesti. Tehtävien korujen määrä varsin mittava joten valmistus vie oman aikansa. On siinä ollut sepällä takomista.

Tehy lehdessä olikin maininta suunnittelijan äkillisestä menehtymisestä. Tehy suuntaa ns. proviisiopalkkiot suunnittelijan lasten tileille.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Musta toi on hieno ele Tehyltä.

-Minusta ihan turha.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Mielisairashoitaja

Haluaisin kaulakorun ,vaikka olenkin miespuolinen ihmishenkilö.Antaisin sen lahjaksi vaikkapa tyttärelle tai vaimolle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No nyt se tuli. En vielä tiedä mitä ajattelen siitä, eli istuuko omaan lookiin vai ei. Sen saa ehkä istumaan. Työssä tulen ainakin käyttämään sitä, jos joku vaikka hermostuisi siitä... tarkoituksenahan on provosoida ja ärsyttää, eikö vain... no ei se koru ole kauhean provosoivan ja ärsyttävän näköinen... (Joka tapauksessa mukana oleva ketju on tosi hyvä, sille on ainakin käyttöä.)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Just kolahti postiluukusta :D ja kaulaanhan tuo piti heti ripustaa... Ketju tuntuu sen verran jykevältä ja koru suurelta, että töissä (suljetulla) en tohdi pitää, mutta eiköhän tälle siviilissä löytyne käyttöä :) Kiva muisto.

Erehtyminen on inhimillistä,

mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone.

- Paul Ehrlich –

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En vielä tiedä mitä ajattelen siitä, eli istuuko omaan lookiin vai ei. Sen saa ehkä istumaan.

Otettu käyttöön, ajettu sisään, hyvin istuu, näyttää ja tuntuu hyvältä!

Kaulakoru on sen verran neutraali olemukseltaan että voisi hyvin sopia miehellekin. Solmioneulalle ei taida olla hirveästi käyttöä ainakaan töissä...?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...