Jump to content
MAINOS

Ensimmäiset kokemukset salista


Chine

Recommended Posts

Itellä ei vielä mitään kokemuksia leikkurista, mutta tässä keväällä pitäis mennä KPKS:n PäiKi:lle. Onko teillä kokemuksia tai mielipiteitä siitä, kumpi on opiskelun kannalta parempi harjoittelupaikka, päiväkirurginen vai ihan isoleikkuri? Vaan taitaa kumminki loppuen lopuks olla maku kysymys.

"Peace is an illusion, you merely haven't yet seen what is trying to kill you."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 11 kuukautta myöhemmin...
MAINOS

Minä olin mukana seuraamassa kohdunpoistoa vaginan kautta. Ensin istuin seinänvierustalla, sitten joku kehoitti kävelemään seinänvierustaa toiselle puolelle paremmalle näkyvysalustalle. Gynekologi joka tuli tekemään leikkausta kysyi haluanko olla mukana, kehoitti laittamaan steriilit vehkeet päälle, joita en muuten saanut alkuunsa juuri ollenkaan päälle, koska meillä on puettu ainoastaan steriilit hanskat käteen ja eikun mukaan.. Muistoiksi jäi se, että käsi ja selkä oli aivan jumissa ja voimattomat leikkauksen jälkeen, koska minä olin se joka levitteli. Toisena jäi mieleen se, että kurotin katsomaan munasarjaa ja samalla irtos maskin nauha, joka sai gynekologin epästeriiliksi.. Onneksi hän nyt on ystävällinen ihminen, voisin kuvittella että jos kyseessä ois ollu joku muu osaston lääkäri, olis hän toivottanut minut hel****tiin koko salista ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olin kanss opiskeluaikana l-salissa harjoittelemassa ja aluksi hieman jännitti et mitä mää tääl teen oikeestaan, porukka vaikutti pedattiselta varo tota, ei saa koskea ilmat sun ect.. ::) No ei sali ollut mua varten hoh hoijaa tyylyllä menin harjoitelun.... ;D

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...