Jump to content
MAINOS

Australia - kysymyksiä!


nakittaja

Recommended Posts

hei! opiskelen vielä sh:ksi Suomen kamaralla, ja olen päättänyt että maailmalla on käytävä, ja Australian kohille osui sormi kun palloa pyöräytin :D

paljon on kysymyksiä mielessä, tässä päällimmäsiä:

-paljonko siellä saa PALKKAA, eli rahallista korvausta menetetystä vapaa-ajasta? vaihteleeko työtehtävän mukaan, itse olen suuntautumassa lasten- ja perheidenhoitotyöhön.

-millaisia työviikkoja todellisuudessa tehdään, eli onko viikonloppu vain kaunis ajatus? maksetaanko viikonloppu, ja pyhätöistä vastaavilla korvauksilla palkkaa kuin suomessa?

-ja ja ja...ONKS SIELLÄ AALTOJA?? :) surffaamaan pitää päästä! ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

//OT:

Hämähäkit valtasivat sairaalan

Australialainen Barbaran sairaala on joutunut myrkkyhämähäkkien hyökkäyksen kohteeksi ja sairaala on joutunut sulkemaan ovensa.

Koko sairaala evakuoitiin ihmisistä hämähäkkien häätämisen ajaksi. Nyt sairaalassa on käynnissä mittava myrkytysoperaatio.

Karkottaminen muilla keinoilla ei sairaalan mukaan onnistunut, joten käyttöön jouduttiin ottamaan järeämmät keinot.

Pelästystä ja inhotusta vakavampaa vahinkoa hämähäkit eivät ehtineet saada aikaan, vaikka hämähäkin purema saattaakin johtaa jopa kuolemaan.

IS

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1522888

Meconium happens.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Hei

Ausseissa palkkaus on hieman eri jokaisessa "Läänissä", riippuen minne ja mennet ja monen vuoden kokemus sulla on. Aivan varmasti saat viikonloput vapaaksi, jos haluat, silla niistä se palkka siellä tulee, lisistä. itse olen ollut Sydneyssä töissä ja ylitöitä on mahdollisuus tehdä niin paljon kuin jaksaa, ja porukka tekee paljon 16 päivää, eli esim. oma aamuvuoro ja päälle ilta ylityövuoro. pelkka eka sh. peruspalkka on mielestni jotain 1300 dollaria/2vk, siis palkka ainakin Sydneyssä maksettiin 2 vk välein. Käy katsomassa netisistä palkka tietoja esim. yritä NEW SOUTH WALES  AUSTRALIA NURSING . Hieno maa ja varmasti hyvii surffi rantoja löytyy... varo haita vaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...