Jump to content
MAINOS

Keikkafirmojen palkat


vadelma

Recommended Posts

huh.gif Kiinnostaisi tietää millaisia tuntipalkkoja pääkaupunkiseudun keikkafirmat maksavat? Missä paikoissa palkka neuvotellaan itse vai neuvotellaanko kaikissa? Onko terveydenhoitajan ja sairaanhoitajan tuntipalkassa eroa  huh.gif Olen aloitteleva keikkailija, työkokemusta 5 vuotta ja terv.hoitajan+sairaanhoitajan tutkinto, millaista palkkaa kannattaisi lähteä tavoittelemaan.

Kiitos jos joku jaksaa valottaa asiaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kokeiles hakua ja sanoiksi "palkka", niin alkaa tulla vastauksia keikkafirmoista, kunnalliselta, yksityisiltä jne.

Käyttäkää tuota haku-toimintoa hyvät ystävät.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kokeiles hakua ja sanoiksi "palkka", niin alkaa tulla vastauksia keikkafirmoista, kunnalliselta, yksityisiltä jne.

Käyttäkää tuota haku-toimintoa hyvät ystävät.

käytin kyllä kyseistä toimintoa, mutta löytyneet  ja sopivat viestit olivat aika vanhoja. Ajattelin kaivella tuoretta tietoa, olisi pitänyt mainita tuo alkuperäisessä viestissä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tervehdys!

Itse olen tehnyt keikkaa nyt jonkin aikaa ja valmistun siis ensi kuussa sairaanhoitajaksi. Tuntipalkka on ollut siinä 14€ paikkeilla. Valmiina sh:na nousee ainakin 15,50€/h, joistakin pidempiaikaisista sijaisuuksista saa 16€/h. Kannattaa yrittää aina neuvotella, se kannattaa! On tullut pari tapausta esille, jotka kymmenien vuosien kokemuksella saivat suunnilleen saman kun minä. Eivät olleet edes yrittäneet parempaa vaan tyytyneet siihen mitä haastattelija ilmoitti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...