Jump to content
MAINOS

Kuinka moni haki syksyllä alkavaan AMK -koulutukseen?


Lähäri-06

Recommended Posts

Onnittelut Nightmare74! Sama mietityttää täällä, että kuinka ihmeessä sitä sovittaa yhteen työelämän, opiskelun ja perhe-elämän. Ja millä energialla.  ::) Innoissaan kuitenkin. Eipä muuten vielä postia ole tullut.

pahimman vastustajani tiedän, minusta itsestäni sen löydän

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 151
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Kouluihin päässeiden pisterajat näkyvätkin jo Koulutusnetin sivuilla monien amkien kohdalla!

Oulun hoitotyöhön pääsi tänä keväänä 75 pisteella kun viimevuonna raja oli 85 pistettä... No sisäänotto on kyllä noussut 20 paikasta 70 paikkaan ;D kyllä nyt jännittää, miten käy.. pitäs olla jotai mahollisuuksiakin tuolla pisterajalla =)

Näin siis näkee pisteet: www.koulutusnetti.fi > Hae tiedot koulutuksista > koulutustarjontahaku > (paina 2009 -nappia, valitse terveysala ja amk-tutkinto ja käynnistä haku, jolloin saa tiedot seuraavaksi haettavissa olevista koulutuksista. Viimeisimmät pistemäärät näkyy jo lähes jokaisen kohdalla, eli tämän vuoden hakujen pistemäärät)

Jos tästä nyt on iloa jollekin, joka ei tätä tiennyt...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pääsin! Nyt on välillä ihme hepulikohtauksia, kun pelottaa, että miten siitä selviää. Aikuiskolutuksena ja monimuotosellaisena pitäis sitten 2011 valmistua sairaanhoitajaksi. Apua!  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulle ei oo vielä vastausta tullu, tulisikohan tällä viikolla, tai viimeistään ens viikolla...

Onnea kaikille opiskelupaikan saaneille!

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Maiju, yritä tehdä sellainen ratkaisu, joka ei harmita/kaduta jälkeenpäin. Ainahan voi hakea myöhemmin uudelleen, jos nyt jättää menemättä, mutta muista, että kaikille ei suoda tuota mahdollisuutta, jonka sinä olet saanut. Vuosi sinne täi tänne :-X

Ja mapelle hurjasti onnea. Tuleva sairaanhoitaja ;D Ja kyllä sää hengissä selviät. Ja ainahan voi kirjoitella hoitsunettiin, jos opiskelu ahdistaa. Täältä ainakin löytyy vertaistukea.

"Lapsi ei koskaan oppisi kävelemään, jos hän lakkaisi yrittämästä ensimmäisen kerran kaaduttuaan."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ohhoh, tuleepa tosiaan eri aikaan noita tuloksia. itse hain hgin diakkiin ja tulokset tulevat muistaakseni aikaisintaan 10.7, viimeistään 18.7.

Mille linjalle hait?

sh ja sosionomi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hain metropoliaan kätilökoulutukseen ja sinne myös pääsin, tänään tuli kirje.  ::) Olen erittäin iloinen ja innolla odotan opiskelujen alkamista. Onnea kaikille opiskelemaan päässeille.

Maasta se pienikin ponnistaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hain metropoliaan kätilökoulutukseen ja sinne myös pääsin, tänään tuli kirje.  ::) Olen erittäin iloinen ja innolla odotan opiskelujen alkamista. Onnea kaikille opiskelemaan päässeille.

Tervetuloa meille. :) Jos tarvitset esimerkiksi jotain kirjoja, voit laittaa yksityisviestiä. Minulla on pari sellaista kirjaa, joista voisin ihan hyvin luopua. Niin, ja tervetuloa foorumille. :) Tämä on juuri oikea paikka niin ilojen kuin surujenkin ja ketutuksenkin jakamiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oulusta irtosi "jatko-opiskelupaikka", samaisesta koulusta pitäisi siis valmistua sairaanhoitajaksi tässä vähän äkkiä (opparinteko menossa) ja sitten saisi jatkaa terveydenhoitajaksi... Tuleekohan tässä vielä semmonen "mitähän helevettiä mää oikeen aattelin"-ilmiö...

Itelläni on aika rupuset ja epätarkat todistukset osa-aikatöistä, toivottavasti saan selkeämmät (eli että näkyy rehelliset tuntimäärät eikä pelkkä "on ollut meillä töissä") määräaikaan mennessä tai joku muu vie mun paikan.

Nimim. AMK-opiskelija vuodesta 2002

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

PÄÄSIN!! :o helsingin diak, sosionomi.

mutta edelleen mietityttää, että oisko pitänyt sittenkin laittaa sh 1.vaihtoehdoksi. mulla oli siis 1.sosionomi ja 2.sh, samaan puljuun. no. pitää nyt sitte miettiä että mitä tekee. jokatapauksessa ajattelin aloittaa opiskelut aikasintaan tammikuussa, todennäkösemmin kyllä vasta ens syksynä.

onko kellään tietoa onnistuuko noissa kouluissa vaihto esim sosionomi -linjalta ja sh -linjalle? esim. vaikka sitten vähän myöhemmin jos vaikka siltä toiselta linjalta on lopettanut jotain ihmisiä jne? diakissa ainakin (kuulemma) on ainakin eka puol vuotta yhteisiä opintoja kaikilla linjoilla, niin luulis, että sitten vois vielä ehkä vaihtaa.. :o

vitsit tätä valinnan vaikeutta :D mistä sitä tietää mikä on oma ala.

sitäpaitsi mulle saattaa ihan hyvin riittää tämä lähihoitajana oleminen. tällähetkellä mielenterveyshoitajana hussilla (elokuun loppuun) ja kyllä mä tykkään kovasti tästäkin. eli eihän mun ole edes mikään pakko jatkaa opiskeluja, kun on jo kerta ammatti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Nightmare74

Käsittääkseni ei voi kesken opintojen siirtyä sosionomiopiskijasta sh-opiskelijaksi vaan täytyy hakea uudestaan eli normaalein hakumenettelyin.

Jos epäröit ja aiot opinnot joka tapauksessa aloittaa vasta ensi syksynä niin kannattaa varmaan ens kevään yhteishaussa hakea uudestaan hoitotyön koulutusohjelmaan ja sitten päättää että kumpaa lähtee opiskelemaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

TÄNÄÄN SE TULI!!! PÄÄSIN KOULUUN!!! JOS KAIKKI MENEE HYVIN TÄSSÄ VALMISTUU VUONNA 2011 UUSI SAIRAANHOITAJA PIRAMK:STA!!!!!

Kaikki mikä saavutetaan helposti, ilman työtä, edustaa jo sinänsä hyvin epäilyttäviä arvoja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnea kaikille paikan saanneille,täytyy sanoa että nauttikaa vielä tuosta huumasta..kyllä se hymy hyytyy  :o

Kaikilla ei onneksi ole noin kapea näkemys asiasta.

Nautin keikkailusta ja opiskelusta, vaikka välillä on rankkaa. Koskaan ei pidä luovuttaa liian helpolla!

Onnea kaikille!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitokset kaikille! Olette ihan huippuja. Luulen, uskon ja tiedän että tulen tarvitsemaan teidän apuanne ja osaamistanne "koulutieni" aikana. Yritän säilyttää innokkuuteni mahdollisimman pitkään!

Kaikki mikä saavutetaan helposti, ilman työtä, edustaa jo sinänsä hyvin epäilyttäviä arvoja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Millonkohan laurea mahtaa lähettää tulokset, onko jollekkin laureaan hakeneelle jo tullu?

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Nightmare74

Millonkohan laurea mahtaa lähettää tulokset, onko jollekkin laureaan hakeneelle jo tullu?

Lohjan Laureaan hain ja pääsin, tieto tuli pari viikkoa sitten..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo voi v'ttu en tasan oo päässy sinne perkeleen porvoon laureaan, ilmottaako ne ees jos ei oo päässy?

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...