Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitaja työterveydessä?


krissy

Recommended Posts

Onko ketään joka tekisi sh:n hommia työterveysasemalla? Kyselen kun on tarjottu moista jobia jota vakavasti harkisen. Tää olis vielä Varamiespalvelun kautta. Huomenna pitäs soittaa enkä tiedä mitä ajatella moisesta työstä. Osaako joku kertoa mitä kaikkea tollasessa paiakssa joutuu tekemään

Ja anteeks typot sun muu, oon kännissä.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mä en vastaa alan ammattilaisena, mut olin töissä yrityksessä jossa oli useampi sata ihmistä töissä. Terkkari siellä hoiti mm. työntekijöiden terveystarkastukset, kirjotteli parin päivän sairaslomia, otti joitakin verinäytteitä (mm. kolesteroli, hemoglobiini) ja tietty kuunteli ihmisten valituksia vaivoistaan, mittalili verenpaineita ja rasvaprosentteja. Siellä kävi myös työterveyslääkäri pari kertaa viikossa pitämässä vastaanottoa ja terkkari tarvittaessa konsultoi tämän kans.

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Harjoittelun kautta on kokemusta. Omassa harjoittelupaikassani sh ei tehnyt terveystarkastuksia ja työpaikkakäyntejä, vaan vastasi sairasvastaanotosta. Työtehtävät oli aika pitkälti samanlaisia kuin terveysaseman vastaanoton hoitajalla eli sairaslomien kirjoittelua, flunssapotilaiden ohjaamista jne. Lisäksi sh vastasi elvytysvälineistä ja koulutti muuta henkilökuntaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sairaanhoitaja työterveydessä vastaa sairasvastaanotosta: flunssat, akuutit työtapaturmat, haavojen ompeluissa avustaminen, tikkien poistot, luomenpoistot, ligatuurat, cryohoidot, rintakipuiset katsoo ja ohjaa lääkärille, hengenahdistuspotilaat jne.  lisäksi rokotukset, verenpaineet, korvien huuhtelut tarvittaessa papa-näytteet, pef-ohjaukset eli monipuolista hommaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...