Jump to content
MAINOS

Kerta- vai kestokäyttöinen peittelymateriaali?


Maryam

Recommended Posts

Miten on, käytetäänkö teidän leikkurissa kerta- vai kestokäyttöisiä leikkausalueen rajaus/peittelymateriaaleja? Vai molempia? Omalle työmaalle on tulossa koekäyttöön kestomateriaalista valmistettuja (= pestäviä ja uudelleenkäytettäviä) peittelyitä; siis ihan koko peittelyyn tarkoitettuja systeemejä. Ihan uteliaisuuttani kysyn onko jollain kokemusta tällaisista kestojutuista ja niiden toimivuudesta? Ovatko ne ympäristöystävällisempiä tms.?

Leikkurisisar uraputkessa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Näköjään ympäri mennään, yhteen tullaan. Eli kun alkuun ei muuta käytettykkään, niin nyt ollaan palaamassa takaisin... Meiltä löytyy molempia, mutta en ole oikein logiikkaa löytänyt että milloin mitäkin käytellään. Mikrokuituisia nuo kestokäyttöiset ovat.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kertakäyttöisiä. Kestokäyttöisistä mulla ei ole kokemuksia. Vanhemmat kollegat muistelevat kestokäyttöisten olleen hankalampia kiinnittää ja liinojen kastuminen tuotti ongelmia. Mihin toimenpiteisiin näitä kestokäytöisiä peittelyliinoja teillä tulee?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen urani aikana peitellyt niin puuvilla-, mikrokuitu- kuin kertakäyttöpeittelyilläkin. Paras on mielestäni kertakäyttö, vaikka kyllä noilla mikrokuituseteilläkin saa hyvin peiteltyä. Lisäksi kertakäyttötuotteet vievät vähemmän varastotilaa, toisaalta pesulahan toimittaa vaikka päivittäin lisää jos haluaa myydä. Takeissa myös kertakäyttöinen mukavampi...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Molempia näkyy... Itse tykkään enemmän kertakäyttöisistä...Siistimpiä, käytännöllisempiä ja kestävät paremmin esim. kosteutta.

Noista suojatakeista ehdottomasti kertakäyttöinen -> kevyt, hengittävämpi ja helpompi pukea päälle...

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Peittelymateriaalina kertakäyttösiä, niinkuin takeissakin...takeista kaipaan mikrokuitu takkeja, jotka olivat ihanan keveitä, kesällä viileitä...nyky kk takit ovat niihin verrattuna paikoittain tönkköjä ja henkittämättömiä...

Kenen joukoissa seisot, kenen lippua kannat? Ei synny rakkautta ilman oikeutta. Ei synny oikeutta ilman taistelua, ei taistelua ilman yhteistä rintamaa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Meillä on käytössä kertakäyttöiset peittelyt... ei oo ollu puhettakaan mistään kestokäyttöisistä.. mutta tänne pohjoseen "uudet" tuulet puhaltaa aina vähä myöhässä... ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 vuotta myöhemmin...

Lehdessä oli vast`ikään patentoitu patenttivirastossa leikkausasu,joka pitää potilaan tietynlämpöisenä koko leikkauksen ajan, sekä tarrakiinnitykset leikkauskohdissa.

Marianne T.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...