Jump to content
MAINOS

Perus- ja mielenterveyshoitajan palkoista


jackpot

Recommended Posts

Onko sairaalassa työskentelevällä perushoitajalla yleisesti parempi palkka kuin vanhainkodissa työskentelevällä(en tarkoita yksityisiä)? Entä mielenterveyshoitajalla vs. perushoitajalla sairaalassa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ainakin Helsingin kaupungilla lähihoitajalla on parempi peruspalkka akuuttiosastoilla kuin vanhainkodissa, parasta peruspalkkaa saa kotihoidossa.

:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työskennellessäni yksityisellä mielurin palkka oli korkeampi kuin perushoitajan, olin siis mielenterveyshoitajan toimessa. Mutta mielurihan voi hakea ph:n tointa ja saada ph:n palkkaa. Mth-koulutus oli jnkv pidempi kuin ph:n.

"Ja se puhelinnumero mun taskussa , rakas, luulin että se olet sinä" (Lapinlahden Linnut: Älä viskaa mua pihalle)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä sitten on se lähärin palkka esim.kunnallisella työnantajalla? Olen ymmärtänyt, että kokemuslisät ei kerry samalla tavalla (yhtä tiuhaan) kun esim. yksityisen sosiaalialan tessissä (meillä on 3, 5, 8 ja 11). Ja sitten on jotkut ihmeelliset henk.kohtaset lisät, mistä en tajua mitään... Jos mun perusliksa on vähän alta 2000 yksityisellä 8 v. kokemuslisällä, niin paljonko se olis kunnallisella? Tätä olen miettinyt kun olen katsonut työpaikkoja, eli missä kannattaisi ne peput pyyhkiä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...