Jump to content
MAINOS

niitä tyhmiä kysymyksiä ei pitäisi olla miksi siis valkoinen työasu lanssissa..


amilo

Recommended Posts

Tammisaaressahan taitaa porukalla olla vihreät housut ja valkoinen kauluspaita, mielestäni aika siisti ja asiallinen kokonaisuus. Sitä en tiedä miten mukava tuollainen kauluspaita olisi päällä 12h vuorossa...

Ehkäpä tuo kauluspaita toimis jossain päiväsakussa, mutta ei ainakaan mulla. Röhnötän vaikka missä, kun on keikatonta aikaa. Toisaalta vapaamuotoisessa varallolossa ei tulis kesää... enhän mä ehtis ees vartissa saada niitä nappeja kiinni saati sitten joskus sileäksi silittää niitä paitoja  ::) Joskin nyt on markkinoilla noita ns. asemapalveluspaitoja (tai joku sellanen nimi) niin ne on materiaalistaan suhteellisen rypistymätöntä ja vaan muutama nappi kauluksen seudussa. Meilläkin jotkut on oma-aloitteisesti sellasia hommannut, kun tykkäävät enempi kuin t-paidoista.

Mutta tuohon vihreään väriin tai värin vaihtoon yleensäkin palatakseni. Kuten taisin jo mainita aiheuttaisi aikamoiset kustannukset yrityksille. Kukakohan ne mahtaa kustantaa? Ei kait voi odottaa, että yrittäjä heittää toimivat ja mahdollisesti uudetkin vaatteet kaatopaikalle ja hommaa uudet tilalle. Hinnat on muutenkin jo niin pilvissä näissä vaatteissa ja tuossa vasta olisi kaupparako, kun ei enää niitä tielaitoksen halppis sini/keltaisia saisi kukaan hommatuksi. Toisaalta mikä tai kuka voi päättää, että se on juuri tuo vihreä? Itse en ole koskaan vihreää mieltänyt mitenkään hoitotyön väriksi. Kyllä mulle se punainen tuo mieleen ainaa ambulanssin. Ei koskaan ole tullut mieleen, että punainen liittyisi palokuntaan, niillähän on mustat haalarit. Mutta monasti on kuullut lasten suusta työvaatteissa liikkuessa, että "äiti katso ambulanssi!" :)

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itse en ole koskaan vihreää mieltänyt mitenkään hoitotyön väriksi.

Meille joku kyllä syksyllä oikein perusteli miksi Hoitotyön opiskelijoilla on vihreet haalarit. Tokikaan en tätä selitystä muista ku en oo noihin haalari hössötyksiin lähteny mukaan..

Kyllä sitä joskus on miettiny kun "tajutonta" on 100km koittanu saadaa hereille ja tullaan sairaalaan, jossa vihree pukuset saa välittömästi potilaan hereille, että pitäisköhän vaihtaa vaatteitten väriä.. ::)

Älykäs tuntee toiset, viisas tuntee itsensä. - Lao Tsu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joku puhui että vaatetus vaihtuisi ehkä tulevaisuudessa vihreäksi...

Meidän alueella vaan nimittäin vihreistä juurikin piti luopua. Eli suositus (ei siis määräys), että perustason ihmisillä vihreät housut, hoitotason porukalla punaiset. Muutoin vaatetus tulisi olla kuitenkin punaista.

Tällä hetkellä meiltä löytyy siis tuota punaista ja opiskelijoille jätetty turhaksi jääneet (tosin vielä käyttämättömiäkin) vihreät vaatteet.

Piti vielä lisätä..viimeksi kauppareissulla olin saamassa jo mahtavan korotuksen palkkaan. Nuoret ohittivat meitä hyllyjen välissä ja yksi tokaisi "varohan vähän, anna lääkäreille tilaa". ;D

Hoitoala: paljon se ottaa, vähän se antaa. Sen vähän puolesta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Taitaa olla aika alueellisia nämä värimääritykset, koska meillä vihreä on ensivasteen väri.

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Muistan jostain lukeeneeni,että ehdotus ja suositus olisi.

Lääkäri valkoinen

HT punainen

PT vihreä

Ensivaste keltainen

Lääkintäryhmän jäsen sininen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Muistan jostain lukeeneeni,että ehdotus ja suositus olisi.

Lääkäri valkoinen

HT punainen

PT vihreä

Ensivaste keltainen

Lääkintäryhmän jäsen sininen

Meillä menee näin paitsi PT on keltainen ja EV vihreä.

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meille joku kyllä syksyllä oikein perusteli miksi Hoitotyön opiskelijoilla on vihreet haalarit. Tokikaan en tätä selitystä muista ku en oo noihin haalari hössötyksiin lähteny mukaan..

Tääl Salos hoitotyön opiskelijoilla on tipunkeltaset haalarit  :D

Kuinka söpskää  8)

EKG NERD

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...