Jump to content
MAINOS

Onko tässä ylitöitä?


tukkeli

Recommended Posts

Eli tilanne:

Työsuhde alkaa päivänä 14. Päivinä 14-16 on töitä yhteensä 24h. Seuraava 3 viikon palkkajakso alkaa 17 päivä. Onko ensimmäinen palkkajakso mennyt ylitöiden puolelle. Kun siis työsuhde kesti ko. palkkajaksona 3 päivää ja töitä oli yhteensä 24h. Mun laskujen mukaan (perustuu 3viikon 114,xx tunnin työaikaan ja laskukoneeseen) toi menee 8 ylitöiden puolelle. Olenko oikeassa? Työsuhde oli toistaiseksi jatkuva....jatkuu edelleen...

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista....

Muokkaus: No otinkin jo selvää ja palkanlaskennan mukaan ylityöt olikin siirretty seuraavaan listaan. Ja sitten neuvomisen jälkeen näin itsekin huomasin. En vaan ymmärrä miksi noita ei voi palkkakuitissa erikseen ilmoittaa että tämä korvaus on tältä jaksolta vaan merkitään seuraavan jakson korvauksiin. Ylipäätänsä palkkojen seuraaminen hankaloituu, kun noita kuitenkin pitää seurata kun virheitä on ollut. Rasittavaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Wanha topicci mutten raaski uuttakaantehdä kun melkein samaa asiaa kysyn:

Osaisko joku vastata kylmiltään että mitä sanoo yksityisen sosiaalialan tes ylityörajaan jos mulla on 1 päivän työsopimus, jonka aikana sitten teen 13 tuntia?

Eli onko mun ylityöraja nyt se 7 h 39 min ja sitten 2*50% ja loput 100%?

Tuleeko lisäksi mahdollinen vuorokautinen ylityölisä maksaa jos toi 7 h 39 min on se raja tohon ns. viikkoylityöhön?

Tessistä ei oikein aukea maallikolle noiden lyhyiden työsopimusten ylityörajojen laskeminen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...