Jump to content
MAINOS

Työsopimus


tietämätön

Recommended Posts

Noniin....

Kertokaahan tietäjät mullen vastaus seuraavaan kysymykseen.

Olen ollut tässä viime kesästä(heinäkuun lopusta)eräällä yksityisellä terveydenhuollon palveluita tuottavalla yrittäjällä töissä.

No,tämä isäntä ei ole viäläkään kirjoittanut mulle työsopimusta...Mitään ongelmia ei ole kyllä ollut, eli palkat ym jutut on hoitunu ihan mallikkaasti,eikä mitään vakipaikkoja ole missään vaiheessa luvattukaan,listat on ollu välillä täysiä ja välillä vähän vajaampia...Aina kun asiastra kysyn niin pomo lupaa miettiä,laskeskella,ja sit totee,että kun ei oikein tiedä minkälaisen tekisi kun ei pysty mitään lupaamaan....No mä nyt en ole asiasta hirmu mekkalaa pitäny,kun asiat on hoitunu niin kun on sovittu ja muutenkin tykkään kyseisessä paikassa erittäin kovasti olla(hommat ja työkaverit on hyviä)...

Mut lähinnä siis haluisin vinkkejä siitä mitä mun pitäs tehä...??Ja jotkut kun väittää,että mut pitäs jo lukea vakkariksi kun oon niin kauan ollu,eikä määräaikaisuudelle ole perusteita?huh.gif

on tää per**lettä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No,tämä isäntä ei ole viäläkään kirjoittanut mulle työsopimusta.

Sinun tilanteessasi työnantajan olisi pitänyt antaa jo aikoja sitten pyytämättä kirjallinen selvitys työsuhteen ehdoista, eli käytännössä kirjallinen työsopimus. Lisätietoja voit lukea työsopimuslain 2.luku 4§.

Asioiden selvyyden kannalta sinun kannattaa ottaa yhteys omaan ammattiliittoon tai oman alueesi työsuojelupiiriin. Käytäntö on osoittanut, että ilman kirjallista työsopimusta työntekijä on huonossa asemassa ongelmatilainteiden ilmetessä.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...