Jump to content
MAINOS

Tahdon asia-risteily


-VF-

Recommended Posts

Alustavan tiedon mukaan laiva lähtee klo 18.30 satamasta, silloin varmaan jo kaikki hytin saaneet. Voisiko ensi tapaaminen olla vaikka klo 19.00 respassa??

Varsinainen ohjelma alkaa varmaan tunti pari lähdön jälkeen.

Mahdollisesti myös terminaalissa ennen lähtöä, mutta missä siellä

ehdotelmia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 87
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Mulla loppuu aamuvuoro 15:30, yks toinen tyyppi meidän osastolta on tulossa mut en tiedä sen vuoroa tai suunnitelmia vielä eli en tiedä miten yhdes koos ollaan menossa. Oma suunnitelma on kuitenkin lähteä sitten töiden jälkeen lompsimaan kohti satamaa, tai siis sporaa. Eli tod.näk. oon satamassa jo joskus 16:30 aikoihin. Be there or be elsewhere.

Ai niin, mikä se Samovaarin numero tossa listalla on??? 8)

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tulipa vaan mieleen, että kun ei ole yhtään tietoa, miten ruokailut on jaettu, onko porukka laitettu summamutikassa johonkin tiettyyn kattaukseen tai jaettu hyttien mukaan. Eli yleensähän se eka kattaus on heti silloin kun laiva lähtee...

Muutoin (jos silloin ei ole ruokaa tarjolla  ;D ) klo 19:00 respassa sopii mulle.

Kannatan myös laivalla tapaamista, sillä satama on tunnetusti hyvin pieni ja siellä on kuitenkin aikamoinen ruuhka :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä kannattaisin tapaamista jo satamassa, kun ohjeiden mukaan siellä pitää (ainakin pk- seudulta tulevien) olla paikalla jo puoltoista tuntia ennen laivan lähtöä.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä kannattaisin tapaamista jo satamassa, kun ohjeiden mukaan siellä pitää (ainakin pk- seudulta tulevien) olla paikalla jo puoltoista tuntia ennen laivan lähtöä.

Bussikyytiläisethän on jo 15-16.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kun ohjeiden mukaan siellä pitää (ainakin pk- seudulta tulevien) olla paikalla jo puoltoista tuntia ennen laivan lähtöä.

Niin aikasin?

Tulipa vaan mieleen, että kun ei ole yhtään tietoa, miten ruokailut on jaettu, onko porukka laitettu summamutikassa johonkin tiettyyn kattaukseen tai jaettu hyttien mukaan. Eli yleensähän se eka kattaus on heti silloin kun laiva lähtee...

Toi on ihan totta, ruokaa on pakko saada.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kun ohjeiden mukaan siellä pitää (ainakin pk- seudulta tulevien) olla paikalla jo puoltoista tuntia ennen laivan lähtöä.

Niin aikasin?

Hyvin sä oot kirjeen lukenu :P Liput haetaan 13:30-17:00 välillä terminaalista.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No mikäs kiire sitä viel on lukea, kun on pari yötä vielä lähtöön  :P Mäkin luin vasta tänään, kun kaveri hukkas oman kirjeensä muutossa ja piti varmistella sille, miten systeemi menikään.

Mutta alkaa näyttämään siltä, että satama olis kai sitten parempi paikka nähdä. Mä olen satamassa varmaan joskus 16 pintaan (eli pahimpaan ruuhka-aikaan) mutta tapaaminen sopii kyllä sielläkin.

En vaan tiedä, tunnistanko yhtään hoitsunettiläistä, oskunkin oon nähnyt vain pikapikaa takaa päin kevätkokouksessa  ;) Mutta ehkä mä löydän perille  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oskunkin oon nähnyt vain pikapikaa takaa päin kevätkokouksessa 

Missä kevätkokouksessa?  :) Noh, kai sä niskan sitten tunnistat ;)

ao 159:n kevätkokouksessa, tai sitten mä sekoitan sut ihan 6-0 johonkin toiseen  :D Sekään ei olis mulle uusi juttu *wirn*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos me nähään siinä aulan baarissa ennen laivaan nousua niin ei tu ongelmia ruokailun jne kanssa? Keräännytään VF:n ympärille, sen tuntee ulkonäöltä kaikki ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos me nähään siinä aulan baarissa ennen laivaan nousua niin ei tu ongelmia ruokailun jne kanssa? Keräännytään VF:n ympärille, sen tuntee ulkonäöltä kaikki 8)

OK!  ;D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos me nähään siinä aulan baarissa ennen laivaan nousua niin ei tu ongelmia ruokailun jne kanssa? Keräännytään VF:n ympärille, sen tuntee ulkonäöltä kaikki :D

Heh, paitsi minä. Noh enköhän mä löydä  ;D Eli siis joskus 18 pintaanko? Mä tuon sit kolme kaveriani (jotka ei oo täällä) mukana, etten mä eksy heistä... Pieni läheisriippuvuus mulla  8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos me nähään siinä aulan baarissa ennen laivaan nousua niin ei tu ongelmia ruokailun jne kanssa? Keräännytään VF:n ympärille, sen tuntee ulkonäöltä kaikki 8)

Kannatetaan! ainakin itse meinaan olla paikalla jo hyvissä ajoin.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei! Pitääkö sinne ottaa mukaan jotain niitä papereita, mitä tehy lähetti kotiin, vai riittääkö se, että on passi mukana?

En jaksaisi käydä enää töiden jälkeen hakemassa himasta mitään.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei noissa papereissa ainakaan lue mitään että esitä tämä paperi lippuja hakiessa.

Ok. Näin mä ajattelinkin. Sieltä terminaalista saa ilmeisesti kaiken tarvittavan.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei noissa papereissa ainakaan lue mitään että esitä tämä paperi lippuja hakiessa.

Ok. Näin mä ajattelinkin. Sieltä terminaalista saa ilmeisesti kaiken tarvittavan.

Toivotaan niin. Hetken kävi mielessä, että toivottavasti tämä ei ole aprillipila, mutta tuskin ihan näin rajua pilaa sentään  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos me nähään siinä aulan baarissa ennen laivaan nousua niin ei tu ongelmia ruokailun jne kanssa? Keräännytään VF:n ympärille, sen tuntee ulkonäöltä kaikki :D

Tehdään niin.

Passintarkastuspisteen jälkeen ennen laivaan nousua on baari. Oletan, että tarkoitetaan sitä baaria eikä baaria ennen passintarkastusta?

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Passintarkastuspisteen jälkeen ennen laivaan nousua on baari. Oletan, että tarkoitetaan sitä baaria eikä baaria ennen passintarkastusta?

Oisin menny vanhasta muistista siihen ekaan baariin, mutta sovitaan että nähdään baarissa joka on passintarkastuksen jälkeen  :D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Passintarkastuspisteen jälkeen ennen laivaan nousua on baari. Oletan, että tarkoitetaan sitä baaria eikä baaria ennen passintarkastusta?

Oisin menny vanhasta muistista siihen ekaan baariin, mutta sovitaan että nähdään baarissa joka on passintarkastuksen jälkeen  :D

Selvä. Vanhasta muistista voisin sanoa, että ko. baarissa on aika paljon väkeä. Siinä on jotain peliautomaatteja heti kun passintarkastuspisteestä tulee läpi ja kävelee baariin. Nähdään vaikka siinä.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...