Jump to content
MAINOS

Tahdon asia-risteily


-VF-

Recommended Posts

Lyrica valitettavasti aina kateellisia löytyy siitä huolimatta kerro, että kutsu tuli voihan työkaverit ajatella olet sen ansainnut. Laivalla tavataan.

Kateellisia löytyy aina, se on totta. Mutta tällä kertaa nautin koko "rahan" edestä, eli lähden sinne pää pystyssä ja annan itselleni luvan nauttia risteilystä.

Mä en osaa kuitenkaan pitää suutani kiinni, joten oon mä parille jo ilmottanut saaneeni kutsun ja yhdelle jonka ajattelin saaneen kutsun myös, soitin ja kehoitin tarkistamaan sähköpostinsa... Ja olihan tuokin saanut kutsun, eli tunnen ainakin yhden mukaan lähtijän ... saan siis hyttiseuraa  ;D

Ja tosiaan Osku, jos miitti on tulossa, niin informoi, olisi kiva nähdä porukaa  :nauraa:

Laivalla tavataan  :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 87
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Kutsu tuli. Nyt kun vaan vielä tietäisi, kenet pyytäisi hyttikaveriksi... En taida haluta ihan tuiki tuntemattoman kanssa...

No on nyt hyttikaverikin. Vielä kun saisi rustattua työvuorot niin että oikeasti pääsee mukaan, meillä kun suunnitellaan noita listoja niin aikaisessa vaiheessa...  :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kutsu tuli minullekin. Olisi kiva tavata laivalla porukkaa, kun on tullu luettua näitä sivuja jo useamman vuoden ajan ja osa väestä tuntuu ihan tutuilta, vaikka ei olla koskaan tavattukaan. Nyt pitää laittaa vapaa-ajan anomus menemään "hallitukselle"  *pyhimys*

Mun kanssa on niin helppo olla. Saa tehdä just niiku mä sanon.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En mää ainakaan oo saanu kutsua, vaikka olen meidän osaston aktiivi ja nimiä keräsin... Vissiinkin lähettelivät niitä kutsuja kunkin listan ekalle henkilölle, koska meidän osastolla hän on saanut kutsun...minun nimi ei ollut edes oma keräämässäni listassa...

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En mää ainakaan oo saanu kutsua, vaikka olen meidän osaston aktiivi ja nimiä keräsin... Vissiinkin lähettelivät niitä kutsuja kunkin listan ekalle henkilölle, koska meidän osastolla hän on saanut kutsun...minun nimi ei ollut edes oma keräämässäni listassa...

Kannattaa kysyä ao:n puheenjohtajalta asiaa. Hänen esityksensä perusteella kutsut on lähetetty. Näin ainakin asian ymmärsin.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En mää ainakaan oo saanu kutsua, vaikka olen meidän osaston aktiivi ja nimiä keräsin... Vissiinkin lähettelivät niitä kutsuja kunkin listan ekalle henkilölle, koska meidän osastolla hän on saanut kutsun...minun nimi ei ollut edes oma keräämässäni listassa...

Kannattaa kysyä ao:n puheenjohtajalta asiaa. Hänen esityksensä perusteella kutsut on lähetetty. Näin ainakin asian ymmärsin.

Ja meillä ainakin koko hallitukselta kyseltiin nimiä muistutukseksi. Jemin tapauksessa lienee kyseessä ihan silkka erehdys. Toisaalta, ei meidänkään ao:sta kaikki nimien kerääjät olleet automaattisesti ekoja kutsuttuja.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kutsu tuli jo aikaa sitten, mutta eihän tuommoiseen uskalla lähteä?! No ei vaiskaan, vähän vaikea nyt päästä, mutta juok..juhlikaa munkin puolesta ;)

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen myös saanut kutsun, mutta en ole lähdössä - sille ajankohdalle on suunniteltu töitä. Plus että mulla on sellainen fiilis, että siellä saattaisi tuntea olonsa jotenkin aika orvoksi ;D

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ilmoittauduin mukaan, kun sain lopulta kutsun. Ilmeisesti paikkoja jäänyt jonkin verran yli. Saadaan ilmeisesti aika hyvä miitti kasaan.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Meitäkin on lähdössä neljä, eikä kukaan ole saanut vielä kirjettä. Tänään on kyllä ao:n kevät kokous, pitänee kysellä sieltä ihmisiltä, onko joku saanut jotain infoa aiheesta.

Lohduttavaa kuitenkin, että on muitakin jotka ei ole vielä saaneet informaatiota. mä kun ehdin jo ajattelemaan, että mut potkaistiin pois laivalta  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jo lakko uhan alla ja nyt taas tulee mieleen.

Se on hyvä että normaalista TAHDON AISAA RISTEILY -teemasta poiketaan edes kun punaliput purjehtii itämerellä..... ;D

Apinakin voi oppia intuboimaan ja laittamaan tipan !!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tällä viikolla pitäisi vahvistuskirjeen postiluukun kolahtaa (voi olla että ensiviikon alussa).  Kunhan ohjelma selvillä viestitellään mihin aikaan tavataan ja missä kerroksessa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyselin Tehyn sivuilla lisäinfosta, niin aiheesta on lähetetty infoa mukaan lähteville 18.3. eli toisille se kolahti jo tänään, toisille huomenna ja viimoisille luulisi kolahtavan luukusta ensi viikon alussa  ::)

Ja punaliput liehumaan ja kaikki samaan purkkiin ja menoksi merelle  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole itse kutsuttujen joukossa, mutta aikamoinen edustus on Hoitajat.netillä. Ilmeisesti tänne foorumille on hakeutunut aktiivinen ja kantaaottava otos hoitajista.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli mukaan lähdössä ainakin listalta 2a numerot 68, 78 ja 82 ja listalta 2b numerot 49, 178, 227 ja 229?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Mitens hei pistetäänkö me miittiä pystyyn? Missä nähään ja monelta? :nauraa:

Miitti on jees! Satamassa vai kaupungilla aiemmin? Mä pääsen aamulla yövuorosta, eli iltapäivästä alkaen käy ihan miten vaan  8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...