Jump to content
MAINOS

Tahdon asia-risteily


-VF-

Recommended Posts

Kuinka monelle foorumilaiselle tuli kutsu Tehyn Tahdon asia -risteilylle? Saataisiinko aikaan jonkinlainen laivamiitti?  :)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 87
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Kuinka monelle foorumilaiselle tuli kutsu Tehyn Tahdon asia -risteilylle? Saataisiinko aikaan jonkinlainen laivamiitti?  :)

Kait sinne on lähdettävä, kun oikein muistutuskirjeenkin laittoivat. Vähän vielä mietityttää, mutta ei kait jakkupukuisten kanssa siellä tarvikaan aikaa viettää.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuinka monelle foorumilaiselle tuli kutsu Tehyn Tahdon asia -risteilylle? Saataisiinko aikaan jonkinlainen laivamiitti?  :)

Onko kutsut milloin olleet jaossa? ..onko tietoa otannasta? Täällä suunnalla ei (vielä?) ole koko risteilystä kuultu.

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itselleni ei ole vielä tullut kutsua, mutta olin kyllä mukana 12800 klubissa. Jos kutsu tulee, niin olen valmis lähtemään. Milloin olisi ajankohta?

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On varmaan kirjeitse kutsuttu, aktiiveille ihmisille?

Vai missä on se 12800 ihmistä sisäänsä imevä laiva....?

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kutsua ei tullut 12800 irtisanoutuneelle. AO:n puheenjohtajilta oli kysytty ketkä olivat aktiivisesti mukana junailemassa asioita työtaistelun aikaan yms ja niiden perusteella kirjalliset kutsut jaettiin joskus parisen viikkoa sitten. Eli nimien kerääjät yms on varmaan kutsuttu. Meiltä ei saanut kutsua edes koko ao:n hallitus. Lähtö on 1.4-2.4.2008 M/S Galaxy, jos joku haluaa itse varata matkaan mukaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en tiedä kuinka hys hys -juttu tää muka on, mutta kyseessä siis on pienempi piiri kuin se 12800. Siitä hyvästä saa sen korun, muutama muu pääsee botskille, siis sellaiset jotka teki vielä vähän enempi.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos Oskulle selvityksestä, joku tuommoinen kävikin mielessä :).

Ja siis aivan ok omasta mielestäni.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kutsua ei tullut 12800 irtisanoutuneelle. AO:n puheenjohtajilta oli kysytty ketkä olivat aktiivisesti mukana junailemassa asioita työtaistelun aikaan yms ja niiden perusteella kirjalliset kutsut jaettiin joskus parisen viikkoa sitten. Eli nimien kerääjät yms on varmaan kutsuttu. Meiltä ei saanut kutsua edes koko ao:n hallitus. Lähtö on 1.4-2.4.2008 M/S Galaxy, jos joku haluaa itse varata matkaan mukaan.

Ah, tämä selittää hieman tilannetta. Hienoa että tuollainen järjestetään. Taistelun aikana aktiivit olivat paikallaan ja ovat tunnustuksensa ansainneet!

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lähtö on 1.4-2.4.2008 M/S Galaxy, jos joku haluaa itse varata matkaan mukaan.

Ei taida onnistua, Tallinkin mukaan matka on " M/S Galaxy

Erikoislähtö: Charter. No cruise and one way reservations "

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lähtö on 1.4-2.4.2008 M/S Galaxy, jos joku haluaa itse varata matkaan mukaan.

Ei taida onnistua, Tallinkin mukaan matka on " M/S Galaxy

Erikoislähtö: Charter. No cruise and one way reservations "

Juu todellakin, koko laiva on täynnä Tehyn aktiiveja. Tämä tuli selväksi jo kutsussa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh, okei. Nyt alko pelottamaan. Paatti täynnä liiton pahimpia ay-aktiiveja. :)

Huivit liehumaan!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh, okei. Nyt alko pelottamaan. Paatti täynnä liiton pahimpia ay-aktiiveja. :)

Huivit liehumaan!

Suomen hallitus muuttaa merilakia ja kirjaimellisesti torpedoi koko homman?! :D

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh, okei. Nyt alko pelottamaan. Paatti täynnä liiton pahimpia ay-aktiiveja. ;D

Huivit liehumaan!

Suomen hallitus muuttaa merilakia ja kirjaimellisesti torpedoi koko homman?! ;D

Vielä ehtii poikkeuslain säätämään.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ettei nyt vaan oikee torpedo iske alukseen.. eipähän oo tehynaktivistit ens kierrokselle lisää liksaa pyytämässä  ;D

jykä poika on sukellusveneen ruorissa....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh, okei. Nyt alko pelottamaan. Paatti täynnä liiton pahimpia ay-aktiiveja. ;D

Huivit liehumaan!

Suomen hallitus muuttaa merilakia ja kirjaimellisesti torpedoi koko homman?! ;D

Vielä ehtii poikkeuslain säätämään.

Nehän kerkee sen poikkeuslain säätämään vielä sittenkin kun alus on lähtenyt satamasta!

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Muoks muoks. koko viesti.

Luin ketjun kunnolla läpi vasta kun olin jo vastannut tähän. Voishan tuota ihan piruuttaan varata lähdön samalle paatille samaan aikaan  8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kutsu tuli mullekin, harmi vaan että täsmälleen samaan aikaan on luvassa ihan vapaa-ajan reissu toisaalle. Enkä ollut ollenkaan tajunnut, että tämä oli vain tietylle porukalle suunnattu risteily, toivottavasti muut pääsee isolla joukolla!

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täällä ilmottautuu kans yksi jolle kutsu tuli (jota ihmettelen suuresti, mutta olen tietenkin siitä erittäin otettu ja iloinen).

Ja mukaan olen lähdössä. Tietty olis kiva tietää keitä sinne lähtee, kun ei viitsisi töissä huudella kysymyksiä, josko joku on lähdössä (meinaan, että ei tule kateellisia ihmisiä sitten, jos eivät olekaan saaneet kutsua)... Mutta ilmottauduin mukaan ja nyt sitten odottelen, keitä saan hyttikamuiksi  :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Laiva on lastattu Tehyläisillä. Kaikille ensisiksi kutsutuille ei ajankohta ole käynyt, joten ammattiosastot ovat

ilmoittaneet lisänimiä. Kakkos kutsutut ovat varmasti olleet myös aktiivisesti mukana mutta eka kierros käsitti nimien kerääjät jne.. Lyrica valitettavasti aina kateellisia löytyy siitä huolimatta kerro, että kutsu tuli voihan työkaverit ajatella olet sen ansainnut. Laivalla tavataan.

Osku laita viesti olisi ajatus nettiläisten tapaamisesta laivalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...