vilikki Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Kuikahan monta vuotta pitää työskennellä perehtyvän palkalla? Samalla työnantajalla jo 5 v , osastoja olen vaihtanut ja en ole noussu "koreissa". Viime kesänä tullut sijainen jo päässyt ensimmäiseen koriin. Vai onko tämä pärstäkerroinlisä?? Oshoitajalta kysyi ja aikoi tarkistaa palkaani, mutta sama peruspalkka näkyi olevan. Olen valmistuunut lähihoitajaksi ja kaikki kurssit suoritettu.
gretaH Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Kuulostaa ikäväkyllä pärstäkertoinlisiltä jos vähemmän talossa ollut tienaa enemmän, toki entiset ikälisät (nykyisin palvelulisät?) vaikuttavat palkkaan. Kannattaa varmaan vaatia palkankorotusta, luulisi että viimeistään tossa 5v kohdalla nousisi palkka. Lienet yksityisen palveluksessa?
Lauha Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Kuikahan monta vuotta pitää työskennellä perehtyvän palkalla? Samalla työnantajalla jo 5 v , osastoja olen vaihtanut ja en ole noussu "koreissa". Viime kesänä tullut sijainen jo päässyt ensimmäiseen koriin. Vai onko tämä pärstäkerroinlisä?? Oshoitajalta kysyi ja aikoi tarkistaa palkaani, mutta sama peruspalkka näkyi olevan. Olen valmistuunut lähihoitajaksi ja kaikki kurssit suoritettu. Tätä varmasti tapahtuu nykyisin jo aika paljon. Uskon, että monet neuvottelevat palkkansa kohalleen ennen duuniin tuloa ja silloin voi saada jopa enemmän kuin mitä osastolla pitkään ollut työntekijä. Tämähän kuitenkin mielestäni antaa pienen neuvotteluvaltin siule. Menet rupattelemaan pomon kanssa ja keskustelette palkan paremmaksi. Jos ei pomo ole oikein samoilla ajatuksilla siun kanssa, niin pistät pomon kiertoon. Duunia kyllä varmasti löytyy! "I mean, how hard can it be?" - Jeremy Clarkson
vilikki Posted February 19, 2008 Author Posted February 19, 2008 Valitettavasti kuntayhtymällä työskentelen.
Lauha Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Valitettavasti kuntayhtymällä työskentelen. Mutta tämähän ei estä palkoista neuvottelua. Itsekin kunnallisella puolella duunailen, ja tiedän tapauksia jotka ovat keskustelleet palkkansa mieleiseksi. "I mean, how hard can it be?" - Jeremy Clarkson
Guest meho Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Valitettavasti kuntayhtymällä työskentelen. Mutta tämähän ei estä palkoista neuvottelua. Itsekin kunnallisella puolella duunailen, ja tiedän tapauksia jotka ovat keskustelleet palkkansa mieleiseksi. Minä olen neuvotellut oman palkkani. Tiedoksi vaan. Työtaistelun aikaan olin liittoutumaton ja tein oman liittokierrokseni, sekä puhelun ylihoitajalle. Kannatti.
-VF- Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Minä olen neuvotellut oman palkkani. Tiedoksi vaan. Työtaistelun aikaan olin liittoutumaton ja tein oman liittokierrokseni, sekä puhelun ylihoitajalle. Kannatti. Kuinka paljon parempaa palkkaa saat verrattuna liittoon kuuluviin kollegoihisi? Failure is always an option
Guest meho Posted February 20, 2008 Posted February 20, 2008 Kuinka paljon parempaa palkkaa saat verrattuna liittoon kuuluviin kollegoihisi? En tiedä toisten palkoista. Mulle se ei ole niin tärkeää. Kuulun Tehyn lähihoitajajaostoon nyt, mutta en kuulunut silloin kun neuvottelin henkilökohtaisista lisistä.
puh Posted February 20, 2008 Posted February 20, 2008 En tiedä toisten palkoista. Mulle se ei ole niin tärkeää. Kuulun Tehyn lähihoitajajaostoon nyt, mutta en kuulunut silloin kun neuvottelin henkilökohtaisista lisistä. Mistä sitten tiedät, että kannatti? ;)
Guest meho Posted February 20, 2008 Posted February 20, 2008 Mistä sitten tiedät, että kannatti? ;) Siitä tiedän, että oma palkkani nousi aika hyvin.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.