Jump to content
MAINOS

Perehtyvän palkka


vilikki

Recommended Posts

Kuikahan monta vuotta pitää työskennellä perehtyvän palkalla? Samalla työnantajalla jo 5 v , osastoja olen vaihtanut ja en ole noussu "koreissa". Viime kesänä tullut sijainen jo päässyt ensimmäiseen koriin. Vai onko tämä pärstäkerroinlisä?? Oshoitajalta kysyi ja aikoi tarkistaa palkaani, mutta sama peruspalkka  näkyi olevan. Olen valmistuunut lähihoitajaksi ja kaikki kurssit suoritettu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kuulostaa ikäväkyllä pärstäkertoinlisiltä jos vähemmän talossa ollut tienaa enemmän, toki entiset ikälisät (nykyisin palvelulisät?) vaikuttavat palkkaan. Kannattaa varmaan vaatia palkankorotusta, luulisi että viimeistään tossa 5v kohdalla nousisi palkka. Lienet yksityisen palveluksessa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuikahan monta vuotta pitää työskennellä perehtyvän palkalla? Samalla työnantajalla jo 5 v , osastoja olen vaihtanut ja en ole noussu "koreissa". Viime kesänä tullut sijainen jo päässyt ensimmäiseen koriin. Vai onko tämä pärstäkerroinlisä?? Oshoitajalta kysyi ja aikoi tarkistaa palkaani, mutta sama peruspalkka  näkyi olevan. Olen valmistuunut lähihoitajaksi ja kaikki kurssit suoritettu.

Tätä varmasti tapahtuu nykyisin jo aika paljon. Uskon, että monet neuvottelevat palkkansa kohalleen ennen duuniin tuloa ja silloin voi saada jopa enemmän kuin mitä osastolla pitkään ollut työntekijä. Tämähän kuitenkin mielestäni antaa pienen neuvotteluvaltin siule. Menet rupattelemaan pomon kanssa ja keskustelette palkan paremmaksi. Jos ei pomo ole oikein samoilla ajatuksilla siun kanssa, niin pistät pomon kiertoon. Duunia kyllä varmasti löytyy!

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Valitettavasti kuntayhtymällä työskentelen.

Mutta tämähän ei estä palkoista neuvottelua. Itsekin kunnallisella puolella duunailen, ja tiedän tapauksia jotka ovat keskustelleet palkkansa mieleiseksi.

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Valitettavasti kuntayhtymällä työskentelen.

Mutta tämähän ei estä palkoista neuvottelua. Itsekin kunnallisella puolella duunailen, ja tiedän tapauksia jotka ovat keskustelleet palkkansa mieleiseksi.

Minä olen neuvotellut oman palkkani. Tiedoksi vaan. Työtaistelun aikaan olin liittoutumaton ja tein oman liittokierrokseni, sekä puhelun ylihoitajalle. Kannatti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä olen neuvotellut oman palkkani. Tiedoksi vaan. Työtaistelun aikaan olin liittoutumaton ja tein oman liittokierrokseni, sekä puhelun ylihoitajalle. Kannatti.

Kuinka paljon parempaa palkkaa saat verrattuna liittoon kuuluviin kollegoihisi?

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuinka paljon parempaa palkkaa saat verrattuna liittoon kuuluviin kollegoihisi?

En tiedä toisten palkoista. Mulle se ei ole niin tärkeää. Kuulun Tehyn lähihoitajajaostoon nyt, mutta en kuulunut silloin kun neuvottelin henkilökohtaisista lisistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En tiedä toisten palkoista. Mulle se ei ole niin tärkeää. Kuulun Tehyn lähihoitajajaostoon nyt, mutta en kuulunut silloin kun neuvottelin henkilökohtaisista lisistä.

Mistä sitten tiedät, että kannatti?  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...