Jump to content
MAINOS

yleiskorotus 4% 1.2.2008


sh jemi

Recommended Posts

Kuinka moni saanut? Etenkin kiinnostaa kuinka moni saanut sen KS-SHPssä? Tänään tuli palkkakuitti ja en voi ymmärtää miksi sitä ei ole minulle maksettu!? Onko siitä tullut joku tiedote, että maksetaan myöhemmin tms? Tää on aivan käsittämätöntä..tammikuun korotukset maksettiin juuri tammikuun viimeinen päivä että ei pitäsi olla enää kyse siitä, että ei tiedetä ketkä kuuluu tehyyn!! Huom! Jäsenmaksu mulla menee palkasta...no täytyy huomenna aamulla pirauttaa palkanlaskentaan ennen iltavuoroon menoa.

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Pkssk:ssa kaikki tullut, niin kuin pitääkin. Just avasin tilinauhan. Ihan mukavalta näytti pienikin korotus roposiin tottuneelta, vaikkei vieläkään sijoitusongelmia pääse syntymään.

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pkssk:ssa kaikki tullut, niin kuin pitääkin. Just avasin tilinauhan. Ihan mukavalta näytti pienikin korotus roposiin tottuneelta, vaikkei vieläkään sijoitusongelmia pääse syntymään.

niin tuo on näköjään mullekin tullut pkssk:n maksama palkka oikein... Kuukauden päästä pitäisi saada ensimmäinen kokemuslisäkin.. mihin tässä näiden kaikkien rahojensa kanssa sitten oikein joutuu  ;D 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

VSSHP ei maksa vasta kun helmikuun lopussa. Oli viime viikolla lehdessä. Syytä en tarkasti muista, mutta jotaki ne jorisi kulujen tasauksesta...

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

K-SSHP maksaa korotuksen helmikuun lopussa. Ilmoitus tuli joillekin sähköpostissa(vähän oh:sta/yh:sta riippuen kenelle lähettivät) ja se on medikesistä luettavissa(muistaakseni).

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Just vuoden vaihteessa tuli uusi peruspalvelukuntayhtymä..palkkoja maksamatta monella, itse sain useiden yhteydenottojen jälkeen vastauksen: ei tässä oo ehtiny tarkistaa!! sain minä sen sähköpostin!! olikohan niin ettei sopimustakaan oo tänne tullu!! Maksetaan , kun ehditään!!

Tosta meni muutama päivä niin tuli jotain tilille, peruspalkka lienee, tilinauha tuli tänään. Eli 2 viikkoa siitä kun olisi pitänyt...

Henkilöstöpäällikkö laittoi kirjeen: tehyläisten korotuksia ei ehditä laskea ja maksaa ajallaan, menee huhtikuulle. Toivotaan kärsivällisyyttä!

  angry.png 

The Ämmä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nettopalkkaan tullut parin kuukauden aikana melkein 150 euron korotus. Samalla tahdilla tulis jatkossakin korotuksia niin en valittais... ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nettopalkkaan tullut parin kuukauden aikana melkein 150 euron korotus. Samalla tahdilla tulis jatkossakin korotuksia niin en valittais... ;D

Komppaa :)

Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kun vaan sais edes peruspalkan ajallaan ja tappelematta...mahtaa tuntua hyvältä sit siinä vaiheessa kun kaikki korotukset on viimein kohdallaan..meille kun pitäis tulla vielä oma korotus, kun noilla naapurikunnan hoitureilla n.100e/kk parempi peruspalkka..

(tiiä vaikka ostais jo ihan uudet farkut, eikä vain noita kirpparihousuja ;D

The Ämmä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...