Jump to content
MAINOS

Opiskelijan/vastavalmistuneen työllistyminen leikkuriin?


Vieras: Sara

Recommended Posts

MAINOS

moi!

en usko että olisi vaikea päästä heti valmistutta ja miksei jopa opiskelijana. tiedän monia paikkoja joissa työskentelee opiskelijat sairaanhoitajan sijaisuutta esim. jorvin leikkuri, töölö plastikkaosasto, naistenklinikka ja kätilöopisto.

itse aloitin työnteon naistenklinikan los:lla kesäpoikana ja nyt olen ollut siellä 8kk töissä. kova hinku olisi nyt valmistua ja se on kyllä todella lähellä (päättötyön julkistaminen ja kypsyysnäyte puuttuu viel  :))

eli ei muuta kun rohkeasti yhteyttä leikkausosastojen oshoitajiin, menet tutustumaan paikkoihin ja ihan varmasti töitä saat :)

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Myös meillä Ykkössairaalassa tulee tasaisesti uusia hoitajia suoraan koulunpenkiltä. Nykyinen työvoimatilanne on se, että ei voida odottaa että ihmisellä olisi 10 vuoden työkokemus juuri hakemansa leikkurin erikoisaloista. Meille tulee tasaisesti niin nuoria kuin kokeneempiakin hoitajia, ja tämä pitää kääntää eduksikin. Joissain asioissa kokemus on hyödyksi, mutta nuoren hoitajan tabula rasa auttaa myös monessa asiassa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

OOOOHHH!!!

Siis toivottavasti mahdollisuuksia on päästä vastavalmistuttua leikkuriin töihin...

Olen kirurgisella (vuodeosastolla) harjoittelulla nyt (toisen vuoden opisk.) ja sain mahdollisuuden päästä kirurgin avustajaksi leikkaukseen eilen, kun kakkos kirurgi oli kipeänä. Aikaisemmin vain kerran ollut salissa katsomassa. Nyt sain sitten olla avsutamassa ja se oli ehottomasti koko harjoittelun paras kokemus. Nyt kahden leikkauksen jälkeen viellä kovempi halu päästä leikkuriin :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OOOOHHH!!!

Siis toivottavasti mahdollisuuksia on päästä vastavalmistuttua leikkuriin töihin...

Olen kirurgisella (vuodeosastolla) harjoittelulla nyt (toisen vuoden opisk.) ja sain mahdollisuuden päästä kirurgin avustajaksi leikkaukseen eilen, kun kakkos kirurgi oli kipeänä. Aikaisemmin vain kerran ollut salissa katsomassa. Nyt sain sitten olla avsutamassa ja se oli ehottomasti koko harjoittelun paras kokemus. Nyt kahden leikkauksen jälkeen viellä kovempi halu päästä leikkuriin :D

APUA!!!!! Mä oon menossa leikkaukseen. En mene!!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OOOOHHH!!!

Siis toivottavasti mahdollisuuksia on päästä vastavalmistuttua leikkuriin töihin...

Olen kirurgisella (vuodeosastolla) harjoittelulla nyt (toisen vuoden opisk.) ja sain mahdollisuuden päästä kirurgin avustajaksi leikkaukseen eilen, kun kakkos kirurgi oli kipeänä. Aikaisemmin vain kerran ollut salissa katsomassa. Nyt sain sitten olla avsutamassa ja se oli ehottomasti koko harjoittelun paras kokemus. Nyt kahden leikkauksen jälkeen viellä kovempi halu päästä leikkuriin :)

APUA!!!!! Mä oon menossa leikkaukseen. En mene!!!!

Kyllähän siellä sentään perehdytetään. En usko että uutta, varsinkaan vastavalmistunutta päästetään noin vaan yksin hommiin...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OOOOHHH!!!

Siis toivottavasti mahdollisuuksia on päästä vastavalmistuttua leikkuriin töihin...

Olen kirurgisella (vuodeosastolla) harjoittelulla nyt (toisen vuoden opisk.) ja sain mahdollisuuden päästä kirurgin avustajaksi leikkaukseen eilen, kun kakkos kirurgi oli kipeänä. Aikaisemmin vain kerran ollut salissa katsomassa. Nyt sain sitten olla avsutamassa ja se oli ehottomasti koko harjoittelun paras kokemus. Nyt kahden leikkauksen jälkeen viellä kovempi halu päästä leikkuriin :)

APUA!!!!! Mä oon menossa leikkaukseen. En mene!!!!

Kyllähän siellä sentään perehdytetään. En usko että uutta, varsinkaan vastavalmistunutta päästetään noin vaan yksin hommiin...

Mitäs tuossa nyt niin ihmeellistä.... Opiskeluaikana parikin kertaa olin "avustava lääkäri" joissain leikkauksissa kun ei löytyny hakaa pitämään muutakuin se opiskelijapoika.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitäs tuossa nyt niin ihmeellistä.... Opiskeluaikana parikin kertaa olin "avustava lääkäri" joissain leikkauksissa kun ei löytyny hakaa pitämään muutakuin se opiskelijapoika.

lääkäripula on myös todellista. mulle viimeks sanoi yks rintakirurgi, että mua pitäis opettaa ompelemaan kun ei ole avustajia jotka jatkais ihonsulkua.  angry.png

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitäs tuossa nyt niin ihmeellistä.... Opiskeluaikana parikin kertaa olin "avustava lääkäri" joissain leikkauksissa kun ei löytyny hakaa pitämään muutakuin se opiskelijapoika.

lääkäripula on myös todellista. mulle viimeks sanoi yks rintakirurgi, että mua pitäis opettaa ompelemaan kun ei ole avustajia jotka jatkais ihonsulkua.  angry.png

Hehee.. rintakirurgia just kyseessä:)

mut joo siis sanottiin ihan tarkasti mitä piti tehdä... ei mitään paniikkia:) henkilökunta tosi positiivisiä ja hyvin "perehdytti" ja kertoi leikkauksen kulusta! Eli ei mitään paniikkia:) Hyvin meni!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...