Jump to content
MAINOS

tasa-arvoako?


soittaja

Recommended Posts

täällä yksi pettynyt hoitaja...onko hoitajan sanalla mitään merkitystä kun joutuu napit vastakkain korkeammassa virassa olevan henkilön kanssa?asia ei edes koskenut työhön liittyvää asiaa vaan henkilökohtaisiin väleihin...korkemapi taho alkoi osoittaa kiinnostusta johon en jostai syystä vastannut...ja loppujen lopuksi hoitajaparka leimattiin hulluksi joka keksii omituisia juttuja ja määräyskirjaa ei enää jatkettu kolmen vuoden sijaisuuden jälkeen...kehoitettiin vain asia jättämään siihen tai muuten...ei töitä löydy...

pitää lisätä,että olen nyt muissa töissä,en kyseisessä sh-piirissä,koska ei päästetä muuhunkaan kyseisen tulosalueen pisteeseen..syytä ei kerrota,vaikka määräyskirjan lopetukseen ei liity työvirhettä.harmittaa vaan,kun alkoi just kertyä lomia jne ja hoitajaa ei uskottu vaan sitä korkeampiarvoista...onnekis nyt ei ole hoitajapulaa,mutta nykyinen työ paljon fyysisesti raskaampaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Eristyshoitaja

Kuulostaa todella ikävältä  :-  Olen ymmärtänyt että vaikka olisi sijainen ja nimenomaan pitkäaikainen sijainen, täytyy työsuhteen purkuun olla jonkinlainen pätevä syy, vaikkakin työsuhde on voimassa aina tietyn aikavälin kerrallaan. Tämmöinen käsitys mulla ainakin on. Tsemppiä sinulle ;D Kyllä töitä Suomessa riittää ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...