Jump to content
MAINOS

SuPerin luottamusmiesjärjestelmä


dino

Recommended Posts

aamulehti.

Aamulehti on kaikkea muuta kuin luotettava lähde. Muistele työtaisteluaikaa..

Kysyn vieläkin sitä puolueetonta lähdettä.

No ainakaan aamulehdestä et sitä löydä.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 124
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

aamulehti.

Aamulehti on kaikkea muuta kuin luotettava lähde. Muistele työtaisteluaikaa..

Kysyn vieläkin sitä puolueetonta lähdettä.

Vajaan viiden vuoden sopimuksesta joka on täynnä muuttujia ja roikkolausekkeita ei olla vielä nautittu kuukauttakaan, eli mitään luotettavia lähteitä eikä vertailukelpoisia prosenttilukuja yksinkertaisesti voi vielä olla. Palataan asiaan viiden vuoden kuluttua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja kuitenkin Tehy väittää voittaneensa ja saaneensa enemmän?

Itse uskon, että Tehyn sopimuksen loppuessa kuukausipalkkani on 100-200 euroa parempi mitä se KVTESin mukaan olisi. Tarkkaa faktaa saadaan neljän vuoden kuluttua.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Ja kuitenkin Tehy väittää voittaneensa ja saaneensa enemmän?

Itse uskon, että Tehyn sopimuksen loppuessa kuukausipalkkani on 100-200 euroa parempi mitä se KVTESin mukaan olisi. Tarkkaa faktaa saadaan neljän vuoden kuluttua.

No tätä väitettä et usko itsekkään. 

Vain kaksi ensimmäistä vuotta on vertailtavissa ja ne mennään samoilla korotuksilla.

Tehy-korotukset tiedämme neljän vuoden ajalle.

Muiden osalta kahdenvuoden kuluttua nevotellaan jatkosta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No tätä väitettä et usko itsekkään. 

Miksen uskoisi? Tehyltä tuli laskuri jolla pystyy arvioimaan palkkakehityksensä. Perustan uskoni siihen.

Kuten sanottua, tarkka selvyys Tehyn sopimuksen paremmuudesta muihin selviää neljän vuoden kuluttua. Sitä en usko, että SuPerin ja JHL:n saama sopimus olisi mitenkään parempi kuin Tehyn sopimus - nyt tai koskaan.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miksen uskoisi? Tehyltä tuli laskuri jolla pystyy arvioimaan palkkakehityksensä. Perustan uskoni siihen.

Mitä, missä? Multa mennyt ohi?

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miksen uskoisi? Tehyltä tuli laskuri jolla pystyy arvioimaan palkkakehityksensä. Perustan uskoni siihen.

Mitä, missä? Multa mennyt ohi?

Eikö teille ole tullut? Mulle sellainen Excel-tiedosto tuli sähköpostilla. Siihen laitetaan oma palkka ja sitten voi tihrustaa miten palkka kehittyy. Pistäisin sen tänne, mutta Excel-tiedostoja ei voi liittää viesteihin.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

No tätä väitettä et usko itsekkään. 

Miksen uskoisi? Tehyltä tuli laskuri jolla pystyy arvioimaan palkkakehityksensä. Perustan uskoni siihen.

Kuten sanottua, tarkka selvyys Tehyn sopimuksen paremmuudesta muihin selviää neljän vuoden kuluttua. Sitä en usko, että SuPerin ja JHL:n saama sopimus olisi mitenkään parempi kuin Tehyn sopimus - nyt tai koskaan.

Ovat aika tietäjiä siellä tehyssä, jos ovat kehittäneet laskurin jolla näkee kvtes:n ja tehy-ratkaisujen erot neljän vuoden päähän.

Lähetäisitkö minullekkin yhden sellaisen kristallipallon.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehyltä tuli laskuri jolla pystyy arvioimaan palkkakehityksensä. Perustan uskoni siihen.

En minäkään ole mitään tuollaista saanut.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miksen uskoisi? Tehyltä tuli laskuri jolla pystyy arvioimaan palkkakehityksensä. Perustan uskoni siihen.

Mitä, missä? Multa mennyt ohi?

Eikö teille ole tullut? Mulle sellainen Excel-tiedosto tuli sähköpostilla. Siihen laitetaan oma palkka ja sitten voi tihrustaa miten palkka kehittyy. Pistäisin sen tänne, mutta Excel-tiedostoja ei voi liittää viesteihin.
Ei ole vielä semmoista näkynyt? No, jahka käsiini saan, niin hyvä verrata omiin laskelmiin ja arviointeihin. Sain perkeleellisen pähkäilyn ja laskemisen jälkeen sopimuskauden loppuun arvion 427 euron korotuksesta :D. Saas nähä, odotellaan nyt...

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ovat aika tietäjiä siellä tehyssä, jos ovat kehittäneet laskurin jolla näkee kvtes:n ja tehy-ratkaisujen erot neljän vuoden päähän.

Lähetäisitkö minullekkin yhden sellaisen kristallipallon.

Kuten jo mainitsin, niin laskurilla voi arvioida palkkakehitystä. Faktat tiedetään Tehyn sopimuskauden lopussa. Ja sen tiedät itsekin. Kuitenkin uskon, että neljän vuoden aikana palkkakehitykseni on parempi mitä se SuPerin tai JHL:n jäsenillä on.

Tässä kuva miten laskuri ennustaa oman palkkani kehittyvän.

laskuri.JPG

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Ovat aika tietäjiä siellä tehyssä, jos ovat kehittäneet laskurin jolla näkee kvtes:n ja tehy-ratkaisujen erot neljän vuoden päähän.

Lähetäisitkö minullekkin yhden sellaisen kristallipallon.

Kuten jo mainitsin, niin laskurilla voi arvioida palkkakehitystä. Faktat tiedetään Tehyn sopimuskauden lopussa. Ja sen tiedät itsekin. Kuitenkin uskon, että neljän vuoden aikana palkkakehitykseni on parempi mitä se SuPerin tai JHL:n jäsenillä on.

Juuri näin faktat tiedetään neljän vuoden kuluttua.

Muu on uskon asiaa.

Itse luotan vain palkkakuittiini.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juuri näin faktat tiedetään neljän vuoden kuluttua.

Muu on uskon asiaa.

Itse luotan vain palkkakuittiini.

Tähän asti palkkakuittini on käyttäytynyt samalla tavalla kuin laskuri on ennustanut, joten minulla ei ole mitään syytä uskoa, että laskuri laskisi palkankorotukseni päin honkia. Jos ja kun tulevat palkankorotukseni ovat samaa luokkaa mitä laskuri ennustaa, niin sitä enemmän siihen luotan. Nyt minulla ei ole mitään syytä epäillä, että SuPerin ja JHL:n sopimus olisi Tehyn sopimusta parempi.

Neljän vuoden kuluttua asiaan saadaan lopullinen varmuus.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Juuri näin faktat tiedetään neljän vuoden kuluttua.

Muu on uskon asiaa.

Itse luotan vain palkkakuittiini.

Tähän asti palkkakuittini on käyttäytynyt samalla tavalla kuin laskuri on ennustanut, joten minulla ei ole mitään syytä uskoa, että laskuri laskisi palkankorotukseni päin honkia. Jos ja kun tulevat palkankorotukseni ovat samaa luokkaa mitä laskuri ennustaa, niin sitä enemmän siihen luotan. Nyt minulla ei ole mitään syytä epäillä, että SuPerin ja JHL:n sopimus olisi Tehyn sopimusta parempi.

Neljän vuoden kuluttua asiaan saadaan lopullinen varmuus.

En ole väittänyt, että KVTES olisi Tehy-ratkaisua parempi, olen todennut että kahden ensimmäisen vuoden osalta ne ovat lähes identtiset.

Pidempää vertailua emme pysty tekemään.

Tehy laskurisi on voinut toimia oikein, etenkin jos sait 1.1.2008. 3.1 %:n korotuksen,  olet siis jo kuitannut myös järjestelyerää; onnitteluni siitä!!!!

Minun osalta tehy-laskuri ilmoittaa, että saisin 1.3.2008  ainoastaan 2.3 %:n korotuksen,  siis laskurisi on saanut selville etten saa järjestelyerää  cry.png

Ilman järjestelyerääkin saan 1.3. vähintään 2,6 % samapalkkaerää.

Laitappa laskuri huoltoon

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehy laskurisi on voinut toimia oikein, etenkin jos sait 1.1.2008. 3.1 %:n korotuksen,  olet siis jo kuitannut myös järjestelyerää; onnitteluni siitä!!!!

Toi on totta. Toi kuvakaappauksen laskuri on laskenut JV:t mukaan. Ei niitä saa kaikki. Tehy sopparin tammikuun yleiskorotukset on 2,6%, helmikuussa 4,0%. Mistä toi laskuri on peräisin?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehy laskurisi on voinut toimia oikein, etenkin jos sait 1.1.2008. 3.1 %:n korotuksen,  olet siis jo kuitannut myös järjestelyerää; onnitteluni siitä!!!!

Toi on totta. Toi kuvakaappauksen laskuri on laskenut JV:t mukaan. Ei niitä saa kaikki. Tehy sopparin tammikuun yleiskorotukset on 2,6%, helmikuussa 4,0%. Mistä toi laskuri on peräisin?

VFn maininnan mukaan Tehyltä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Laitappa laskuri huoltoon

Se on excel-pohjainen laskuri jonka jokaista solua voi muokata mielensä mukaan. Eli oletusarvot on oletusarvoja ja oikean lopputuloksen saa laittamalla omat prosentit kohdilleen. Vaikuttaa pätevältä laskurilta.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Laitappa laskuri huoltoon

Se on excel-pohjainen laskuri jonka jokaista solua voi muokata mielensä mukaan. Eli oletusarvot on oletusarvoja ja oikean lopputuloksen saa laittamalla omat prosentit kohdilleen. Vaikuttaa pätevältä laskurilta.

Toki, kun kvtessin korotuksia on unohdettu taktisesti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehy laskurisi on voinut toimia oikein, etenkin jos sait 1.1.2008. 3.1 %:n korotuksen,  olet siis jo kuitannut myös järjestelyerää; onnitteluni siitä!!!!

Toi on totta. Toi kuvakaappauksen laskuri on laskenut JV:t mukaan. Ei niitä saa kaikki. Tehy sopparin tammikuun yleiskorotukset on 2,6%, helmikuussa 4,0%. Mistä toi laskuri on peräisin?

Kuten tarkkanäköiset huomaavat, niin siinä tammikuun kohdalla on myös näkyvillä korotus ilman järjestelyvaraerää. Itse en sitä saanut, mutta koko ajan puhe on ollut siitä, että laskurilla voi omaa palkkakehitystään arvioida.

Tehyn jäsenillassa joskus aikoinaan tuollainen laskuri luvattiin tehdä ja lähettää ihmisille. Ao:n pj:lta tämän itse sain.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...