Jump to content
Vieras: Metku

kokemuslisistä

Recommended Posts

Osaako joku kertoa miten kokemuslisät menevät ammattinimikkeen vaihtuessa. Eli jos on tehnyt kunnalle töitä 10v. lähihoitajana (2 kokemuslisää palkassa), niin säilyykö kokemuslisät kun työ vaihtuu sairaanhoitajan nimikkeelle vai alkaako niiden laskeminen alusta? Olen siis lähäri, joka opiskelee sairaanhoitajaksi.  :-X

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
dino

Eli jos on tehnyt kunnalle töitä 10v. lähihoitajana (2 kokemuslisää palkassa), niin säilyykö kokemuslisät kun työ vaihtuu sairaanhoitajan nimikkeelle

Säilyy.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
vilikki

Tottakai säilyy. Minullakin hyväksytty hoitoapulaisen hommat ja olen nykyisin lähihoitaja.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille

Entäs jos siirtyy sairaanhoitajaksi HUS:lle, hyväksyvätkö ne lähihoitajana tekemän työn kokemuslisiin?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
-VF-

Entäs jos siirtyy sairaanhoitajaksi HUS:lle, hyväksyvätkö ne lähihoitajana tekemän työn kokemuslisiin?

Käytännössä aina.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Manta

Entäs kun olen tehnyt kodinhoitajana (koulutettuna) töitä eri kunnissa yhteensä noin 17 vuotta ja lähärikoulun kävin v. -99. Kunnissa katsotaan palvelusvuosiin kaikki, mitä olen tehnyt hoitajana, mutta ei sairaalassa? Keikkaa teen silloin tällöin sairaalaan ja saan ainoastaan yhden kokemuslisän. :-X

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
vilikki

Kysy perustelu miksi niitä ei hyväksytty? Olin kunnalla hoitoapulaisena ja sairaala hyväksyi ne selvitysten kera.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pöllö

Millaisia muiden alojen töitä on hyväksytty, kun hoitajan kokemuslisiä on haettu?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras
Olet jättämässä kommenttia vieraana. Jos sinulla on tunnus, kirjaudu sisään.
Vastaa aiheeseen...

×   Lisäsit muotoiltua sisältöä.   Restore formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Linkkisi on upotettu automaattisesti..   Näytä pelkkä linkki.

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.