Guest Metku Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Osaako joku kertoa miten kokemuslisät menevät ammattinimikkeen vaihtuessa. Eli jos on tehnyt kunnalle töitä 10v. lähihoitajana (2 kokemuslisää palkassa), niin säilyykö kokemuslisät kun työ vaihtuu sairaanhoitajan nimikkeelle vai alkaako niiden laskeminen alusta? Olen siis lähäri, joka opiskelee sairaanhoitajaksi. :-X Link to comment Share on other sites More sharing options...
dino Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Eli jos on tehnyt kunnalle töitä 10v. lähihoitajana (2 kokemuslisää palkassa), niin säilyykö kokemuslisät kun työ vaihtuu sairaanhoitajan nimikkeelle Säilyy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilikki Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Tottakai säilyy. Minullakin hyväksytty hoitoapulaisen hommat ja olen nykyisin lähihoitaja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Metku Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Entäs jos siirtyy sairaanhoitajaksi HUS:lle, hyväksyvätkö ne lähihoitajana tekemän työn kokemuslisiin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-VF- Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Entäs jos siirtyy sairaanhoitajaksi HUS:lle, hyväksyvätkö ne lähihoitajana tekemän työn kokemuslisiin? Käytännössä aina. Failure is always an option Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manta Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Entäs kun olen tehnyt kodinhoitajana (koulutettuna) töitä eri kunnissa yhteensä noin 17 vuotta ja lähärikoulun kävin v. -99. Kunnissa katsotaan palvelusvuosiin kaikki, mitä olen tehnyt hoitajana, mutta ei sairaalassa? Keikkaa teen silloin tällöin sairaalaan ja saan ainoastaan yhden kokemuslisän. :-X Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilikki Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Kysy perustelu miksi niitä ei hyväksytty? Olin kunnalla hoitoapulaisena ja sairaala hyväksyi ne selvitysten kera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pöllö Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Millaisia muiden alojen töitä on hyväksytty, kun hoitajan kokemuslisiä on haettu? Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.