Jump to content
MAINOS

kokemuslisistä


Vieras: Metku

Recommended Posts

Osaako joku kertoa miten kokemuslisät menevät ammattinimikkeen vaihtuessa. Eli jos on tehnyt kunnalle töitä 10v. lähihoitajana (2 kokemuslisää palkassa), niin säilyykö kokemuslisät kun työ vaihtuu sairaanhoitajan nimikkeelle vai alkaako niiden laskeminen alusta? Olen siis lähäri, joka opiskelee sairaanhoitajaksi.  :-X

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Eli jos on tehnyt kunnalle töitä 10v. lähihoitajana (2 kokemuslisää palkassa), niin säilyykö kokemuslisät kun työ vaihtuu sairaanhoitajan nimikkeelle

Säilyy.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Entäs jos siirtyy sairaanhoitajaksi HUS:lle, hyväksyvätkö ne lähihoitajana tekemän työn kokemuslisiin?

Käytännössä aina.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Entäs kun olen tehnyt kodinhoitajana (koulutettuna) töitä eri kunnissa yhteensä noin 17 vuotta ja lähärikoulun kävin v. -99. Kunnissa katsotaan palvelusvuosiin kaikki, mitä olen tehnyt hoitajana, mutta ei sairaalassa? Keikkaa teen silloin tällöin sairaalaan ja saan ainoastaan yhden kokemuslisän. :-X

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 6 vuotta myöhemmin...

Millaisia muiden alojen töitä on hyväksytty, kun hoitajan kokemuslisiä on haettu?

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...