Jump to content
MAINOS

Paljonko saat palkkaa?


Vieras: Ronja

Recommended Posts

Pohdin tässä juuri, että viilaako yksityinen lafka linssiin vai olenko ihan alanmukaisessa palkkauksessa, jos otan vastaan työ/palkkatarjouksen. Saisin yksityiseltä sairaanhoitajan paikan, palkka olisi 1940 €/kk sisältäen lisät ja 1. ikälisän. Miltä kuulostaa? Tällä hetkellä työskentelen myös yksityisellä ja tienaan 1900 €/kk kaikkinensa, mutta nyt olen kuullut huhuja, että palkka tuolla nykyisessä paikassa on alakantissa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Työskentelen sairaanhoitajana (amk) hus-sairaalassa, peruspalkka, ilman ikälisiä on himpun yli 1600e/kk, ihan senttejä en muista, kun ei ole palkkanauhaa mukana. Ainakin mun silmään toi palkka näyttää hyvältä, lisäthän tulee päälle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"hyvä" palkkahan se on jos päivätöistä olisi kyse mutta..... eipä taida olla.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Moi!

Itse en ole töissä yksityisellä puolella. Kolmivuorotyötä, peruspalkka 1540 euroa + ilta ja yölisät. Ei ole vielä edes ikälisiä. Ei paljon naurata kun on opintolainakin vielä maksamatta. Hyvältä tuo palkka Ronja kuulostaa ainakin omaan palkkaan verrattuna.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Maanantain palkankorotukseen jalkeen: 3370 e/kk peruspalkka+lisat.Kaikki ikalisat ja henkilokohtaiset lisat on.Eli eipä enaa tasta nouse.

Niin joo,ja tama Norjassa.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

pile!kertyykö muuten eläke norjassa?

Kyllahan se kertyy,mutta sen maksaa sitten joskus aikoinaan Norjan valtio,kun keinutuolia keinutellaan ja muistellaan vanhoja savotoita lasaretissa.

Elakevakuutus on myös kannattava,koska tulot ovat kohtuulliset niin sita voi myös maksaakin ja se myös tuottaa.On myös verovahennys kelvollinen.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Norjassa täytyy muistaa että kaikki on helvetin kallista (kokemusta omaava), mutta ehdottomasti palkka on "flott".

Ruotsissa on sama hintataso kuin Suomessa, ruoka ehkä jopa halvempaa osittain.

Täällä perusliksani n. 2600 euroa/kk ja lisät n. 6500 euroa/vuosi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...