Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

noor-

Rastat?

Recommended Posts

noor-

Onko teidän osastoilla / yksiköissä (psyk.puolella) ollut töissä henkilöitä, joilla on rastat?

Miten niihin on suhtauduttu? Tai siis onko mitenkään erityisesti, vai ajatellaanko, että ovat ihan sama asia kuin tavalliset perushiukset tai siis että ei väliä? ;D

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Jaakko79

Onko teidän osastoilla / yksiköissä (psyk.puolella) ollut töissä henkilöitä, joilla on rastat?

Miten niihin on suhtauduttu? Tai siis onko mitenkään erityisesti, vai ajatellaanko, että ovat ihan sama asia kuin tavalliset perushiukset tai siis että ei väliä? ;D

Ainoastaan yksi rastapää tullut vastaan entisessä työpaikassa, ei siihen kukaan kinnittänyt sen suurempaa huomiota kuin muihinkaan pitkätukkiin.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
mirriau

No ei sillä oikeesti oo väliä onko rastat vai permanentti. Enemmän merkitystä on sillä mitä sieltä rastan alta löytyy. :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
otto

No ei sillä oikeesti oo väliä onko rastat vai permanentti. Enemmän merkitystä on sillä mitä sieltä rastan alta löytyy. *pyhimys*

Tai rastan seasta ::)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pernasoppa

Miten tää ihmisten hiustyyli tai muutenkaan ulkonäkö liittyy psykiatriaan?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: meho

Arvaas, mietin ihan samaa! Ehkä se on joku luulo, että kaikki psykiatriset hoitajat ovat joko isoja tatuoituja kaljuja miehiä tai sitten rastapäisiä lävistettyjä naisia ::)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
noor-

Arvaas, mietin ihan samaa! Ehkä se on joku luulo, että kaikki psykiatriset hoitajat ovat joko isoja tatuoituja kaljuja miehiä tai sitten rastapäisiä lävistettyjä naisia ::)

Siis... Lähinnä siksi mietin, kun yleensäkin ihmisillä saattaa olla ennakkoluuloja eikä hoitoala tunnu olevan ainakaan poikkeus. Siis siksi tätä kyselin, kun itselläni nuo rastat sattuu olemaan, ja olen tässä kohta menossa viimeiseen työssäoppimiseen psyk.osastolle, ja keväällä mun pitäisi olla sitten valmis lähihoitaja (mielenterveys- ja päihdetyö)... Että ihan uteliaisuudet kyselin, että mitä ihmiset on mieltä!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: meho

Kuules noor-. On ihan sama minkälaiset hiukset sinulla on kun menet työharjoitteluun tai töihin. Se ei kiinnosta ketään. Pääasia on, että osaat hommasi ja teet sinulle kuuluvat työt.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Sukunajo

En jaksa oikeen uskoa, että rastat aiheuttavat yhtään mitään muuten terveessä työyhteisössä. Jos jonkun tukka, tukan puute tai ihan mikä vaan saa kuhinaa aikaan, niin siellä on asiat kyllä muutenkin jo huonosti on mun rehellinen mielipide.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Oinaspässi

Mukavan näköisiähän semmoiset rastat on >:D Ulkonäköön liittyvistä seikoista ollut aiemmin puhetta myös noissa tatuointi- ja lävistysaiheisissa ketjuissa, eli ei letillä väliä, mutta jos on rautaa runsaasti tai jonkinlainen katiska naamassa, aiheuttaa se jo kantajalleen turvallisuusriskin.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Low

Kyllä ainakin minun kotikaupungin psykanosastoille ei ole asiaa töihin rastapäillä, kuulemma hieman vanhanaikainen ylihoitaja (tai kuka siellä nyt asioista vastaakaan) pitämässä siitä huolen. Yksi tuttava ei päässyt tästä syystä työharjoitteluunkaan...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Oinaspässi

Heh, onhan se mukavaa, että on moraalisesti ja (varmaankin?) myös ulkonäöllisesti täydellisiä mallikansalaisia näyttämässä alaisilleen esimerkkiä ihan johtoportaan tasolta. ;)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
otto

Kyllä ainakin minun kotikaupungin psykanosastoille ei ole asiaa töihin rastapäillä, kuulemma hieman vanhanaikainen ylihoitaja (tai kuka siellä nyt asioista vastaakaan) pitämässä siitä huolen. Yksi tuttava ei päässyt tästä syystä työharjoitteluunkaan...

No ei meille einakaan tule harjoittelijoista valokuvia ennen harjoittelua, vaikka joku "mammakerho" oli asiaa vakavissaan ajanutkin. Jos tuosta tapauksesta on jotain näyttöä niin asia on vietävä ehdottomasti eteenpäin.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
kat-ti

Tästä tulikin mieleen että meille sanottiin just että niihin psyk.paikkoihin joissa pitää pitää omia vaatteita ei saa pukeutua provosoivasti, mitähän sekin tarkoittaa ? ;)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
otto

Tästä tulikin mieleen että meille sanottiin just että niihin psyk.paikkoihin joissa pitää pitää omia vaatteita ei saa pukeutua provosoivasti, mitähän sekin tarkoittaa ? ;)

Persvako pidetään piilossa.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pernasoppa

Mentalwear.fi:n ja hoitajat.net shopin paidat kiellettyjä?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: Koivu

Mentalwear.fi:n ja hoitajat.net shopin paidat kiellettyjä?

Mielenterveyden keskusliiton paidat olisivat varmaan vielä provosoivampia:

paita_12.jpg

paita_3.jpg

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
JKKK

Tästä tulikin mieleen että meille sanottiin just että niihin psyk.paikkoihin joissa pitää pitää omia vaatteita ei saa pukeutua provosoivasti, mitähän sekin tarkoittaa ? :o

Persvako pidetään piilossa.

Ja avonaiset paidat kotona.

foccen pohdintaan sen verran, että kyllä mä ainakin oon Mentalwearinkin paitoja pitänyt töissä, toki harkintaa siihen että minkälaista tekstiä sinne mukanaa kantaa...

Ja itse ketjun aiheesta: eikai niistä rastoista mitään varsinaista haittaa siellä ole, kunhan ei roiku maassa asti ja muutenkin pitää jonkinlainen asiallisuus ulkonäön kanssa säilyttää. Toki varmaan suuresta rastapehkosta voi olla helpompi tarttua kiinni ja pyöräyttää...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
noor-

nyt voin kertoa, että huomenna (tänään - siis maanantaina) loppuu mun 9 viikon harjottelu psyk.osastolla ja eipä siellä oo sen kummemmin mun hiuksiin suhtauduttu kuin muidenkaan :-D tietääkseni. eli turhaan pelkäsin :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.