Jump to content
MAINOS

Pitääkö kaikki niellä

vilikki

Recommended Posts

Posted

Lähinnä olen halunnut viestiä, että mulla ei ole mitään intohimoa tehdä wc-reissuja naisten kanssa.

Tuskin ne mummot sitä noin ajattelee.  :)

MAINOS
  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply
Posted

Kyllä minäkin polttaisin päreeni, jos joku tulisi kesken peltotöiden vetämään housuja nilkkoihin ja sössöttämään jotain vessaan menemisestä.

tosi kauniisti ajateltu. Dementikot on ihan spesiaalisakkia  :-*

Asiattomat yhteenotot  (hankalat potilaat, dementikkojen kanssa voin tanssia vaikka sambaa joskus, hankaluus on kuitenkin heillä jotain paljon monimutkaisempaa) olen kirjannut+yleensä vielä työtoverilla vahvistuttanut.

Potilaalle ilmoittanut, että hoito jatkuu, kun hoitomyönteisyyttä löytyy.

Nokka kohti uusia tuulia.

Posted

Lähinnä olen halunnut viestiä, että mulla ei ole mitään intohimoa tehdä wc-reissuja naisten kanssa.

Tuskin ne mummot sitä noin ajattelee.  *pyhimys*

Ok. Kaikki sairaalapotilaat eivät ole kovin vanhoja, eikä jokaisella rouvalla ole dementiaa :) Ehkä kirjoitin hieman virheellisesti, kun käytin yleistävästi "mummo" sanaa.

Posted

Tuskin ne mummot sitä noin ajattelee.  *pyhimys*

Ok. Kaikki sairaalapotilaat eivät ole kovin vanhoja, eikä jokaisella rouvalla ole dementiaa :) Ehkä kirjoitin hieman virheellisesti, kun käytin yleistävästi "mummo" sanaa.

JUMANKEKKA! Me naiset mitään mummoja olla. *heristää nyrkkiä* Ihmekkös se, jos saat pahansuopaisia arvosteluja, kun mummoksi kutsut.  :)

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...