Jump to content
MAINOS

Pitääkö kaikki niellä


vilikki

Recommended Posts

Lähinnä olen halunnut viestiä, että mulla ei ole mitään intohimoa tehdä wc-reissuja naisten kanssa.

Tuskin ne mummot sitä noin ajattelee.  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 53
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Kyllä minäkin polttaisin päreeni, jos joku tulisi kesken peltotöiden vetämään housuja nilkkoihin ja sössöttämään jotain vessaan menemisestä.

tosi kauniisti ajateltu. Dementikot on ihan spesiaalisakkia  :-*

Asiattomat yhteenotot  (hankalat potilaat, dementikkojen kanssa voin tanssia vaikka sambaa joskus, hankaluus on kuitenkin heillä jotain paljon monimutkaisempaa) olen kirjannut+yleensä vielä työtoverilla vahvistuttanut.

Potilaalle ilmoittanut, että hoito jatkuu, kun hoitomyönteisyyttä löytyy.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lähinnä olen halunnut viestiä, että mulla ei ole mitään intohimoa tehdä wc-reissuja naisten kanssa.

Tuskin ne mummot sitä noin ajattelee.  *pyhimys*

Ok. Kaikki sairaalapotilaat eivät ole kovin vanhoja, eikä jokaisella rouvalla ole dementiaa :) Ehkä kirjoitin hieman virheellisesti, kun käytin yleistävästi "mummo" sanaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lähinnä olen halunnut viestiä, että mulla ei ole mitään intohimoa tehdä wc-reissuja naisten kanssa.

Tuskin ne mummot sitä noin ajattelee.  *pyhimys*

Ok. Kaikki sairaalapotilaat eivät ole kovin vanhoja, eikä jokaisella rouvalla ole dementiaa :) Ehkä kirjoitin hieman virheellisesti, kun käytin yleistävästi "mummo" sanaa.

JUMANKEKKA! Me naiset mitään mummoja olla. *heristää nyrkkiä* Ihmekkös se, jos saat pahansuopaisia arvosteluja, kun mummoksi kutsut.  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...