Stesolid Lähetetty joulukuun 26, 2007 Jaa Lähetetty joulukuun 26, 2007 Onko kenelläkään tietoa joutuuko ambulanssi käyttöön tuodusta autosta maksamaan verot samalla tavalla kuin normaali autosta? Jokunen näyttää rantautuneen suomeen tuoltakin. Käytettyjä lähinnä. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Janne Lähetetty joulukuun 26, 2007 Jaa Lähetetty joulukuun 26, 2007 Taitavat tuoda Rellun Mastereita Belgiasta tai Hollannista, ainakin Kirkkonummella on sellainen käytössä. Uusimmassa Systolessa oli ilmoitus, 25t€ +alv. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
josp Lähetetty joulukuun 28, 2007 Jaa Lähetetty joulukuun 28, 2007 Suomessa maksetaan ambulansseista maahantuojan hinta+autovero. Eli ei alv, eroa sikäli normaali autoista,. Autot on alv vapaaita koska sairaankuljetus ei kuulu alv piiriin. Maksu sääntö on sama onko auto Suomesta vai ulkomailta tuotu. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
hannu koli Lähetetty joulukuun 28, 2007 Jaa Lähetetty joulukuun 28, 2007 Voi hyvä tavaton, ihan oikeasti ottaisitte selvää ennenkuin kommentoitte. "Autoverolaissa on kuitenkin säädetty verovapaiksi M1-luokan autoista eräät matkailuautot, pelastusautot, sairasautot ja ruumisautot, N1-luokan autoista eläinlääkintäautot ja pelastusautot sekä L-luokan ajoneuvoista mopot ja kevyet nelipyörät." Lähde: Ajoneuvohallintokeskus. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
wagner Lähetetty joulukuun 29, 2007 Jaa Lähetetty joulukuun 29, 2007 Taitavat tuoda Rellun Mastereita Belgiasta tai Hollannista, ainakin Kirkkonummella on sellainen käytössä. Uusimmassa Systolessa oli ilmoitus, 25t€ +alv. Näitä tuonti lansseja on tuotu myös Saksasta,ovat C.Miesen&Co tekemiä, ko autoja löytyy ainakin kaksikappaletta Suomesta toinen Varsinais-Suomesta ja toinen Pirkanmaalta. Autot melkosia esityksiä, hoitotilat rakennettu Suomeen verrattuna melko jämerästä puu-levystä ja paari keskellä hoitotilaa, joten hoitajan istuin toisella puolella kun täällä tehdyissä autoissa. Hoitotila huonosti eristettyjä, ovat talvella melkosen kylmiä, sähköjen kanssa jatkuvasti ongelmia, auton kokonaismassa 3500kg. Hoitotilan ja ohjaamon välissä seinä jossa pieni luukku yhteydenpitoon kuskin kanssa, normaali puheääni ei hoitajan penkiltä kuulu ohjaamoon, kiitos takatilan metelin joka johtuu peltiseinien eristeiden puutteesta. jos joku on kiinnostunut hankkimaan ko härvelin niin käyppä katsomassa http://www.miesen.de/ tai pidä silmät auki liikuessasi edllä mainituissa maakunnissa saatat jopa törmätä kyseisen tehtaan tekeleeseen. ps. tuo mainittu Renault Master on ollut myynnissä jo monta kuukautta ei taida kelvata kellekkään edes vara-autoksi on muuten 2003 mallia ja ajettu 140tkm, taitaa olla käytettynä tuotu. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Recommended Posts
Arkistoitu
Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.