Jump to content
MAINOS

Hus:n tehot ja valvontaosastot, kokemuksia?


op

Recommended Posts

Joo 22:lle vaan! Meillä saa hyvän perehdytyksen. Ensimmäinen vuosi voi olla rankka, koska on niin paljon opittavaa. Työ on kuitenkin vaihtelevaa ja mielenkiintoista, ja työyhteisö ihan huippu! Esimiestäkään ei voi suuresti moittia ;) Itse tulin myös vastavalmistuneena. Sinällään turvallinen paikka tulla, koska aina on vierellä kokeneempi hoitaja, ja lääkäri käytännössä aina osastolla. Jos on valmis oppimaan paljon uutta eikä kaihda kiireisiäkin hetkiä, niin varmasti viihdyt. Viime vuonna saatiin työolobarometrissä hienot tulokset, sekin kertoo jotain ;)

Vieläkös tää pitää paikkaansa? :D

Pitää =) Meillä on nyt paras esimies, mihin itse olen koskaan törmännyt.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • 2 viikkoa myöhemmin...

Kiitos vastauksista... Mä sovin haastattelun os. 22:selle.

Saa nähdä miten käy :)

Jos sinne et pääse, niin sun pitää lopettaa s-holen hommat :) (VF käski sanoa.. emmä vaan.....) Ei vaan, hyvä duunipaikka, sinne vaan! Lykkyä pyttyyn!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Haastattelussa käyty. Onpahan todella haastava osasto... :itkee: (os.hoitaja on huipputyyppi ^_^ ) Voi kuitenkin olla parempi että potilasturvallisuuden ja oman jaksamisen kannalta jätän väliin ja alotan jostain enemmän perustason hommasta.

EKG NERD

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Haastattelussa käyty. Onpahan todella haastava osasto... :itkee: (os.hoitaja on huipputyyppi ^_^ ) Voi kuitenkin olla parempi että potilasturvallisuuden ja oman jaksamisen kannalta jätän väliin ja alotan jostain enemmän perustason hommasta.

PUSSYYY!!! Kamaan, älä oo nössö! :)

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Haastattelussa käyty. Onpahan todella haastava osasto... :itkee: (os.hoitaja on huipputyyppi ^_^ ) Voi kuitenkin olla parempi että potilasturvallisuuden ja oman jaksamisen kannalta jätän väliin ja alotan jostain enemmän perustason hommasta.

PUSSYYY!!! Kamaan, älä oo nössö! :)

Kamaan hei, digiluudigilei hei, jos mä osaan siellä, niin säkin osaat. Ja opit. Ja niin, saathan sä perehdytyksen. Jännittää varmaan,mutta luota ittees ja kolleegoihin jotka mielellään ohjaa ja opastaa. Haastetta löytyy, mut siellä oppii ja pärjää!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itellä haastattelu edessä tonne 22:lle ja piiikkasen jännittää. Vaikka sitä on sakussa nähny kaiken näköstä niin osaakohan sitä enää mitään akuuttihoitoa kun on tullu osastoilla takapuolia pestyä viime ajat? :shock:

Mitä nopeammin, sitä nopeammin

Hiki säästää verta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itellä haastattelu edessä tonne 22:lle ja piiikkasen jännittää. Vaikka sitä on sakussa nähny kaiken näköstä niin osaakohan sitä enää mitään akuuttihoitoa kun on tullu osastoilla takapuolia pestyä viime ajat? :shock:

Tsemppiä!! :) Miten pitkää työsuhdetta tarjoovat? (Meinaan mulle sijaista..ko?kö?) :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En hakenu ku kesätöitä tällä erää ::) kai sitä pitempäänkin ehkä vois jatkaa jos ehdoista sovittas... on meinaa poliisikoulun pääsykokeet tulos syksyl ja muutenki elämäntilanne vähän epävakaa isän sairastumisen myötä...

Mitä nopeammin, sitä nopeammin

Hiki säästää verta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En hakenu ku kesätöitä tällä erää ::) kai sitä pitempäänkin ehkä vois jatkaa jos ehdoista sovittas... on meinaa poliisikoulun pääsykokeet tulos syksyl ja muutenki elämäntilanne vähän epävakaa isän sairastumisen myötä...

Hei kyllä se hyvin menee! Ja kyllähän ne ambulanssissa opitut temput on ihan varmasti jo selkäytimeen jumituneina ;) T:vanha (melkeen) työkaveri

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Mä oon valmistussa nyt toukoukuussa sairaanhoitajaksi ja haikailen Helsinkiin töihin. Mua kiinnostais päivystys/valvontahommat. HUSin rekrystä tarjosivat mulle tätä Meilahden tehovalvonta-osasto 22:sta. Onko se ihan itsemurha lähteä vastavalmistuneena tollaseen paikkaan? Tai toinen mikä viehättäis kovasti niin ois päivystyspoliklinikka...Mietin vaan että jostainhan kaikki alottaa ja hyvä perehdytys tommosis akuuttiyksiköis on pakko olla. Oon koko koulutuksen ajan ollu menossa millo leikkuriin ja millo minneki mutta nyt ku pitäis oikeesti hakea jotain paikkaa niin iskee epävarmuus omista kyvyistä.

 

Mä palaan nyt taas samojen kysymysten äärelle. Mä oon siis ollu Malmilla A-puolella töissä nyt heinäkuusta 2011 lähtien ja mulla loppuu soppari syyskuun 2013 alkuun. Aion vaihtaa duunia noin niinku urakehityksen kannalta (viihdyn siis nykyisessäki duunis oikein hyvin, mahtava työyhteisö yms.) Mutta taas pohdin kuumeisesti että minne sitten  :blink:

 

Edelleen mä haaveilen samoista paikoista ku sillo valmistuessani :wub: Kolmea paikkaa oon pyöritelly mielessäni:

- Haartmanin päivystys

- Töölön tapaturma-asema

- Meilahden os. 22

 

Eli siis. onko mitää jakoo pärjätä ku on ollu tk-vuodeosastolla 2 vuotta? Täällä taidettiin olla jo sitä mieltä et oisin voinu mennä jo heti valmistumisen jälkeen mut silti kyl vähä epäilyttää. Ainaki noi kaks jälkimmäistä. :itkee:

 

Muokattu tekstiä väärinkäsitysten poissulkemiseksi

EKG NERD

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä oon valmistussa nyt toukoukuussa sairaanhoitajaksi ja haikailen Helsinkiin töihin. Mua kiinnostais päivystys/valvontahommat. HUSin rekrystä tarjosivat mulle tätä Meilahden tehovalvonta-osasto 22:sta. Onko se ihan itsemurha lähteä vastavalmistuneena tollaseen paikkaan? Tai toinen mikä viehättäis kovasti niin ois päivystyspoliklinikka...Mietin vaan että jostainhan kaikki alottaa ja hyvä perehdytys tommosis akuuttiyksiköis on pakko olla. Oon koko koulutuksen ajan ollu menossa millo leikkuriin ja millo minneki mutta nyt ku pitäis oikeesti hakea jotain paikkaa niin iskee epävarmuus omista kyvyistä.

 

Mä palaan nyt taas samojen kysymysten äärelle. Mä oon siis ollu Malmilla A-puolella töissä nyt heinäkuusta 2011 lähtien ja mulla loppuu soppari syyskuun 2013 alkuun. Aion todellakin vaihtaa duunia, mutta taas pohdin kuumeisesti että minne sitten  :blink:

 

Edelleen mä haaveilen samoista paikoista ku sillo valmistuessani :wub: Kolmea paikkaa oon pyöritelly mielessäni:

- Haartmanin päivystys

- Töölön tapaturma-asema

- Meilahden os. 22

 

Eli siis. onko mitää jakoo pärjätä ku on ollu tk-vuodeosastolla 2 vuotta? Täällä taidettiin olla jo sitä mieltä et oisin voinu mennä jo heti valmistumisen jälkeen mut silti kyl vähä epäilyttää. Ainaki noi kaks jälkimmäistä. :itkee:

Jos paikat kiinnostaa, niin rohkeasti hakemaan vaan. Syksy vaan ei ole välttämättä otollisinta aikaa vaihtaa uuteen työhön, kun samaan aikaa monilla kesäsijaisilla on työt katkolla.

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Moikka

 

Mua kiinnostaisi tietää lisäksi onko jollain kokemusta Meilahden sairaalan osastosta V2N (muistaakseni entinen 101). Onko liian vaikea työpaikka vuosi sitten valmistuneelle sairaanhoitajalle, olen kuitenki ollut Helsingin kaupungilla 5 vuotta töissä neurologisella kuntoutusosastolla. Millainen työilmapiiri osastolla on? Mitä kuuluu sairaanhoitajan työtehtäviin?. Millainen osastonhoitaja siellä on?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä oon valmistussa nyt toukoukuussa sairaanhoitajaksi ja haikailen Helsinkiin töihin. Mua kiinnostais päivystys/valvontahommat. HUSin rekrystä tarjosivat mulle tätä Meilahden tehovalvonta-osasto 22:sta. Onko se ihan itsemurha lähteä vastavalmistuneena tollaseen paikkaan? Tai toinen mikä viehättäis kovasti niin ois päivystyspoliklinikka...Mietin vaan että jostainhan kaikki alottaa ja hyvä perehdytys tommosis akuuttiyksiköis on pakko olla. Oon koko koulutuksen ajan ollu menossa millo leikkuriin ja millo minneki mutta nyt ku pitäis oikeesti hakea jotain paikkaa niin iskee epävarmuus omista kyvyistä.

 

Mä palaan nyt taas samojen kysymysten äärelle. Mä oon siis ollu Malmilla A-puolella töissä nyt heinäkuusta 2011 lähtien ja mulla loppuu soppari syyskuun 2013 alkuun. Aion todellakin vaihtaa duunia, mutta taas pohdin kuumeisesti että minne sitten  :blink:

 

Edelleen mä haaveilen samoista paikoista ku sillo valmistuessani :wub: Kolmea paikkaa oon pyöritelly mielessäni:

- Haartmanin päivystys

- Töölön tapaturma-asema

- Meilahden os. 22

 

Eli siis. onko mitää jakoo pärjätä ku on ollu tk-vuodeosastolla 2 vuotta? Täällä taidettiin olla jo sitä mieltä et oisin voinu mennä jo heti valmistumisen jälkeen mut silti kyl vähä epäilyttää. Ainaki noi kaks jälkimmäistä. :itkee:

Et sitten sinnittelis kevääseen 2014 ja hakisit suoraan Malmin ppkl:lle?

Siis jos työpaikan sijainti on muuten hyvä eli Malmi.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Moikka

 

Mua kiinnostaisi tietää lisäksi onko jollain kokemusta Meilahden sairaalan osastosta V2N (muistaakseni entinen 101). Onko liian vaikea työpaikka vuosi sitten valmistuneelle sairaanhoitajalle, olen kuitenki ollut Helsingin kaupungilla 5 vuotta töissä neurologisella kuntoutusosastolla. Millainen työilmapiiri osastolla on? Mitä kuuluu sairaanhoitajan työtehtäviin?. Millainen osastonhoitaja siellä on?

Moi!

Mä olin tuolla entisellä 101:llä harjoittelussa n. 2 vuotta sitten ja jos ei meno oo paljonkaan muuttunut, niin voisin olla aika varma, että hyvin pärjäisit siellä töissä :) Sh:n työtehtäviin kuului perushoito, lääkärinkierrot, lääkkeiden jaot ym. Ilmapiiri oli hyvä ja osastonhoitajakin muistaakseni mukava :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 6 kuukautta myöhemmin...

Mites on meikun 22/CCU:lla uusien työntekijöiden kohdalla, onko pitkä aika perehdytyksen päätyttyä, että teet nomraalia kolmevuoro duunia? Jouluksi ois tarkoitus sh valmistua ja tulevat työkuviot tässä mietinnässä..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...