Jump to content
MAINOS

Söpö kuva


Vieras: Student Midwife

Recommended Posts

MAINOS

Mun kokemuksen mukaan mitä vähemmän lapsivettä sitä paremmin näkyy vauva. Mut on toi aika selkee... epäilyttävän.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onks vastasyntyneillä NOIN iso jalka? Aika loppuvaiheen maha navasta päätellen ja vauva perätarjonnassakin...

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onks vastasyntyneillä NOIN iso jalka? Aika loppuvaiheen maha navasta päätellen ja vauva perätarjonnassakin...

Kyllä niillä välillä on aika isot, tai siis pitkät jalkaterät, sen huomaa kun otta noita näytteitä sieltä kantapäästä  :D Mutta eniten mua tossa kuvassa huolestuttais se, että kuinka helvatan ohut kohtulihas on, jos noin selvästi jalka näkyy? että tosiaan varpaatkin erottuis, sais olla aika paperia kohtu..  :)

Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.

-Kahlil Gibran

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Kyllähän se kohtulihas ohenee ihan dramaattisesti kohdun venyttyessä. En mä tuota mahdottomana näe: hoikka äiti, ihan loppuraskaus, lapsivettä vähänlaisesti vatsalihakset eronneet toisistaan ja jalka sopivasti siinä "tyhjällä" kohdalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja kamera hollilla just siinä kohtaa?

Photoshopattu se on.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Mistä sitä tietää, miten kauan tuota on odotettu? Tai otettu videonpätkää, josta tuo on yksi keskeytyskuva?

Mutta joo, on se liian perfetto ollakseen totta. Mutta ei se ihan mahdoton ole :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllähän se kohtulihas ohenee ihan dramaattisesti kohdun venyttyessä. En mä tuota mahdottomana näe: hoikka äiti, ihan loppuraskaus, lapsivettä vähänlaisesti vatsalihakset eronneet toisistaan ja jalka sopivasti siinä "tyhjällä" kohdalla.

Eli siinä olis välissä kuitenkin kohtu, lihaskalvoja ja iho, eli kolme kerrosta.. Jotenkin vaan vaikea uskoa, mutta mä en ookkaan tän puolen ammattilainen  :( Noi varpaat vaan mua tökkii, ne on oikeasti niin pienet, että niiden rivistön kyllä luulisin olevan yhtenäinen, en usko että nekin näkyisivät noin selkeästi, tuo jalka vielä menisi läpi.. Mutta haittaneeko tuo, onko totta vai tarua, makee kuva..

Pakko vielä lisätä, että mun kaveri sais varmaan paskahalvauksen tosta kuvasta, sen mielestä oli jo kovin "alienmaista" kun tunsi vauvan liikkeet mun mahan läpi..  :)  Sillä ei omia lapsia, eikä vissiin tulossakaan lähiaikoina..

Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.

-Kahlil Gibran

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllähän näitä on, että kantapäästä voi ottaa kiinni, mutta en usko että varpaat erottuvat noin selkeästi erillään.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...