Jump to content
MAINOS

HUS/EVO-rahotteiset tutkimukset


200413

Recommended Posts

Onko kellään foorumilaisella HUS-alueella kokemuksia EVO-rahotteisista tutkimuksista?

Lähinnä haluaisin tietää miten kauan olette odottaneet palkkoja? Miten tutkimukseta maksettava

palkka oli merkitty palkkakuittiin? Oon tässä nyt hetken taisellu palkanmaksajan kanssa ja haluaisin

muiden kokemuksia kuulla....Kiitos ja anteeksi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Palkka tuli normaalin palkanmaksun yhteydessä, tunnit oli merkitty normaalisti omien työtuniten lisäksi. Dynasty -ohjelmalla ilmeisesti saa tallennettu evo-rahoitetut erikseen. Olin tehnyt liikaa ylitöitä joten minulle jouduttiin maksamaan ylimääräisestä viikkovapaasta. Palkkatoimisto osaa maksaa lääkäreille evo-raha hyvin mutta hoitajalle huonosti vaikka kyse on täysin samasta asiasta! Minullakin tuli vääntöä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitti vastauksesta. Mä odotin palkkaa niistä hommista ehkä 5 kk. Lähinnä mua nyt ihmetyttää se, että kukaan ei puhunut siitä, että palkka maksetaan ns. normaalin palkanmaksun yhteydessä lisätunteina. Jo ajatuksena tämä on outo, koska tutkimukselle on saatu erillinen valtion osuus ja kuitenkin palkat maksetaan meidän omasta palkanmaksusta!?  Kohtuullisen vaikea tarkistaa mitä on loppujen lopuksi saanut palkkaa siitä tutkimksesta. Nyt palkkakuitissa on maksettu lisä/yli/ilta/la/su töinä takautuvasti tunteja, mutta palkka on laskettu mun kuukausipalkasta lasketulla tuntipalkalla, eikä suinkaan sillä tuntipalkalla jonka sovin projektijohtajan kanssa ja minkä piti olla kinteä tuntipalkka. Palkanlaskennassa ovat aivan käsiä selvittämään asiaa. Eivät ees osanneet tulkita saamaani palkakuittia! Oppiipahan jotain, ikinä en enää ala mihinkään tutkimushommaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...