Jump to content
MAINOS

Hoitajat.net viisi vuotta!


OldOne

Recommended Posts

Yhteisömme täyttää tänään viisi vuotta! Tänä vuonna on taas rikottu kaikki ennätykset tilastoissa, eli yhteisön suosio sen kun kasvaa. Hyvä me!  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Onnea Oskun bittivirta, valvojatiimi ja me kaikki!! >:D

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitoksia Oskulle, valvojille ja jäsenille kuluneista vuosista.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnea ja menestystä. >:D

Vikoja korjataan - ominaisuuksien kanssa opetellaan tulemaan toimeen.

Jokainen kyynel on muistutus onnen hetkestä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

PaljonPaljon onnea foorumin vetäjille sekä kaikille kanssa foorumilaisille! Viis vee on kunnioitettava ikä....

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jahas, synttärit.  :) Onnea vaan foorumille ja kiitokset Oskulle! Ja kaikille muillekin jotka tätä myllyä pyörittää!  :D

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnea minunkin puolestani. Minulle tämä palsta täytti vasta muutaman kuukauden. En ole ollut aikaisemmin mukana, lueskellut kylläkin, mutta aika inside kaverijuttuja täällä on, eikä oikein ulkopuoliset jaksa sellaisia lueskella. Kaipaisin aitoa hoitajien keskustelupaltaa, jossa pääosaa näyttelisivät ammattiasiat. Noi henk.koht jutut vois hoitaa suomi24:ssa.

Kiva kuitenkin, että jotkut jaksavat tällaista pyörittää!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnea minunkin puolestani. Minulle tämä palsta täytti vasta muutaman kuukauden. En ole ollut aikaisemmin mukana, lueskellut kylläkin, mutta aika inside kaverijuttuja täällä on, eikä oikein ulkopuoliset jaksa sellaisia lueskella. Kaipaisin aitoa hoitajien keskustelupaltaa, jossa pääosaa näyttelisivät ammattiasiat. Noi henk.koht jutut vois hoitaa suomi24:ssa.

Kiva kuitenkin, että jotkut jaksavat tällaista pyörittää!

Vähän samat fiilikset, mutta ONNEA kuitenkin. Hienoa, että Osku ja kumppanit jaksaa tätä foorumia pyörittää..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnea onnea foorumille  :D

Ja kiitti Oskulle ja meitin muille valvojille  :)

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole ollut aikaisemmin mukana, lueskellut kylläkin, mutta aika inside kaverijuttuja täällä on, eikä oikein ulkopuoliset jaksa sellaisia lueskella. Kaipaisin aitoa hoitajien keskustelupaltaa, jossa pääosaa näyttelisivät ammattiasiat. Noi henk.koht jutut vois hoitaa suomi24:ssa.

Vähän samat fiilikset,

[iurl=http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=13041.0]http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=13041.0[/iurl]
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...