Jump to content
MAINOS

kysymys palkoista 1.10 jälkeen...


Vieras: Liisa Ihmemaassa

Recommended Posts

Vieras: Liisa Ihmemaassa

Työpaikassa jossa sijaistan oli seinällä uudet peruspalkat. Yksikön Lh:t jossa työskentelen ovat saanet 1.10 asti 1699 euroa/kk. Listassa luetellaan yksiöt ja palkat, sitten maininta muut, palkkaa 1644 euroa/kk.

Tuo 1644 oli ennen yksikön kaikkien Lh:n palkka. Minulle  on maksettu 1.10 asti palkkaa tuon luokitelman "muut" mukaan.

Ja jottei olisis liian helppoa, tuossa listassa mainitaan että ei koske Tehyyn kuuluvia). Työnantaja sai minun Tehyyn kuulumiseni tietää vasta tälläviikolla. Eikö minunkin olisi kuulunut periaatteessa saada tuon uuden listan mukainen palkka?

Ja koska missään ei ole olemassa Tehyyn kuuluvien palkkaluokkia ( kuten tuo esillä oleva lista Ei-Tehyläisille) mistä oikein tiedän mitä minulle kuuluu maksaa palkkaa ? Tosi maanantaina soitan Yksikkömme Tehy-henkilölle  ;D ja asiaa kyselen, mutta laittoi vaan ihmettelemään.

Liisa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: Liisa Ihmemaassa

Minä en kuulu mihinkään liittoon enkä tiedä saanko enää palkkaa ollenkaan..

Kai sentään saat, jos töissä käyt...

Ihan kiva työtaistelu, mutta miksi tämä "mitä kukakin nyt saa" on niin merkillisen sekavaa. mulle ainakin. Vipparina on tosi hankalaa, jos jää epäily siitä, ettei makseta sitä mitä pitäisi; tai sitä mitä muutkin saa.

Liisa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...