Jump to content
MAINOS

Galluppia kinkkurahasta


Minttuli

Saatko kinkkurahan?  

142 ääntä

  1. 1. Saatko kinkkurahan?

    • Juu
      79
    • Ei
      65


Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 72
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Häh? Kinkkuraha on tarkoitettu kaikille liitosta tai liittoutumattomuudesta riippumatta!

Eikä ole, siihen on tietyt kriteerit että sen saa...
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niih, ois tarttenu olla 4kk (?) töissä ja työsopimus voimassa joulukuussa et saa kinkkurahhaa.. en saa siis.  :)

Jeps, 4 kuukautta yhtäjaksoisesti töissä 1.12 mennessä sekä työsopimus voimassa kinkkurahan maksupäivänä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Häh? Kinkkuraha on tarkoitettu kaikille liitosta tai liittoutumattomuudesta riippumatta!

Eikä ole, siihen on tietyt kriteerit että sen saa...

Niin, kritteerinä on se neljä kuukautta keskeytymätöntä työssäoloa ennen joulukuun alkua, mutta liittoasiat eivät pitäisi siihen vaikuttaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niinpä.... Itse aloitin työni elokuussa. (vakituinen virka siis kyseessä).

Ja 5 pv. jää vajaaksi 4kk. vaadittavasta "kinkkurahasta"....you know.

Kyllä tulisi minimipalkalla työskentelevälle yh-äidille tarpeeseen!!!

Tasan ei käy joululahjat. Mä taidan sitten vaan yrittää sitä lottovoittoa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joko teille on kinkkuraha tullut?? milloin sen pitäisi olla tilillä? Itselleni tuli tänään 15.12. maksettavan palkan tilinauha ja siinä ei ollut kinkkurahasta mitään mainintaa. En ole saanut sitä myöskään 1.12. maksettavassa palkassa.

Pitäisihän se kuulua minulle, koska olen ollut vuoden alusta lähtien töissä samalla osastolla, ainoastaan syyskuun alussa oli sopimus katkolla, mutta uusi sopimus jatkui heti edellisen perään, eikä ollut ollenkaan katkeinta?huh.gif

Niin ja kuulun tehyyn

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no prkl. tänään tuli lisät ja ei näy vielä kinkkurahoja. kyllä käpy palaa jos ei 31.12.2007 tilissä näy  :)

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joko teille on kinkkuraha tullut?? milloin sen pitäisi olla tilillä? Itselleni tuli tänään 15.12. maksettavan palkan tilinauha ja siinä ei ollut kinkkurahasta mitään mainintaa. En ole saanut sitä myöskään 1.12. maksettavassa palkassa.

Pitäisihän se kuulua minulle, koska olen ollut vuoden alusta lähtien töissä samalla osastolla, ainoastaan syyskuun alussa oli sopimus katkolla, mutta uusi sopimus jatkui heti edellisen perään, eikä ollut ollenkaan katkeinta?huh.gif

Niin ja kuulun tehyyn

Tuliko sulle lisät vai kk-palkka?

Kuten tuolla yhdessä ketjussa jo kirjoitinkin, niin se kinkkuraha tulee normaalina palkkapäivänä. Eli silloin kun kk-palkka maksetaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu no mun kinkkuraha tuleeki sitte paukku/ryyppy/tina-rahana. Eli saan sen sit sopivasti uudeksi vuodeksi...

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu no mun kinkkuraha tuleeki sitte paukku/ryyppy/tina-rahana. Eli saan sen sit sopivasti uudeksi vuodeksi...

Samma här. Oisin sen kyllä mielummin ottanut ennen joulua. Toisaalta, 14. päivä PITÄISI tulla aika roima määrä lisiä..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo, lisät tuli nyt ja kk-palkka tulee kuukauden vaihteessa. Eli eipä täs muutako jännittämään, jospa se viimein 31.12. ilmestys tilille. :-

Mä jännitän ihan samaa. ;) Mulla on pätkittyjä sopimuksia ollut, mutta ei kuitenkaan silleen katkonaista jaksoa. Pomo ainakin sanoi että saan sen. Mulla muutes vaan mennyt usko kaupungin palkkatouhuun. :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tänään tulleessa palkkalaskelmassa oli kinkkuraha ja lisät kohdallaan. Laskelmasta näkyy mielestäni katkos palvelussuhteessa, koska maininta alkupäivämäärästä 19.11.2007 asti ja sitten kylläkin alkaa taas uusi jakso 20.11.2007.  Tällä ei kaiketi mitään merkitystä, toivottavasti.  Siis kyse HUS:sin palkkalaskelmasta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tänään tulleessa palkkalaskelmassa oli kinkkuraha ja lisät kohdallaan. Laskelmasta näkyy mielestäni katkos palvelussuhteessa, koska maininta alkupäivämäärästä 19.11.2007 asti ja sitten kylläkin alkaa taas uusi jakso 20.11.2007.  Tällä ei kaiketi mitään merkitystä, toivottavasti.  Siis kyse HUS:sin palkkalaskelmasta.

Niin, tuossahan ei tavallaan ole katkoa. ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"Kinkkuraha" maksetaan HUSissa joulukuun palkanmaksun yhteydessä. Eli me sijaiset saamme "kinkku-/joulurahan" vasta kuun lopussa. Tasan ei käy onnenlahjat, ihan mielelläni olisin sen ottanut ennen joulua. Palkanlaskija vielä muistutti ettei se ole mikään jouluraha vaan kertakorvaus...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"Kinkkuraha" maksetaan HUSissa joulukuun palkanmaksun yhteydessä. Eli me sijaiset saamme "kinkku-/joulurahan" vasta kuun lopussa. Tasan ei käy onnenlahjat, ihan mielelläni olisin sen ottanut ennen joulua. Palkanlaskija vielä muistutti ettei se ole mikään jouluraha vaan kertakorvaus...

parempi myöhään kun ei ollenkaan..

me/ odottelee myöhästynyttä kinkkurahaa! ;)

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...