Jump to content
MAINOS

Miten suhtaudutte D-luokan interaktioihin?


NMDA

Recommended Posts

Olettaen siis, että potilastietojärjestelmä herjaa lääkkeiden interaktioista automaattisesti.

Miten teitä on ohjeistettu, laitatteko aina lekurille viestin perään vai

annatteko vain koneen herjata?

Meillä ei ole mustaa valkoisella ja käytäntöjä yhtä paljon kuin lääkäreitä ja

hoitajia. huh.gif

Link to comment
Share on other sites

Eikös se D-luokka ole se lievin? Eli siellä on kaikki mahdollinen että "saattaa vähentää vaikutusta" jne? Pitäis varmaan sen lekurin olla ottanut tuon huomioon, eihän sitä pysty mitään lääkettä antamaan jos Deetkin huomioi.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Link to comment
Share on other sites

Ei vaan interaktiot jaetaan A-D -luokkiin, joista D merkittävin. Lisäksi jaetaan vielä

1-4 luokat, joista 4 tarkoittaa, että tutkittua tietoa on paljon.

Link to comment
Share on other sites

Ei vaan interaktiot jaetaan A-D -luokkiin, joista D merkittävin. Lisäksi jaetaan vielä

1-4 luokat, joista 4 tarkoittaa, että tutkittua tietoa on paljon.

Okei eli niin päin sitten. No elä anna sitä buranaa sille marevanpotilaalle sit!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Link to comment
Share on other sites

No, ei kyllä ollut tarkoituskaan..

Kysymys siis kuuluu edelleen, onko teillä selkeät ohjeet

milloin lääkäriin otatte yhteyttä? Järjen käyttö on tietysti sallittu, kuten kultapojukin

ajattelee. Ongelma on ollut siinä, että joku lääkäri haluaa tiedon jo C-luokan interaktioista

ja toinen sitten nihkeästi haluaa tiedon varfariini ja NSAID yhteydestä.

Link to comment
Share on other sites

Otan yhteyttä lekuriin, jos se on helppoa B ja kaikissa tapauksissa C D.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...