Jump to content
MAINOS

Ensihoidon taskuopas 2007


Vieras: motti

Recommended Posts

Onko Ensihoidon taskuopas 2007:ssä mitään uutta verrattuna vuoden 2006 versioon? Onko siis järkevää ostaa uusinta jos jo aiksempi löytyy. Kitoos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Vuoden 2005 painokseen verrattuna muutoksia on luonnollisesti ainakin elvytyksessä ja lääkelistassa. Tarkkemmin en ole vielä ehtinyt tutustuun, koska tänään vasta tuli postista haettua.

I take my coffee, like I take my women: from behind.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Siis se 2007-painos on jo tullut....? Itse tilattiin työporukalla (3x) joskus silloin toukokuussa vai koska se oli... silloin kuitenki ku sai ennakkotilata niitä. Ei oo tähän päivään mennessä kuulunut, eikä näkynyt. Viime viikolla väittivät vielä jossain verkkokirjakaupan sivuilla, ettei tuotetta ole vielä julkaistu: nyt oli ilmestynyt teksti lisäpainos tulossa....

mikä mä oon?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

2007-painos on painettu ja sitä lähetetään kaiken aikaa. Mulle tuli perjantaina kun kesällä olin sen tilannu, joten ei paniikkia, kyllä se sieltä tipahtaa  ::)

Mitä nopeammin, sitä nopeammin

Hiki säästää verta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Onko tuon kirjan nimi silti vielä "Ensihoidon taskuopas 2005" vai onko sinne kannen alanurkkaan ilmestynyt vuosiluku 2007? Kirjakaupassa vaan sellaista katselin, myyjä väitti sen olevan uusin painos, mutta kummastutti kun siellä alhaalla komeili vielä se 2005...

EDIT: Niin ja paljonko on halvimmillaan maksanut? Hintoeroa näyttää olevan jonnin verran kun kirjakaupassa maksoi tingittynä 42€ ja esim. booky.fi myy sitä ilman tinkausta 30,90€:n hintaan....

EDIT 2 : Eli löysinkin vastauksen tuohon ekaan kysymykseen eli on siellä alanurkassa 2007 eli kirja on muuttunut!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toissapäivänä tuli postissa tämä 2007 versio, eli kokoajan postittelevat.

Mitä oleellisia muutoksia uudessa taskuoppaassa on?

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toissapäivänä tuli postissa tämä 2007 versio, eli kokoajan postittelevat.

Mitä oleellisia muutoksia uudessa taskuoppaassa on?

Öm. Ei o sitä edellistä käsillä, niin en osaa verrata. Esipuheessa kerrotaan yleisellä tasolla että hoito-ohjeita on ajanmukaistettu ja päivitetty (esim hoitoelvytys löytyy nykyaikaisin protokollin) ja onpa tuolla puhetta LMA:n laitostakin (en muista sitä 2005 painoksessa nähneeni). Uutena saattaa olla myös sukellusonnettomuus.

Mutta varmasti joku jolla tuo edellinen painos on, voi sitä verrata hieman mua paremmin  :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaverin opusta selailin pikaisesti. Siinä uudistetut elppariohjeet ja tuo vaihtoehtoinen ilmatie. Enempää muutoksia ei pikaselauksella osunut silmään. Itse kyllä omistan version 1997 enkä siitä aio luopua ihan heti, kun se on viritetty versio (eli kirjoiteltu täyteen ollellisia kommentteja). Oikeestaan mietin mitä niillä elppariohjeilla tekee taskussa, ei niitä tilanteessa kuitenkaan voi lukemaan ruveta.  :D

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...