Jump to content
MAINOS

Kotihoito Espoo


Ansa

Recommended Posts

Vielä tuosta, että kun 2-vuorotyötä tehdään, ei hyvällä katsota, jos joku saa perhetilanteen vuoksi työajat ma-pe ja pelkästään aamuvuoroja. Kotihoidossa kun on vielä tämä varallaolo viikonloppuisin.

OT; Kuka ei katso hyvällä?? Muut työntekijät?

Tiedän kyllä ilmiön, mutta pistää silti sapen kiehumaan (mitä ikinä se tarkoittaakaan) angry.png

Jokaisella on oikeus määritellä itse työaikansa, ts. mikäli joku haluaa tehdä pelkkää yötyötä, on se hänen asiansa ja sopii työnantajalle tai sitten ei, ja silloin on vain etsittävä uusi työpaikka.

Joskus sitä joutuu hetken etsimään, jotta löytyy työpaikka, jossa voi tehdä haluamaansa/ elämän tilanteeseen sopivia työvuoroja. Mutta siis edelleen jokaisella oikeus valita. On energian tuhlausta olla kateellinen sellaiselle joka siinä on onnistunut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
MAINOS

Hei! Mitä nykyään kuuluu kotihoidossa sairaanhoitajan työnkuvaan/millainen on työpäivä? Mites on Espoossa, onko kotihoidossa semmosia alueita, joissa pärjäis fillaroimalla ettei välimatkat olisi hirveen pitkiä?  ;)

Ainakin Olari, Soukka, Kivenlahti ja Espoonlahti voivat olla tällaisia alueita. Tai sehän riippuu siitä, millaisia asiakkaita kussakin tiimissä on...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mallamaaria, millaisen työsopimuksen Edias tekee, saatko halutessasi tehdä jatkuvaa kokopäivätyötä ? Miten pitkiä sopimuksia tekevät?  Voitko olla "vakituinen" ?  Itse yksinhuoltajana tarvitsen säännöllisen ansion ;)

Miten Edias laskee työajan, onko myös matka työkohteeseen työaikaa ?

Espoossahan voi olla todella pitkä ja polveileva matka toiselle puolelle Espoota..

Itse en pysty lähtemään kotoota kovin aikaisin lastenhoitojärjestelyjen takia.

Vastaan nyt näin pari kuukautta myöhässä, sorry. Käyn tällä palstalla harvakseltaan ja välillä pitää lomaillakin...

Olen itse tehnyt mm. Ediaksen kautta jatkuvaa kokopäivätyötä, kylläkin keikkaillen, koska se sopii mulle ja minun elämään. Ainakin minä olen saanut tehdä töitä vain tietyillä alueilla eikä työpäivää ole tarvinnut käyttää matkusteluun paikasta toiseen. Totta on, että Espoossa saa kyllä kulumaan aikaa siirtymisiin...

Työmatka ei kuulu työaikaan käsittääkseni missään?

Mutta kannattaa soittaa ja kysellä firmasta suoraan, saat sieltä varmaan parempia vastauksia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Vielä näin jälkikäteen täytyy kommentoida Rosmariinin viestiä :nauraa:

Rosmariini kertoo ettei ole ehtinyt vuosiin pitää kahvitaukoja.

Eikö kahvitauko tms 12 minsaa aamuin illoin ole ihan lakisääteinen ??

Jos Espoossa on pakko pitää levon vuoksi se puolen tunnin ruokis omalla ajalla, niin kaipa kaupunki pitää huolen että myös lakisääteiset kahvitauot pidetään ?? Eipä rikota säännöksiä  toverit !! :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 vuotta myöhemmin...

Olen kans tehnyt keikkaa Espoon kotihoidossa.

Kyllä siellä on ihan hyvin tauot ehtiny pitää ja rauhassa hoitaa asukkaat.

Joskus ehti vaikka kahvilaan kahveelle.

Tapiola ja Iso-Omenan läähesyydessä oli kiva tehdä töitä =)

Se kyllä oli helsingin kotihoitoon ero, että ei ole välttämättä mitään asukaskansiota (asukkaan kotona).

Joku ruutuvihko vain pöydällä, jossa ei välttämättä ole kaikkia tarvittavia tietoja.

Selkeempi oli mielestäni helsingin kotihoidon vihreä kansio.

Missä kotihoidon tiedot, lääkelista, lääkärilausunnot ym. sairaskertomus.... Kaikki oli samassa paikassa . =)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...