Jump to content
MAINOS

Hoitajat siirtyvät sankoin joukoin Tehyyn


OldOne

Recommended Posts

Mulle on kyllä tullut tätä foorumia selaillessa tunne, että Superilaiset on saatanasta ja Tehyläiset Jumalasta seuraavia...  :-

Muutenkaan en ymmärrä asennette, että jokainen joka millään muotoa sanoo negatiivisia asioita liittyen työtaisteluun tai Tehyn solmimaan sopimukseen, leimataan Superilaiseksi, vähä-älyiseksi tai muuten epänormaaliksi. Minäkin olen täällä oman mielipiteeni uskaltanut sanoa ja johan olen "leimattu" Palomäen kätyriksi vaikka olen selvästi ilmaissut tyytymättömyyteni myös Superin toimintaan. Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä.

Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä ja siitä ei ketään ripitetä. Työtaistelun tiimellyksessä ja sen jälkeen foorumille (tai sitten he ovat aktivoituneet) on rekisteröitynyt aika lailla SuPerin ja JHL:n aktiiveja joiden viestien ainoana sanomana tuntuu olevan kyseenalaisen propagandan levittäminen. Ko. henkilöiden viestien sisältö on aina samanlaista. Tehyn sopimus on huono, tehyläiset ovat pöllöjä ja oma liitto (SuPer tai JHL) ei ole hätää kärsimässä vaikka kaikkialla muuta puhuttaisiinkin. Väitteiden perusteeksi heillä ei tietenkään ole esittää minkäänlaista faktaa.

Perustammekin nyt uuden ketjun jossa jokainen voi vapaaehtoisesti tunnustaa minkä ammattiliiton kätyri on.  ;D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 55
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Mulle on kyllä tullut tätä foorumia selaillessa tunne, että Superilaiset on saatanasta ja Tehyläiset Jumalasta seuraavia...  :-

Muutenkaan en ymmärrä asennette, että jokainen joka millään muotoa sanoo negatiivisia asioita liittyen työtaisteluun tai Tehyn solmimaan sopimukseen, leimataan Superilaiseksi, vähä-älyiseksi tai muuten epänormaaliksi. Minäkin olen täällä oman mielipiteeni uskaltanut sanoa ja johan olen "leimattu" Palomäen kätyriksi vaikka olen selvästi ilmaissut tyytymättömyyteni myös Superin toimintaan. Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä.

Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä ja siitä ei ketään ripitetä. Työtaistelun tiimellyksessä ja sen jälkeen foorumille (tai sitten he ovat aktivoituneet) on rekisteröitynyt aika lailla SuPerin ja JHL:n aktiiveja joiden viestien ainoana sanomana tuntuu olevan kyseenalaisen propagandan levittäminen. Ko. henkilöiden viestien sisältö on aina samanlaista. Tehyn sopimus on huono, tehyläiset ovat pöllöjä ja oma liitto (SuPer tai JHL) ei ole hätää kärsimässä vaikka kaikkialla muuta puhuttaisiinkin. Väitteiden perusteeksi heillä ei tietenkään ole esittää minkäänlaista faktaa.

Perustammekin nyt uuden ketjun jossa jokainen voi vapaaehtoisesti tunnustaa minkä ammattiliiton kätyri on.  ;D

No, minun rekisteröityminen ajoittuu aikaan ennen tätä työtaistelua, muistaakseni keväällä 2006, jos nyt en ihan väärin muista..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No, minun rekisteröityminen ajoittuu aikaan ennen tätä työtaistelua, muistaakseni keväällä 2006, jos nyt en ihan väärin muista..

Ei tässä ketään henkilökohtaisesti sormella osoiteta.  ;D

Jos minun viestejä lukee muutaman vuoden takaa, niin silloin en todellakaan ollut tyytyväinen Tehyn toimintaan. Nyt tilanne on toinen, sillä työtaistelu nosti Tehyn ja tehyläisten profiilia. Sopimus ei mielestäni ollut paras mahdollinen, mutta pidän sitä parempana kuin muiden kunta-alan liittojen saamaa sopimusta.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ko. henkilöiden viestien sisältö on aina samanlaista. Tehyn sopimus on huono, tehyläiset ovat pöllöjä ja oma liitto (SuPer tai JHL) ei ole hätää kärsimässä vaikka kaikkialla muuta puhuttaisiinkin. Väitteiden perusteeksi heillä ei tietenkään ole esittää minkäänlaista faktaa.

...Tai että Tehy ei aja lähihoitajien asiaa tai ääripää että Tehy haluaa lähihoitajista eroon jne. Sehän on ihan puhdasta lööperiä, siitä viimeisimpänä näyttönä Kansanedustaja, lähihoitaja Tarja Talqvistin perustama lähihoitajajaos Tehyyn jne.

Ymmärrän kyllä että sisarliitoissa on ns huonot housuissa, mutta keinot tilanteen rauhoittamiseksi on välillä aika kyseenalaisia.  :-

Työtaistelun tiimellyksessä ja sen jälkeen foorumille (tai sitten he ovat aktivoituneet) on rekisteröitynyt aika lailla SuPerin ja JHL:n aktiiveja joiden viestien ainoana sanomana tuntuu olevan kyseenalaisen propagandan levittäminen.

Ja näitä henkilöjä pystyisin osoittamaan (oikealta) nimeltä heti useampia täältä. En sitä aio tehdä vaan toivon että heillä on selkärankaa 'ilmoittautua' VF:n aloittamassa ketjussa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos minun viestejä lukee muutaman vuoden takaa, niin silloin en todellakaan ollut tyytyväinen Tehyn toimintaan.

Joita on joskus mukava lueskella :)

Ai niin, kohtahan on taas synttärit foorumilla!

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

oisko superin pallomäki muuttunnu rehelliseks?huh.gif?

ois jo mailmankirijat sekasi.

jokainen meistä tekee omat valintansa ja niitten kans eletään pitkään, siskot ja veljet.

tappiin saakka....

joka toiselle kuoppaa kaivaa jokatoiselle ei

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...