Jump to content
MAINOS

Minne hävisi joukkohenki ja positiivisuus?


Minx

Recommended Posts

Nyt kun olen rauhoittunut ja alan selviämään joidenkin tehyläisten höpötyksistä, niin kerron sinulle mistä niitä löytää. Niitä voi lukea ainakin seuraavista keskustelufoorumeista:

IltaSanomat, IltaLehti, Suomi24...

Ihan oikeasti, tällainen katkeransävyinen jälkipesu on todella turhaa ja ei aja millään tasolla hoitajien asiaa. Kansa on puhunut, pulinat pois sanoisi eräs edesmennyt poliitikko tähän paikkaan.

Omalta osaltani tämä ei ole katkeraa. Minusta tämä on erittäin hauskaa näin jälkikäteen, ihan suorastaan naurattaa. Ihan tosi. Nyt en kuitenkaan enää sano asiasta sanallakaan, ettei tule kirjoituskieltoa tänne. Jatketaan toisilla aiheilla.

No hard feelings.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 88
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Omalta osaltani tämä ei ole katkeraa. Minusta tämä on erittäin hauskaa näin jälkikäteen, ihan suorastaan naurattaa. Ihan tosi.

Jos olen oikein ymmärtänyt niin et ole kuulunut tehyyn työtaistelun aikana, eli tuossa tilanteessa itse ainakin yrittäisin osoittaa itsestäni jotain ja antaisin työtaisteluun osallistuneiden keskenään selvittää asiat jos jotain selvitettävää on.

Ja mitä tulee sivullisten jälkikäteen naurettuihin nauruihin niin... No, jääköön sanomatta ettei tule syyllistyttyä siihen aivan samaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miten minä voin olla varma siitä, että sinä olet hoitaja?

Et mistään. Samoin et voi olla mistään varma, että mainitsemillasi foorumeilla tehyläisinä esiintyvät kirjoittajat ovat oikeasti tehyläisiä. Sen verran pitäisi olla lähdekritiikkiä, että mainitsemiasi foorumeita ei pidä totuuden torvina.  :)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Omalta osaltani tämä ei ole katkeraa. Minusta tämä on erittäin hauskaa näin jälkikäteen, ihan suorastaan naurattaa. Ihan tosi.

Jos olen oikein ymmärtänyt niin et ole kuulunut tehyyn työtaistelun aikana, eli tuossa tilanteessa itse ainakin yrittäisin osoittaa itsestäni jotain ja antaisin työtaisteluun osallistuneiden keskenään selvittää asiat jos jotain selvitettävää on.

Ja mitä tulee sivullisten jälkikäteen naurettuihin nauruihin niin... No, jääköön sanomatta ettei tule syyllistyttyä siihen aivan samaan.

Älä nyt viitsi! Ihanko tosi en saisi mielestäsi osallistua keskusteluun kun en kuulu Tehyyn? Tämä on naurettavaksi mennyt koko homma. Mikä helvetin etuoikeus tehyläisillä on sanoa mitä tahansa ja haukkua täällä ihmisiä ihan nimeltä vaikka miksi, mutta muilla ei sitten ole edes ihmisoikeuksia. Minä väitän, että jälkipuintia eivät siedä ne, jotka ovat puhuneet palturia hoitoalasta ja siten saaneet kansan tuen sun muita etuisuuksia itselleen. Nytkö pitäisi sitten hyssytellä ja painaa puheet villaisella? Ei käy. Piste. Nyt riitti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä helvetin etuoikeus tehyläisillä on sanoa mitä tahansa ja haukkua täällä ihmisiä ihan nimeltä vaikka miksi, mutta muilla ei sitten ole edes ihmisoikeuksia. Minä väitän, että jälkipuintia eivät siedä ne, jotka ovat puhuneet palturia hoitoalasta ja siten saaneet kansan tuen sun muita etuisuuksia itselleen.

Mikä ihmeen ihmisoikeuskanava tämä sinulle on? Ja eikö nyt muutenkin olisi aika laittaa tuota työtaistelukiimaa vähän pienemmälle - se juna saapui asemalle jo jokunen tovi sitten. Ei ole terveellistä tuollainen hyperventilointi.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Älä nyt viitsi! Ihanko tosi en saisi mielestäsi osallistua keskusteluun kun en kuulu Tehyyn? Tämä on naurettavaksi mennyt koko homma. Mikä helvetin etuoikeus tehyläisillä on sanoa mitä tahansa ja haukkua täällä ihmisiä ihan nimeltä vaikka miksi, mutta muilla ei sitten ole edes ihmisoikeuksia. Minä väitän, että jälkipuintia eivät siedä ne, jotka ovat puhuneet palturia hoitoalasta ja siten saaneet kansan tuen sun muita etuisuuksia itselleen. Nytkö pitäisi sitten hyssytellä ja painaa puheet villaisella? Ei käy. Piste. Nyt riitti.

Ei kukaan kiellä sinua osallistumasta keskusteluun. Se on hieman omituista, että työtaisteluun osallistumaton ja järjestäytymätön henkilö osallistuu työtaistelua käsittelevään ketjuun hampaat irvessä ja lataa tiskiin väitteitä joilla ei ole perusteluja.

No, itsekin olen siihen syyllistynyt joskus.  :)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kehoitan kaikkia säilyttämään asialinjan kirjoittelussa. Malttia. Miettikää kaksi kertaa ennenkuin painatte sitä lähetä -nappia.

Tuomari

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja eikö nyt muutenkin olisi aika laittaa tuota työtaistelukiimaa vähän pienemmälle - se juna saapui asemalle jo jokunen tovi sitten. Ei ole terveellistä tuollainen hyperventilointi.

Piste. Nyt riitti.

Parempi näin! Minunkin mielestä juna on jo mennyt, eli nyt on aika pistää tälle keskustelulle piste ja keskittyä menneisyyden penkomisesta tulevaisuuden pohdiskeluun..
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja eikö nyt muutenkin olisi aika laittaa tuota työtaistelukiimaa vähän pienemmälle - se juna saapui asemalle jo jokunen tovi sitten. Ei ole terveellistä tuollainen hyperventilointi.

Piste. Nyt riitti.

Parempi näin! Minunkin mielestä juna on jo mennyt, eli nyt on aika pistää tälle keskustelulle piste ja keskittyä menneisyyden penkomisesta tulevaisuuden pohdiskeluun..

Mun mielestä olis kiva jos nää kaikki syksyn työtaisteluun liittyvät postit vois laittaa jonkinlaiseen "aikaisemmat kokemukset" boxxin josta sit voi käydä vastaisuuden varalla ammentamassa tietoa tai ihan vaan verestellä vanhoja muistoja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Taisteluväsymys, ei jaksa ;D. Ainoa, joka asian valaisee tulevaisuudessa mun näkövinkkelistä, on palkkapussi. Mä en oikein jaksa noita pykäliä raapia, enkä tee töitä niin etulinjassa, että uskoisin olevani jotenkin tärkeä saatikka korvaamaton (= jos tuottavuutta haetaan, ei heru eikä tipu).  JOS kaikki menee niinkuin on ennustettu, on se ihan jees, kun ottaa huomioon, että lisät ym. tilpehöörit tulevat myös nousemaan??

"Minä väsytän itseni työssä jota siksi teen, että pimeän hetkellä äänet niin on sanoneet..."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aika vain loppui kesken. Jos sopimus olisi hylätty, KT olisi itkenyt mediassa että Tehy hylkäsi 30 prosentin korotukset ja ettei neuvottelupöytään enää palattaisi.

Mikä aika loppui kesken ?

Et taida ymmärtää mitään työtaistelusta.

Sinun jutuistasi minä en ymmärrä mitään. Olen seurannut niitä viime viikkoina ja usein on tuntunut, että käytössäsi on aivan eri lakikirja kuin kaikilla muilla. Juttusi ovat muutenkin aivan toisesta maailmasta. Ne on ollut helpointa ohittaa olankohautuksella ja niin teen tämänkin vastineen kohdalla. En ole mikään ufologi.

Meidän liitto neuvottelee teidänkin liittojen palkat!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"Vastaan sairaanhoitajana yksin 24/7 30:sta potilaasta, eikä lääkäriä näy mailla eikä halmeilla."

"Eihän lähi- tai perushoitajalle voi antaa katetrointivälineitä, ei se osaa niitä käyttää."

"Lähi- ja perushoitajien koulutukseen ei kuulu lääkehoito."

"Sairaanhoitaja vastaa yksin kaikkien potilaiden hengestä ja terveydestä."

"Tavallisesti yhden työvuoroni aikana paketoin ruumiita, elvytän, tuen omaisia, vaihdan vaippoja, jaan lääkkeet koko osaston potilaille, avustan lääkäriä kirurgisissa toimenpiteissä, otan vastaan uusia potilaita, kotiutan potilaita, huolehdin kaikkien potilaiden hoitosuunnitelmista."

"Teen töitä kaikki juhannukset, joulut, pyhät, viikonloput, yöt, aina pitää jäädä tuplavuoroon kun sijaisia ei saa, ylitöitä."

"Äitini opiskeli perushoitajasta sairaanhoitajaksi siksi, ettei hänen tarvitse kääntää potilaita. Se on raskasta."

:D Niin, toivon kyllä, että en olisi tollasia kommentteja lukenut ikinä, saatikka kuulut, mutta kun vaan oon...

Onko mikään vitun peruste vaatia lisää palkkaa, jos ainoa peruste on, että mä pesen kymmene mummoa päivässä?

Ei sillä, se on raskasta duunia, liiankin raskasta, mutta sen tyyppiset perustelut ei kyllä kyllä imagonkohottajina toimi  ;)

Kun jotenkin perustotuus tuppaa joskus unohtumaan, että tämän työn oppii jokainen joka vain harjoittelee, ei tämä ole sen kummempaa..

Johtavat lääkärit suosittelevat Pahkasikaa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko mikään vitun peruste vaatia lisää palkkaa, jos ainoa peruste on, että mä pesen kymmene mummoa päivässä?

Nope. Tuo tulee ihan sukupuolen perusteella, eikä siihen liity palkanmaksua tai mummojen pesemistä.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...